Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2018, 17:42 

Hardtraxxer

Oke, dit wordt spoorzoeken voor de beste. Hoop dat iemand weet welke deze is hahaha.
Ik zoek een track van ongeveer periode 2001-2004.
De track heeft een ziek gated kick met een klein melodietje van 4 tellen dat constant herhaald wordt.
Ik weet dat van die sample ook een hardcore track is gemaakt, maar ik kom van beide niet te weten welke namen deze hebben >.< .
Van horen zeggen heb ik vernomen dat deze track (of een edit ervan) afgelopen weekend is gedraaid bij X-Qlusive Holland XXL voordat Bring it on werd ingemixt.

Wie helpt me uit de brand? De winnaar krijgt op qlimax een pilsje van me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2018, 18:31 

Hardtraxx Elite

Dit is de track list van Bass Chaserz op X-Qlusive Holland, zij hebben bring it on gedraaid dus misschien heb je daar wat aan. Heb alleen niet het gevoel dat het 'Bier en Tieten' is wat je bedoelt :P

14. Poogie Bear - Happy Together (Shadowfact Bootleg)
15. Warface - Mashup 5.0
16. SRV Mannen - Bier en Tieten (Bass Chaserz X-Qlusive Holland 2018 Tool)
17. Rebelion & Sub Sonik ft. LXCPR - Bring it On
18. E-Force & Bass Chaserz - Attack
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2018, 18:46 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Dit is de track list van Bass Chaserz op X-Qlusive Holland, zij hebben bring it on gedraaid dus misschien heb je daar wat aan. Heb alleen niet het gevoel dat het 'Bier en Tieten' is wat je bedoelt :P

14. Poogie Bear - Happy Together (Shadowfact Bootleg)
15. Warface - Mashup 5.0
16. SRV Mannen - Bier en Tieten (Bass Chaserz X-Qlusive Holland 2018 Tool)
17. Rebelion & Sub Sonik ft. LXCPR - Bring it On
18. E-Force & Bass Chaserz - Attack

Hahah nee klopt, maar misschien dat in die tool Bass Chaserz die sample heeft gebruikt. Ik zag een filmpje langskomen in RSU waar die track die ik bedoelde gedraaid werd en ik hoorde dat Bring it on werd ingemixt erna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2018, 20:41 

Hardtraxx Veteran

Zeg het maar dan, waar zou hij hier moeten zitten? :P Bier & Tieten hoor ik wel wat bekende samples in

Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2018, 20:52 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Zeg het maar dan, waar zou hij hier moeten zitten? :P Bier & Tieten hoor ik wel wat bekende samples in

jaa yess, precies het stuk op 33:10, die melodie bedoel ik! Weet je welke track het is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-10-2018, 00:55 

Bierkoning

Dat is iig het deuntje van For You Marlene (Activator Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-10-2018, 10:08 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:

Laat die Activator Remix maar achterwege, het origineel is een oude Thunderdome track uit 2000.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-10-2018, 11:06 

Hardtraxxer

Pommer schreef:

Yess, dat is degene die ik bedoelde! Super bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-10-2018, 01:08 

Hardtraxx Addict

?
sorry voor de eenheidsworst maar hij klink fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-10-2018, 13:51 

Hardtraxxer

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een Remix/Edit van Jones & Stephenson - The First Rebirth. Heb deze kapot gedraaid zo rond 2008-2010 schat ik, maar kan hem nergens terug vinden. Van wat ik me herinner is de melodie hetzelfde, maar voorafgaand hieraan zingt een zware mannenstem iets als "I'm thinking ... what the music ain't might be" en nog een heel riedeltje wat ik dan meemompelde, maar geen idee meer heb van wat hij zei. Ohja het woord "niggas" gebruikte die ook een paar keer haha. Niet de meest duidelijke omschrijving, maar diegene die hem weet is een held. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-10-2018, 21:34 

Hardtraxx Veteran

fromrussiaWITLOF schreef:
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een Remix/Edit van Jones & Stephenson - The First Rebirth. Heb deze kapot gedraaid zo rond 2008-2010 schat ik, maar kan hem nergens terug vinden. Van wat ik me herinner is de melodie hetzelfde, maar voorafgaand hieraan zingt een zware mannenstem iets als "I'm thinking ... what the music ain't might be" en nog een heel riedeltje wat ik dan meemompelde, maar geen idee meer heb van wat hij zei. Ohja het woord "niggas" gebruikte die ook een paar keer haha. Niet de meest duidelijke omschrijving, maar diegene die hem weet is een held. :D

Staat o.a. op de Ground Zero 2008 CD in betere kwaliteit. Kan me ook herinneren dat er een CD mee begon maar die vind ik zo gauw niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-11-2018, 15:42 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
fromrussiaWITLOF schreef:

Staat o.a. op de Ground Zero 2008 CD in betere kwaliteit. Kan me ook herinneren dat er een CD mee begon maar die vind ik zo gauw niet.

Yes dit is 'm! Thanks, hij gaat op repeat. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-11-2018, 22:48 

Hardtraxxer

https://www.facebook.com/bart.sliepenbe ... 239104967/

Weet iemand hoe deze remix/tool/mashup heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-11-2018, 22:50 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-11-2018, 23:08 

Hardtraxxer

Oh shit.... RSU :lol:

Remix met de melodie van blademasterz - masterblade.

Gedraaid op Qlimax afgelopen weekend. Door wie kan ik niet zien. Het is iig niet de RAdical remix

Edit:
Found it!
Dee-block & s-te-pack - blade me now
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-11-2018, 12:42 

Hardtraxxer

knap dat jullie al die tracks bij naam weten te vinden. Ik herken altijd een hoop maar kan nooit op de namen komen.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 11:21 

Hardtraxx Newbie

ik was afgelopen zaterdag op reactivate en hoorde gek genoeg een nummer dat ik totaal niet kende en heel veel andere blijkbaar wel hij werd 2 keer gedraaid een keer door tuneboy volgens mij en een keer door max enforcer vs frontliner
in het nummer noemen ze allenamen van het oprichten van hardstyle dan noemen ze the prophet zany Luna dana headhunterz isaac en nog een paar weet ook niet de goeie volgorde maar ze eindigen met max enforcer
ik hoop dat iemand mij kan helpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 11:53 

Hardtraxxer

future trunks schreef:
ik was afgelopen zaterdag op reactivate en hoorde gek genoeg een nummer dat ik totaal niet kende en heel veel andere blijkbaar wel hij werd 2 keer gedraaid een keer door tuneboy volgens mij en een keer door max enforcer vs frontliner
in het nummer noemen ze allenamen van het oprichten van hardstyle dan noemen ze the prophet zany Luna dana headhunterz isaac en nog een paar weet ook niet de goeie volgorde maar ze eindigen met max enforcer

Hardstyle Masterz - Respect
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 12:38 

Hardtraxx Newbie

RemcoM. schreef:
future trunks schreef:

Hardstyle Masterz - Respect

held ! thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-12-2018, 14:27 

Hardtraxx Veteran

:$

https://www.facebook.com/groups/3924350 ... 267009049/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-12-2018, 00:49 

Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:

:$

https://www.facebook.com/groups/3924350 ... 267009049/

Regain - This is Regain
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-12-2018, 00:51 

Hardtraxxer

Kent iemand de laatste track uit de Magic Show aftermovie op Wish Outdoor 2011?
Start op 1:38

Ongelezen bericht Geplaatst op 31-12-2018, 04:31 

Hardtraxx Veteran

^ Lem-X - More Drumming
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-12-2018, 13:42 

Hardtraxxer

Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-01-2019, 07:11 

Hardtraxx Newbie

Tijdens we are hardstyle 2018 werd een plaat gedraaid door angerfist en partyraiser. Het was 1 van de laatste tracks die ze draaiden. Hij heet iets van dynamite. Het is niet de track van furyan. helemaal op het einde werd ie gedraaid. Kan iemand mij helpen?
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen