Citroen wrote:View on YouTubeIemand die hier meer van weet? Gisteren gedraaid door E-Force en Delete
Last edited by Reeukien on 02 May 2019 12:24, edited 1 time in total.
Citroen wrote:View on YouTubeIemand die hier meer van weet? Gisteren gedraaid door E-Force en Delete
Www.myfreemp3.cc kan je hem wel op vindenVentrue wrote:Heeft iemand of verona - zero gravity (b-front remix) nog? Download link werkt niet meer...
Dit is wel de Luna Qlimax Edit van die plaatReeukien wrote:Citroen wrote:View on YouTubeIemand die hier meer van weet? Gisteren gedraaid door E-Force en Delete
Delete - The PowerLompekoe wrote:Net gehoord tijdens de album release party van Prefix & Density. Volgens mij een plaat van Delete waarin een mannenstem zegt "you better believe me that they can't die"..
Alvast bedankt!
Tekst klopt niet helemaalflevoboys wrote:Ik hoorde gisteren tijdens de set van Atmozfears & Audiotricz een plaat langskomen met vocals als : 'Are your ready for the love make bass, are your ready for the love make sound'. Welke track is dit?
Ik probeerde er wat van te maken haha! ThanksDonnyD wrote:Tekst klopt niet helemaalflevoboys wrote:Ik hoorde gisteren tijdens de set van Atmozfears & Audiotricz een plaat langskomen met vocals als : 'Are your ready for the love make bass, are your ready for the love make sound'. Welke track is dit?Bass Modulators - Ruffneck Bass
Bass Modulators - Ruffneck Bass (SOH027)
Gunz For Hire - Don't Look?flevoboys wrote:Weet je dan ook welke track de vocalen : 'please don't take away my children' heeft?
Yes dat is 'm!Broken Balance wrote:Gunz For Hire - Don't Look?flevoboys wrote:Weet je dan ook welke track de vocalen : 'please don't take away my children' heeft?
Deze? Geen 20 jaar oud maar het is te proberen. Wel een fantastisch nummer.Goldorak wrote:Dag allen
Ik ben al ruim 20 jaar op zoek naar een nummer die ik destijds in de platenwinkel hoorde. Ik vraag me nog steeds af waarom ik dat gewoon niet heb gevraagd. Ik ging er wellicht van uit dat ik, gezien het erg aanstekelijk deuntje, dit nummer meer zou horen. Maar dat bleef dus uit.
20 jaar zindert dat deuntje nog steeds na. Zo sterk zelfs dat ik het heb nagespeeld en opgenomen. Hopelijk herkent iemand dit. Let alsjeblieft niet op het crappy productieniveau. Ik heb dit erg snel ineen gestoken. https://we.tl/t-leWyJuFjSS of via soundcloud View on SoundCloud
Alvast heel hard bedankt!