Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 287  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citroen schreef:
Iemand die hier meer van weet? Gisteren gedraaid door E-Force en Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 23:32 
 
Hardtraxx Newbie

Ik was op een festival en hoorde een nummer en ging zo : oooh naaaa met zo Afrikaanse text erdoor heen.
Wel weet ik dat ik die clip is had gezien op youtube en dat ze in een boot over de zee gingen. volgens mij somalise piraten. thanks alvast :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2019 20:54 
 
Hardtraxx Newbie

Ventrue schreef:
Heeft iemand of verona - zero gravity (b-front remix) nog? Download link werkt niet meer...

Www.myfreemp3.cc kan je hem wel op vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2019 09:21 
 
Hardtraxx Veteran

Reeukien schreef:
Citroen schreef:
Iemand die hier meer van weet? Gisteren gedraaid door E-Force en Delete


Dit is wel de Luna Qlimax Edit van die plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 03:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net gehoord tijdens de album release party van Prefix & Density. Volgens mij een plaat van Delete waarin een mannenstem zegt "you better believe me that they can't die"..

Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lompekoe schreef:
Net gehoord tijdens de album release party van Prefix & Density. Volgens mij een plaat van Delete waarin een mannenstem zegt "you better believe me that they can't die"..

Alvast bedankt!

Delete - The Power
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde gisteren tijdens de set van Atmozfears & Audiotricz een plaat langskomen met vocals als : 'Are your ready for the love make bass, are your ready for the love make sound'. Welke track is dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ik hoorde gisteren tijdens de set van Atmozfears & Audiotricz een plaat langskomen met vocals als : 'Are your ready for the love make bass, are your ready for the love make sound'. Welke track is dit?


Tekst klopt niet helemaal ;) Bass Modulators - Ruffneck Bass

https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/bass-modulators-ruffneck-bass-t65497.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
flevoboys schreef:
Ik hoorde gisteren tijdens de set van Atmozfears & Audiotricz een plaat langskomen met vocals als : 'Are your ready for the love make bass, are your ready for the love make sound'. Welke track is dit?


Tekst klopt niet helemaal ;) Bass Modulators - Ruffneck Bass

https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/bass-modulators-ruffneck-bass-t65497.html


Ik probeerde er wat van te maken haha! Thanks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet je dan ook welke track de vocalen : 'please don't take away my children' heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 19:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Weet je dan ook welke track de vocalen : 'please don't take away my children' heeft?


Gunz For Hire - Don't Look?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
flevoboys schreef:
Weet je dan ook welke track de vocalen : 'please don't take away my children' heeft?


Gunz For Hire - Don't Look?


Yes dat is 'm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 16:54 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand welk nummer dit is of vanuit welke mix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 19:52 
 
Hardtraxxer

Schrok er laatst van hoe ver Zany afgegleden is. Is toch een van mijn favoriete producers. Had echt een eigen sound in de hardstyle. Als ik iets moet noemen wat typisch Nederlands is, dan noem ik altijd Zany. Kan het niet goed uitleggen maar zijn melodieën en dat lompe, tikkeltje ordinaire vind ik typisch Hollands. Ik kwam hem een paar jaar geleden nog tegen op het station in Eindhoven en toen wou ik eigenlijk al vragen: waarom? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2019 18:09 
 
Hardtraxx Newbie

Dag allen

Ik ben al ruim 20 jaar op zoek naar een nummer die ik destijds in de platenwinkel hoorde. Ik vraag me nog steeds af waarom ik dat gewoon niet heb gevraagd. Ik ging er wellicht van uit dat ik, gezien het erg aanstekelijk deuntje, dit nummer meer zou horen. Maar dat bleef dus uit.

20 jaar zindert dat deuntje nog steeds na. Zo sterk zelfs dat ik het heb nagespeeld en opgenomen. Hopelijk herkent iemand dit. Let alsjeblieft niet op het crappy productieniveau. Ik heb dit erg snel ineen gestoken. https://we.tl/t-leWyJuFjSS of via soundcloud

Alvast heel hard bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2019 18:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt als iets van Promo, zou er zo even niet op kunnen komen eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2019 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op zoek naar deze remix van Gigi D'Agostino - The Riddle

Wordt gedraaid om 17:56



Link: https://youtu.be/yeIjnE_VZMU?t=1076

Edit: Het is een remix van LNY TNZ zelf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 09:24 
 
Hardtraxx Veteran

@Goldrak ik moet meteen hier aan denken maar is uit 2006 dus geen 20 jaar geleden:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Promo - I Come Correct? Ook een stuk nieuwer dan 20 jaar oud maar doet me er wel aan denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 20:00 
 
Hardtraxxer

Goldorak schreef:
Dag allen

Ik ben al ruim 20 jaar op zoek naar een nummer die ik destijds in de platenwinkel hoorde. Ik vraag me nog steeds af waarom ik dat gewoon niet heb gevraagd. Ik ging er wellicht van uit dat ik, gezien het erg aanstekelijk deuntje, dit nummer meer zou horen. Maar dat bleef dus uit.

20 jaar zindert dat deuntje nog steeds na. Zo sterk zelfs dat ik het heb nagespeeld en opgenomen. Hopelijk herkent iemand dit. Let alsjeblieft niet op het crappy productieniveau. Ik heb dit erg snel ineen gestoken. https://we.tl/t-leWyJuFjSS of via soundcloud

Alvast heel hard bedankt!

Deze? Geen 20 jaar oud maar het is te proberen. Wel een fantastisch nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 11:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja die zou ik ook zeggen inderdaad. Lijkt er het meest op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2019 11:16 
 
Hardtraxx Newbie

Bedankt voor de reacties! Het zou inderdaad van Promo kunnen zijn, maar dat is het zeker niet.
Ik ben overtuigd dat de melodie die ik heb ingespeeld bijna identiek is met het nummer dat ik zoek. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 15:06 
 
Hardtraxxer

Het lijkt er niet precies op maar ik moest er door bepaalde noten toch aan denken dus ik zeg het maar gewoon (wie weet, misschien is het hem wel):

Lenny Dee - Forgotten Moments?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Het lijkt er niet precies op maar ik moest er door bepaalde noten toch aan denken dus ik zeg het maar gewoon (wie weet, misschien is het hem wel):

Lenny Dee - Forgotten Moments?


Zit wat in inderdaad haha
Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 287  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen