Wildstylez geloof ik
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 2 hours ago
-
EHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2011
- last seen Oct 2025
Ik ben nog steeds opzoek naar een plaat die ongeveer 10 jaar geleden door Zany op Q-Base is gedraaid. In deze track zaten dezelfde vocalen als in DJ Duro - Death Construction. Ik heb altijd het gevoel gehad dit er een collab tussen beide artiesten is geweest maar uiteindelijk niets mee gedaan is. Een aantal jaren later kwam Duro met de bovengenoemde track met dezelfde vocalen.
Wie helpt mij uit de brand
Wie helpt mij uit de brand
ben ik ook benieuwd naar, klinkt goedDiepvrieskip wrote:Niemand?
-
S
- 3 posts member since 2017
- last seen May 2018
View on YouTube
1:06, iemand?
1:06, iemand?
-
A
edit.
View on Mixcloud
Vanaf 11:55
Lenny Dee - The Dreamer (Dolphin Remix). Helaas nooit uitgekomen, hoewel dat bij dergelijke remixes altijd eeuwen duurt als ze al komen.Seeker Of Fire wrote:View on Mixcloud
[/youtube] View on YouTube [/youtube]
Dirk Maassen - Augenblick
Goedenavond medestampers,
Ik kreeg dit nummer doorgestuurd van een vriend van me die van klassiek houdt, maar ook regelmatig hardstyle luistert. Nu stuurde hij dit nummer naar me door(de niet-vocale track staat op spotify) met de vraag of er met deze melodie een hardstylenummer is gemaakt, want hij herkent de melodie in een hardstylenummer, maar hij weet niet welke. Ik sta in Mn vriendgroep redelijk bekend als de hardstyleshazam (met andere woorden: als ze willen weten welk hardstylenummer een liedje is die ze aan het luisteren zijn vragen ze het aan mij en ik weet vrijwel gelijk welk nummer het is). Deze melodie komt mij ook enorm bekend voor en ik dacht eerst wat tonen van Bass Modulators-Dragonblood te horen, maar die vriend van me bedoelde die track niet. Nu is mn vraag of er hier iemand is die weet of er een hardstyle/hardcore/frenchcore/uptempo track met deze melodie is gemaakt, want hij lijkt me enorm geschikt voor een hardstyleplaat namelijk!
Groetjes, iemand die speciaal voor deze vraag weer z’n Hardtraxxaccount heeft gereanimeerd.
Ik kreeg dit nummer doorgestuurd van een vriend van me die van klassiek houdt, maar ook regelmatig hardstyle luistert. Nu stuurde hij dit nummer naar me door(de niet-vocale track staat op spotify) met de vraag of er met deze melodie een hardstylenummer is gemaakt, want hij herkent de melodie in een hardstylenummer, maar hij weet niet welke. Ik sta in Mn vriendgroep redelijk bekend als de hardstyleshazam (met andere woorden: als ze willen weten welk hardstylenummer een liedje is die ze aan het luisteren zijn vragen ze het aan mij en ik weet vrijwel gelijk welk nummer het is). Deze melodie komt mij ook enorm bekend voor en ik dacht eerst wat tonen van Bass Modulators-Dragonblood te horen, maar die vriend van me bedoelde die track niet. Nu is mn vraag of er hier iemand is die weet of er een hardstyle/hardcore/frenchcore/uptempo track met deze melodie is gemaakt, want hij lijkt me enorm geschikt voor een hardstyleplaat namelijk!
Groetjes, iemand die speciaal voor deze vraag weer z’n Hardtraxxaccount heeft gereanimeerd.
Melodie vanaf ongeveer 3:00 heeft wel wat weg van Wildstylez - IDJarneNL wrote:[/youtube] View on YouTube [/youtube]
Ik kreeg dit nummer doorgestuurd van een vriend van me die van klassiek houdt, maar ook regelmatig hardstyle luistert. Nu stuurde hij dit nummer naar me door(de niet-vocale track staat op spotify) met de vraag of er met deze melodie een hardstylenummer is gemaakt, want hij herkent de melodie in een hardstylenummer, maar hij weet niet welke. Ik sta in Mn vriendgroep redelijk bekend als de hardstyleshazam (met andere woorden: als ze willen weten welk hardstylenummer een liedje is die ze aan het luisteren zijn vragen ze het aan mij en ik weet vrijwel gelijk welk nummer het is). Deze melodie komt mij ook enorm bekend voor en ik dacht eerst wat tonen van Bass Modulators-Dragonblood te horen, maar die vriend van me bedoelde die track niet. Nu is mn vraag of er hier iemand is die weet of er een hardstyle/hardcore/frenchcore/uptempo track met deze melodie is gemaakt, want hij lijkt me enorm geschikt voor een hardstyleplaat namelijk!![]()
View on YouTube
5:51
TSFH wrote:Melodie vanaf ongeveer 3:00 heeft wel wat weg van Wildstylez - IDJarneNL wrote:[/youtube] View on YouTube [/youtube]
Ik kreeg dit nummer doorgestuurd van een vriend van me die van klassiek houdt, maar ook regelmatig hardstyle luistert. Nu stuurde hij dit nummer naar me door(de niet-vocale track staat op spotify) met de vraag of er met deze melodie een hardstylenummer is gemaakt, want hij herkent de melodie in een hardstylenummer, maar hij weet niet welke. Ik sta in Mn vriendgroep redelijk bekend als de hardstyleshazam (met andere woorden: als ze willen weten welk hardstylenummer een liedje is die ze aan het luisteren zijn vragen ze het aan mij en ik weet vrijwel gelijk welk nummer het is). Deze melodie komt mij ook enorm bekend voor en ik dacht eerst wat tonen van Bass Modulators-Dragonblood te horen, maar die vriend van me bedoelde die track niet. Nu is mn vraag of er hier iemand is die weet of er een hardstyle/hardcore/frenchcore/uptempo track met deze melodie is gemaakt, want hij lijkt me enorm geschikt voor een hardstyleplaat namelijk!![]()
View on YouTube
5:51
Precies! Dankjewel! Deze komt erg in de buurt!
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
-
KHardtraxxer
- 186 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Iemand die me kan vertellen wat het eerste nummer in onderstaande video is? Die kick op 0:45
View on YouTube
View on YouTube
Billx & Dr. Peacock - Naaryanaa?Kevv1990 wrote:Iemand die me kan vertellen wat het eerste nummer in onderstaande video is? Die kick op 0:45![]()
![]()
View on YouTube
-
KHardtraxxer
- 186 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Je bent een heldErikZ wrote:Kevv1990 wrote:Iemand die me kan vertellen wat het eerste nummer in onderstaande video is? Die kick op 0:45![]()
![]()
Billx & Dr. Peacock - Naaryanaa?
Op zoek naar een track die door Partyraiser als een van zijn laatste platen op de mainstage van Harmony of Hardcore gedraaid werd. Begint vrij "langzaam" (gok tussen de 140 en 150 bpm) met een mid-intro die veel psytrance-invloeden bevat. Daarna versnelt deze plaat een enorm stuk door naar uptempo.
Hij draaide Hilight Tribe - Free tibet (Vini Vici remix) met de drop van Cryogenic - Motherfucker weet ikFantazoo wrote:Op zoek naar een track die door Partyraiser als een van zijn laatste platen op de mainstage van Harmony of Hardcore gedraaid werd. Begint vrij "langzaam" (gok tussen de 140 en 150 bpm) met een mid-intro die veel psytrance-invloeden bevat. Daarna versnelt deze plaat een enorm stuk door naar uptempo.
Vanaf 03:00
View on YouTube
Volgens mij was dit m inderdaad, thanks!ErikZ wrote:Hij draaide Hilight Tribe - Free tibet (Vini Vici remix) met de drop van Cryogenic - Motherfucker weet ikFantazoo wrote:Op zoek naar een track die door Partyraiser als een van zijn laatste platen op de mainstage van Harmony of Hardcore gedraaid werd. Begint vrij "langzaam" (gok tussen de 140 en 150 bpm) met een mid-intro die veel psytrance-invloeden bevat. Daarna versnelt deze plaat een enorm stuk door naar uptempo.
Vanaf 03:00
View on YouTube
Op zoek naar een track in een oude mix die ik op m'n pc heb gevonden.
Is onderstaande nummer maar hij klinkt net anders (andere versie wss)
Maar kan verder ook niks over dat nummer vinden, nooit uitgebracht misschien?
View on YouTube
View on YouTube
Jawel hoor maar die plaat is niet van Technoboybartjj wrote:Op zoek naar een track in een oude mix die ik op m'n pc heb gevonden.
View on YouTube
Is Zappaman - Sexual Healing
View on YouTube
-
ZHardtraxxer
- 107 posts member since 2017
- last seen Nov 2019
View on Instagram
3de deel van deze insta post, filmpje van de zondag eindshow afgelopen weekend - weet iemand welke track dat is? Of van wie?
3de deel van deze insta post, filmpje van de zondag eindshow afgelopen weekend - weet iemand welke track dat is? Of van wie?
Dezeztiwef wrote:https://www.instagram.com/p/BkdHRZyHyAB/
View on SoundCloud
Zondag of zaterdag?ztiwef wrote:https://www.instagram.com/p/BkdHRZyHyAB/
Filmpje staat er niet meer op namelijk en de zondag had maar 2 platen: This is our Church en Legends Never Die (Wildstylez Remix)
-
ZHardtraxxer
- 107 posts member since 2017
- last seen Nov 2019
Thanks! DBSTF - Ghost stories was het - wist ik veel dat dat zaterdag was