Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Raine - Buzzclick, maar zit wel een 'nieuwere' kick onder.
Lekker pikFaalhaas wrote:Raine - Buzzclick, maar zit wel een 'nieuwere' kick onder.
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
http://www.youtube.com/watch?v=vviZbzFaFL8
Rond 42:50 zit een stukje western muziek, in welk hardstyle nummer zit dat verwerkt? Ik heb al verschillende versies van Rush en Funky Shit geluisterd maar ben het nog niet tegengekomen..
Rond 42:50 zit een stukje western muziek, in welk hardstyle nummer zit dat verwerkt? Ik heb al verschillende versies van Rush en Funky Shit geluisterd maar ben het nog niet tegengekomen..
Een track die volgens mij nog niet uit is (not sure), waarbij iedereen het bos in wordt gestuurd, om 2 seconde later alsnog climax erin te laten komen. Was sowieso een topic van bij nieuwe releases.
Greta is Great remix van Adaro?makrooy wrote:Een track die volgens mij nog niet uit is (not sure), waarbij iedereen het bos in wordt gestuurd, om 2 seconde later alsnog climax erin te laten komen. Was sowieso een topic van bij nieuwe releases.
Jaa! thanksDaveytl wrote:Greta is Great remix van Adaro?makrooy wrote:Een track die volgens mij nog niet uit is (not sure), waarbij iedereen het bos in wordt gestuurd, om 2 seconde later alsnog climax erin te laten komen. Was sowieso een topic van bij nieuwe releases.
Prachtige AvaTweelings wrote:Lekker pikFaalhaas wrote:Raine - Buzzclick, maar zit wel een 'nieuwere' kick onder.
-
RHardtraxxer
- 120 posts member since 2015
- last seen Jun 2022
Ik ben op zoek naar een hardcore track met een sample van Coolio - Gangster's Paradise erin.. Wie o wie kan mij uit de brand helpen? Korsakoff draaide 'm laatst in mien durpje.
View on SoundCloudRazzstep wrote:Ik ben op zoek naar een hardcore track met een sample van Coolio - Gangster's Paradise erin.. Wie o wie kan mij uit de brand helpen? Korsakoff draaide 'm laatst in mien durpje.
1e stuk is Dr Dre - The Next Episode
2e stuk, vanaf 1:37, is Gangster's Paradise
P.C.P. - Slaves To The Rave, misschien wel een edit/remix want ken het origineel niet zo goed
Onder de Inferno Bros aliasPaling wrote:P.C.P. - Slaves To The Rave, misschien wel een edit/remix want ken het origineel niet zo goed
-
A
@ Anonymous, je link doet het niet helemaal, maar van wat ik kon zien bedoel je dit filmpje toch? Er staat een tracklist in de beschrijving bij 
Ik zoek een track met de vocals "I will guide you" net voor de climax, headhunterz had hem laatst in zijn instastory. 
Een van deze 2 misschien?jaron123 wrote:Ik zoek een track met de vocals "I will guide you" net voor de climax, headhunterz had hem laatst in zijn instastory.
View on YouTube
View on YouTube
Nieuwe van Sound Rushjaron123 wrote:Ik zoek een track met de vocals "I will guide you" net voor de climax, headhunterz had hem laatst in zijn instastory.
View on YouTube
-
J
- 2 posts member since 2017
- last seen Dec 2017
Een liedje waar net voor de climax 'makes me wonder' gefluisterd wordt.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Technoboy - vanilla skyJeroenV wrote:Een liedje waar net voor de climax 'makes me wonder' gefluisterd wordt.
Iemand enig idee?
Gisteren gedraaid door Bass Chaserz en Requim op Shockerz....
Raw plaat met iets van tekst in de trent van "non stop body rock".
iemand een idee?
iemand een idee?
party rock non stop zit wel in B-freqz - In the club. Weet alleen niet of je die bedoelt.Scotty018 wrote:Gisteren gedraaid door Bass Chaserz en Requim op Shockerz....
iemand een idee?