Super bedankt!Nuracore wrote:phoenix wrote:Iemand die deze plaat weet?https://www.facebook.com/QdanceNederlan ... 887212288/
B-Freqz – Monsters Inside Me
Max Alkemade Song?
Q-dance
Q-dance B-Freqz – Monsters Inside Me
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 34 minuten
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Je bedoeld denk ik Crypsis - Punish? Wat ik wel vind lijken daarop is deze: View on YouTubeBroken Balance wrote:Zoek een raw nummer maar kan niet veel meer geven dan dat de climax op die van Crypsis - Punishment lijkt.
Je hebt een opbouw, vocals (volgensmij) en dan een keer een riedeltje (bij punishment is het 2x voor de climax) en dan heb je de climax. In mijn hoofd is het iets in de Ran-D, MiM richting.
Kan t deuntje niet zo goed uitbeelden maar van hoog naar laag moet je ong zo denken, het zijn 6 noten, over 8 staat hij zo. x ta Ta TA TA Ta ta x
EDIT of het is Monsters Inside me of het lijkt enorm op de 2e climax van monsters inside maar in mn hoofd zit er echt een typische rr/crypsis synth en kick onder
View on SoundCloud
Al een tijdje op zoek naar de track op 8:50. Kan hem helaas niet vinden.
Al een tijdje op zoek naar de track op 8:50. Kan hem helaas niet vinden.
SkiggyRapz18 wrote:Dit is volgens mij Warface - Mash Up 6.0TBA-ID wrote:Geweldige avond gehad. 1e x Pussy Lounge, boven de verwachtingen.![]()
Weet iemand toevallig hoe deze plaat heet?
Let op! aardappel kwaliteit
http://www45.zippyshare.com/v/qiAca2Eo/file.html
Hij is boven water
Alphaverb - Xplode.ULTIMO wrote:https://www.mixcloud.com/Q-dance/blackburn-purple-saturday-defqon1-weekend-festival/
25:48
Iemand?
Hoe heet de track in het intro van Bass Modulators @ Decibel 2016 (Euphoria)? Begint bij 00:22!
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Cyber - TBA (Waarschijnlijk Euphoria 2016 anthem oid)MichelFraneker wrote:Hoe heet de track in het intro van Bass Modulators @ Decibel 2016 (Euphoria)? Begint bij 00:22!
Thanks, heerlijke hhz sounds!Seneeq wrote:Cyber - TBA (Waarschijnlijk Euphoria 2016 anthem oid)MichelFraneker wrote:Hoe heet de track in het intro van Bass Modulators @ Decibel 2016 (Euphoria)? Begint bij 00:22!
Origineel Bastille - Pompeii, grote radio hit geweest. De Remix is van AudienDeuntje wrote:https://www.mixcloud.com/razorator/tiesto_-_live_at_club_life_500_ziggo_dome_amsterdam_21-10-2016-razorator/
non hardstyle 2:36:11(origineel en/of remix)??? Dank
niceErikZ wrote:Origineel Bastille - Pompeii, grote radio hit geweest. De Remix is van AudienDeuntje wrote:https://www.mixcloud.com/razorator/tiesto_-_live_at_club_life_500_ziggo_dome_amsterdam_21-10-2016-razorator/
non hardstyle 2:36:11(origineel en/of remix)??? Dank
Een track met de samples "Put yo hood up, put yo clicks up, represent yo hood". Volgens mij gereleased op één van de vele SAIFAM labels. Lololyrics en google helpen me niet verder.
Ik weet dat Tomcat & Rudeboy Feat. Angerfist - Put It Up die vocals heeft, maar das niet bepaald saifamJoey wrote:Een track met de samples "Put yo hood up, put yo clicks up, represent yo hood". Volgens mij gereleased op één van de vele SAIFAM labels. Lololyrics en google helpen me niet verder.
Klopt haha, dat zag ik ook al bij Lololyrics. Maar ik heb hem gevonden, het was Bruno Power - Shotty Snipers.Norther66 wrote:Ik weet dat Tomcat & Rudeboy Feat. Angerfist - Put It Up die vocals heeft, maar das niet bepaald saifamJoey wrote:Een track met de samples "Put yo hood up, put yo clicks up, represent yo hood". Volgens mij gereleased op één van de vele SAIFAM labels. Lololyrics en google helpen me niet verder.
Even jullie hulp nodig. Krijg m zelf maar niet gevonden.
Rawstyle plaat. volgens mij vrij recent. Op unlocked nog gedraaid door Ran-D. Heb hem volgens mij ook voorbij horen komen in de set van korsakoff en de viper (geen hardcore).
Kan me niet helemaal meer herinneren maar plaat begint volgens mij met wat snel gepraat enzo. Komt volgens mij ook nog iets van "bitch" in voor of iets met "girls". Ik weet het, zo vaag als wat maar hoop dat er bij iemand een lampje gaat branden.
Deze zijn het iig niet:
frequencerz - bitch
b-front - for the girls
Rawstyle plaat. volgens mij vrij recent. Op unlocked nog gedraaid door Ran-D. Heb hem volgens mij ook voorbij horen komen in de set van korsakoff en de viper (geen hardcore).
Kan me niet helemaal meer herinneren maar plaat begint volgens mij met wat snel gepraat enzo. Komt volgens mij ook nog iets van "bitch" in voor of iets met "girls". Ik weet het, zo vaag als wat maar hoop dat er bij iemand een lampje gaat branden.
Deze zijn het iig niet:
frequencerz - bitch
b-front - for the girls
Welke van de 492714074?Scotty018 wrote:Rawstyle plaat. iets van "bitch" in voor of iets met "girls".
Dat zie je altijd.... 3 dagen aan het zoeken krijg je m niet gevonden. Post je het op het forum, kom je het nr 2 minuten laten tegen in een liveset
het was dus: Pskyo Punkz - Forget About Dre (Radical Redemption & Act Of Rage Remix)
het was dus: Pskyo Punkz - Forget About Dre (Radical Redemption & Act Of Rage Remix)
Al sinds ik vanochtend wakker werd een hardstyleplaat in m'n hoofd met de lyrics "the history of music on this track" en dan wat screeches alvorens de kick erin komt. Iemand? Of heb ik dit gedroomd?
Warface - Mashup 6.0?Redman wrote:Al sinds ik vanochtend wakker werd een hardstyleplaat in m'n hoofd met de lyrics "the history of music on this track" en dan wat screeches alvorens de kick erin komt. Iemand? Of heb ik dit gedroomd?
Ik ben opzoek naar een track ik gok van Mind Dimension met de zelfde vocals als ''gate of war'' voor de rest zitten er wat lompe gated kicks in verwerkt, ben hem ook nog niet tegen gekomen bij het toppic nieuwe tracks.
De track werd onder andere gedraaid op decibel door Mind Dimension met Malice en Main Concern.
Mind dimension draaide de track ook op Q-base met Unresolved.
En Main Concern draaide de track op cntrl alt delete in de Dynamo.
De vocals in de track zijn dus het zelfde als in deze:
View on SoundCloud
De track werd onder andere gedraaid op decibel door Mind Dimension met Malice en Main Concern.
Mind dimension draaide de track ook op Q-base met Unresolved.
En Main Concern draaide de track op cntrl alt delete in de Dynamo.
De vocals in de track zijn dus het zelfde als in deze:
View on SoundCloud
Kan nu niet luisteren, maar zal hier wel tussen staan.
Das Waiting For, collab met Main Concern & Malice.