Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
RemcoM. wrote:
yannickvk wrote:op decibel heb 3 keer een nummer gehoord en ik zou graag willen weten hoe deze heet. hij werd onder andere gedraaid door warface. helaas weet ik niet heel goed meer hoe die gaat :(

i´ll break ya ankles, wordt regelmatig herhaald in de breek. vervolgens als je denkt dat de drop komt, komt er een happertje, waarna wel een snoeiharde drop volgt.

Kans is trouwens ook groot dat het een nieuwe plaat is.
Denk dat je Luminite-Break Ya Ankles bedoeld.

Ben zelf ook op zoek naar een track na het spelen van gta 5. De vocals kwamen me zo bekend voor maar kan hem niet plaatsen in een track. Het gaat om de scène met michael en de psychiater.

I ran whores, smuggling door.... The End of The road

Kwam me zo bekend voor zoals ik al zei.
nee, het is niet luminite - break ya ankles !

ik denk dat jij war force - reloading bedoelt
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
View on SoundCloud
De track op 8:50. Godverdomme wat dik. :drool: Beetje schranz achtig.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 3 days ago
Afgelopen Decibel bij Main Concern vs Malice & Mind Dimension een plaat gehoord dat de sample van Bomfunk MC's - Freestyler had. Leek eerder een soort mashup met verschillende kicks. Hoogstwaarschijnlijk aan de kicks te horen was het een nummer van Malice. Iemand? :$
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Indyy wrote:Afgelopen Decibel bij Main Concern vs Malice & Mind Dimension een plaat gehoord dat de sample van Bomfunk MC's - Freestyler had. Leek eerder een soort mashup met verschillende kicks. Hoogstwaarschijnlijk aan de kicks te horen was het een nummer van Malice. Iemand? :$
Malice bootleg.
5 posts member since 2010
last seen Nov 2016
Vraag namens een vriend van me (kan het zelf niet herinneren dit gehoord te hebben en op internet kan ik er niets over terugvinden), maar hij gaf aan op Decibel een (raw) hardstyle versie te horen met de vocals van Still nr 1.

"The history of music on this track" en dan klapt de kick erin. Was als het goed is bij Regain Live @ Extreme Loudness.

Is dit een nieuw nummer of was het gewoon een live vocal edit?

*edit*
Nu ik naar boven scroll in dit topic zie ik het antwoord er wss gewoon tussen staan, Warface mashup 6.0.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Bij Ground Zero hoorde ik Jack of Sound een nieuwe (?) track draaien met de melodie van Rolling Stones - Paint It Black.

Ook hoorde ik bij Audiofreq een remix van Skrillex - Purple Lamborghini
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 6 days ago
klapstoel wrote:Bij Ground Zero hoorde ik Jack of Sound een nieuwe (?) track draaien met de melodie van Rolling Stones - Paint It Black.

Was die eerste misschien Crypsis & Chain Reaction - Furious (Act of Rage Remix)?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Chroman wrote:
klapstoel wrote:Bij Ground Zero hoorde ik Jack of Sound een nieuwe (?) track draaien met de melodie van Rolling Stones - Paint It Black.

Was die eerste misschien Crypsis & Chain Reaction - Furious (Act of Rage Remix)?
Lijkt er op, maar de track had een typische JoS sound.
Hardtraxxer
83 posts member since 2010
last seen Dec 2022
Op decibel hoorde ik deze track voorbij komen, als ik mij niet vergis tijdens de set van Brennan Heart & Wildstylez. Dit is zo'n het ligt op het puntje van me tong moment en ik trek het niet meer :lol: :lol:

Filmpje met het fragment even op youtube gezet, mocht iemand het weten vriendelijk bedankt! :thumbup:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Twan0 wrote:Op decibel hoorde ik deze track voorbij komen, als ik mij niet vergis tijdens de set van Brennan Heart & Wildstylez. Dit is zo'n het ligt op het puntje van me tong moment en ik trek het niet meer :lol: :lol:

Filmpje met het fragment even op youtube gezet, mocht iemand het weten vriendelijk bedankt! :thumbup:
View on YouTube
Atmozfears & Audiotricz - TBA
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Op Decibel (vrijdag) een plaat gehoord met de vocals: The question is: are you the right man for the job?

Iemand?
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
ErikZ wrote:Op Decibel (vrijdag) een plaat gehoord met de vocals: The question is: are you the right man for the job?

Iemand?
Coone & Frequencerz - Breaking Mad ^^
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
Paultheone wrote:
Twan0 wrote:Op decibel hoorde ik deze track voorbij komen, als ik mij niet vergis tijdens de set van Brennan Heart & Wildstylez. Dit is zo'n het ligt op het puntje van me tong moment en ik trek het niet meer :lol: :lol:

View on YouTube
Atmozfears & Audiotricz - TBA
Hulde! Bedankt :thumbsup: :thumbup: :clap:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Twan0 wrote:
ErikZ wrote:Op Decibel (vrijdag) een plaat gehoord met de vocals: The question is: are you the right man for the job?

Iemand?
Coone & Frequencerz - Breaking Mad ^^
Top :thumbsup: Helemaal omdat mijn geheugen mij deels in de steek heeft gelaten qua vocals kom ik nu achter ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
yannickvk wrote:op decibel heb 3 keer een nummer gehoord en ik zou graag willen weten hoe deze heet. hij werd onder andere gedraaid door warface. helaas weet ik niet heel goed meer hoe die gaat :(

i´ll break ya ankles, wordt regelmatig herhaald in de breek. vervolgens als je denkt dat de drop komt, komt er een happertje, waarna wel een snoeiharde drop volgt.

heb m! war force - tba
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
yannickvk wrote:

heb m! war force - tba
Op Facebook in RSU staat er een video van!
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Euforisch plaatje met net voor de climax ''dreamer'' (mannenstem), daarna een lekkere melo. Zat geloof ik in een van de decibel videoreports.
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
sonnebloem wrote:Euforisch plaatje met net voor de climax ''dreamer'' (mannenstem), daarna een lekkere melo. Zat geloof ik in een van de decibel videoreports.
Psyko Punkz - Dreamer
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Faalhaas wrote:
sonnebloem wrote:Euforisch plaatje met net voor de climax ''dreamer'' (mannenstem), daarna een lekkere melo. Zat geloof ik in een van de decibel videoreports.
Psyko Punkz - Dreamer
Dank haas
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
View on YouTube

7:26 iemand?
K
yannickvk wrote:7:26 iemand?
Deepack & Adaro - When The Time Is Right

Maar die was niet zo moeilijk want de mc kondigt hem gewoon aan xd Ze zaten laatst ook met elkaar in de studio ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Kiloknaller wrote:
yannickvk wrote:7:26 iemand?

Maar die was niet zo moeilijk want de mc kondigt hem gewoon aan xd Ze zaten laatst ook met elkaar in de studio ;)
oh, ik dacht dat when the time is right het nummer ervoor was. dacht dat het twee losse nummers namelijk :P
waren toch wel twee verschillende nummers :P

kataklism - go away
Last edited by yannickvk on 02 Nov 2016 09:44, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik heb vorige week een bekend oud nummer gehoord, maar kan niet op de naam/artiest komen, maar heb de melodie al wel de hele week in mijn hoofd.. heb hem even geprobeerd na te maken met wat in mijn hoofd zit:

http://www38.zippyshare.com/v/AwPpTugT/file.html

Hoorde het nummer op een hardclassics area waar ze ook richting de tijdmachine nummers draaiden..

Bedankt alvast :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4806 posts member since 2014
last seen 11 hours ago
Brainweavers wrote:Ik heb vorige week een bekend oud nummer gehoord, maar kan niet op de naam/artiest komen, maar heb de melodie al wel de hele week in mijn hoofd.. heb hem even geprobeerd na te maken met wat in mijn hoofd zit:

http://www38.zippyshare.com/v/AwPpTugT/file.html

Hoorde het nummer op een hardclassics area waar ze ook richting de tijdmachine nummers draaiden..

Bedankt alvast :thumbup:

Brennan Heart - Hard Bass (DJ Tool)
M
Hardtraxxer
59 posts member since 2011
last seen Nov 2020
View on Facebook

Eerste nummer?