Ah thanksPaling wrote:Radical Redemption - The Lord
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik heb hem al een keer eerder gepost maar toen wist niemand het dus hier nog een keer.
Vanaf 48:40
Mijn dank is groot!!
View on Mixcloud
Mijn dank is groot!!
View on Mixcloud
Shazam geeft aan: 'Rock Ya Hardcore (Kurt & Joey Riot 2011 Remix)Bastack wrote:Ik heb hem al een keer eerder gepost maar toen wist niemand het dus hier nog een keer.
Mijn dank is groot!!
View on Mixcloud
SAIN7 wrote:Shazam geeft aan: 'Rock Ya Hardcore (Kurt & Joey Riot 2011 Remix)Bastack wrote:Ik heb hem al een keer eerder gepost maar toen wist niemand het dus hier nog een keer.
Mijn dank is groot!!
View on Mixcloud
Ja dat is hem!!! Thanks
Gister draaide d-block bij xqlusive een nummer, vrij recent denk ik nog geen jaar oud wellicht. Stem was van een vrouw, ze zong erg hoog. Tekst ging iets van: let me body see your hands up .. ... to the rhythm... Weinig info maar ik zou hem graag willen weten de titel! Hopelijk kunnen jullie er wat mee
reckimo wrote:Gister draaide d-block bij xqlusive een nummer, vrij recent denk ik nog geen jaar oud wellicht. Stem was van een vrouw, ze zong erg hoog. Tekst ging iets van: let me body see your hands up .. ... to the rhythm... Weinig info maar ik zou hem graag willen weten de titel! Hopelijk kunnen jullie er wat mee
View on YouTube
Alleen nog niet uitgebracht.
D-Block & S-te-Fan - Higher
-
S
Instant kippenvel toen ze hier mee openden.SAIN7 wrote:reckimo wrote:Gister draaide d-block bij xqlusive een nummer, vrij recent denk ik nog geen jaar oud wellicht. Stem was van een vrouw, ze zong erg hoog. Tekst ging iets van: let me body see your hands up .. ... to the rhythm... Weinig info maar ik zou hem graag willen weten de titel! Hopelijk kunnen jullie er wat mee
View on YouTube
Alleen nog niet uitgebracht.
D-Block & S-te-Fan - Higher
Last edited by Paultheone on 07 Oct 2015 18:13, edited 1 time in total.
Hoort dat niet gewoon bij die Tool?
Geen idee, dacht dat een bestaand nummer van hem erin gestopt werd. Weet iemand toevallig of hier nog iets mee gedaan is? (free release oid)Paling wrote:Hoort dat niet gewoon bij die Tool?
Zo'n oldskool plaat met dadadadadumdum. Precies als op onderstaand sample op 0:33, maar dan de hele tijd..
View on SoundCloud
Iemand?
View on SoundCloud
Iemand?
Lyrics:yowan wrote:Zo'n oldskool plaat met dadadadadumdum. Precies als op onderstaand sample op 0:33, maar dan de hele tijd..
View on SoundCloud
Iemand?
That's the way you gotta go,
Put your hands in the air when I say so?
Fell the go, let the rhythm flow (??)
Alleen, ik weet niet wat de track is.
http://www.happyhardcore.com/forums/top ... c_id=48966
-
SHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2014
- last seen 13 days ago
-
K
Ik weet de titel niet maar het klinkt wel erg als D'stylerz destijdsstefanorie wrote:Weet iemand welk nummer het intro van al die FearFM top 100s is?
Dat is Frequencerz - 47minutes 
Krijg je een zippyshare van mij erbij:
http://www75.zippyshare.com/v/yVSyf0ck/file.html
-
SHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2014
- last seen 13 days ago
Zo dat is snel gevonden! Dankjewel!Faalhaas wrote:Dat is Frequencerz - 47minutes
-
K
Zat ik toch goed met D'StylerzFaalhaas wrote:Dat is Frequencerz - 47minutes
Wie weet hoe het nummer heet dat op 2;14 komt? Dus met dat stukje van: you shall die.
View on YouTube
Thanks!
View on YouTube
Thanks!
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Digital Punk, Radical Redemption & Crypsis - Blood, Sweat & Tears