Welke tracks zitten er in de intro van Stephanie's Pink Beats podcast?
voorbeeldje: View on SoundCloud
Atmozfears, Audiotricz, Brennan Heart and Wildstylez - Lose Your Mind No More (MASHUP)?Serendipitive wrote:Ik zoek een remix van Year of Summer die Atmozfears draaide tijdens Intents en Fantasy Island. De melodie is dan heel dromerig/langzaam ofzo.. en daarna volgen er andere kicks. Iemand die weet welke ik bedoel?
Dat is toch Lose my mind en niet Year of Summer van Wildstylez?ErikZ wrote:Atmozfears, Audiotricz, Brennan Heart and Wildstylez - Lose Your Mind No More (MASHUP)?Serendipitive wrote:Ik zoek een remix van Year of Summer die Atmozfears draaide tijdens Intents en Fantasy Island. De melodie is dan heel dromerig/langzaam ofzo.. en daarna volgen er andere kicks. Iemand die weet welke ik bedoel?
WoopsSerendipitive wrote:Dat is toch Lose my mind en niet Year of Summer van Wildstylez?ErikZ wrote:Atmozfears, Audiotricz, Brennan Heart and Wildstylez - Lose Your Mind No More (MASHUP)?Serendipitive wrote:Ik zoek een remix van Year of Summer die Atmozfears draaide tijdens Intents en Fantasy Island. De melodie is dan heel dromerig/langzaam ofzo.. en daarna volgen er andere kicks. Iemand die weet welke ik bedoel?
MrK wrote:Welke tracks zitten er in de intro van Stephanie's Pink Beats podcast?
En ik weet alleen de eerste. Dat is The Nation of Hardstyle van Stephanie.Magnetron wrote:Weet alleen 3 & 4 voor je
3. Dj Stephanie - Sicknite
4. Dj Stephanie - Dresspunk
Bastack wrote:Calmdowner wrote:Linkje?Bastack wrote:Heb er weer 1![]()
Vanaf 48:50. Het doet me aan destructive tendencies denken maar kan niets vinden verder!
Het stuk wat daarvoor word gedraaid is dat een track of destructive tendencies - smack my pitch op edit met een chronic disorder kick?
Oh wel handig idd!
View on Mixcloud
oeps laat maar 1 simpele hit en ik heb hem alMoeraskat wrote:Ik zoek een nummer met de naam pandemonio/pandemonium weet niet meer precieswas volgens mij van een italiaanse dj
Pat B & Da Rick Remix?Serendipitive wrote:Korsakoff draaide net tijdens Defqon.1 (vrijdagavond) een remix van Jebroer/Jayh/Skinto - Banaan, maar iemand enig idee van wie die remix is? Las ergens van Paul Elstak maar kan m nergens vinden haha.
Volgens mij is dat 'm niet, het was wel een remix waarin de vocals ook gedeeltelijk onbewerkt waren en wel echt hardcore, geen hardstyle.EqualizerNL wrote:Pat B & Da Rick Remix?Serendipitive wrote:Korsakoff draaide net tijdens Defqon.1 (vrijdagavond) een remix van Jebroer/Jayh/Skinto - Banaan, maar iemand enig idee van wie die remix is? Las ergens van Paul Elstak maar kan m nergens vinden haha.
Was dat die plaats met Fanatics on the left blabla?_theon_ wrote:Net op de defqon stream van beatport kwam er een oude plaat voorbij. De vocals waren volgens mij van Ran-D en je hoorde steeds "Addiction(?), we need each other" terugkomen. Iemand enig idee?
Thanks!bRt_ wrote:Zit niet in die scene, maar Xaturate & Igneon System - World Of Hurt?]
Geen idee. Ik had de stream opgezet en toen kwam alleen dat stukje.TiMOTHYb wrote:Was dat die plaats met Fanatics on the left blabla?_theon_ wrote:Net op de defqon stream van beatport kwam er een oude plaat voorbij. De vocals waren volgens mij van Ran-D en je hoorde steeds "Addiction(?), we need each other" terugkomen. Iemand enig idee?