Een raw hardstyle track met veel screeches en vaak het woord ''fuck''.
The Pitcher - F.U.C.K. ?tacoboy26 wrote:Een raw hardstyle track met veel screeches en vaak het woord ''fuck''.
The Pitcher - F.U.C.K. ?tacoboy26 wrote:Een raw hardstyle track met veel screeches en vaak het woord ''fuck''.
tacoboy26 wrote:Een raw hardstyle track met veel screeches en vaak het woord ''fuck''.
Dr. Peacock & Remzcore - Nothing Is Free, begint op 01:20:24.J oey wrote:View on YouTube
Weet dus wie hem gedraaid heeft, maar niet hoe die heet.
Staat op sommige plekken vermeld dat het de Dr. Peacock remix is maar is nergens te vinden.
Er zat meer tekst in dan alleen jihaaPaling wrote:The Prophet - Outburst?
Ok sorryPaultheone wrote:Er zat meer tekst in dan alleen jihaaPaling wrote:The Prophet - Outburst?
Sub Sonik - Chronic Freakz Mashup?Paultheone wrote:Gister op Emporium draaide B-Front een track waarbij er vlak voor de climax 'Yihaaa!' werd gezegd. Verder zat er ook nog meer tekst in maar die weet ik niet meer. Was sowieso een wat ouder nummer. Iemand een idee?
Nieuwe Noize Suppressor, ID heet ie tot nu toeBastack wrote:Weet iemand hoe deze track, waarschijnlijk van Noize Suppressor heet??
View on SoundCloud
Vanaf 53.55 minuten(1 na laatste track)
Ah, Noctus Noa, bedoelde die ja. Stond dus op een vorig album dus! Muchos GraciasKhadber wrote:The Pitcher & B-Front - Noctus Noa had dat ook.. Bedoel je dat of een plaat van het album?
ErikZ wrote:Sub Sonik - Chronic Freakz Mashup?Paultheone wrote:Gister op Emporium draaide B-Front een track waarbij er vlak voor de climax 'Yihaaa!' werd gezegd. Verder zat er ook nog meer tekst in maar die weet ik niet meer. Was sowieso een wat ouder nummer. Iemand een idee?
View on YouTube
Crypsis - Funk?IHanterI wrote:Een tijdje geleden was er een liveset op h4h en er was een track met ''do you want the rawness'', hij was niet van deetox & e-force, die track had een zieke climax maar ik kan die liveset nergens vinden.
Weet iemand misschien wie hem gemaakt heeft/hoe die exact heet?
Nope dat is hem niet.Steffnov wrote:Crypsis - Funk?IHanterI wrote:Een tijdje geleden was er een liveset op h4h en er was een track met ''do you want the rawness'', hij was niet van deetox & e-force, die track had een zieke climax maar ik kan die liveset nergens vinden.
Weet iemand misschien wie hem gemaakt heeft/hoe die exact heet?
Jaa dat is emChroman wrote:Fanatics - Rawness?