Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Op Qapital heb ik 2 keer op de main hetzelfde nummer voorbij horen komen.
Je hoort constant "Fuck you" (hoe kan het ook anders in de hardstyle tegenwoordig)

Adaro draaide hem zeker weten en volgens mij ook Warface & Luna.

Iemand een idee?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 days ago
Stephan_NL wrote:Op Qapital heb ik 2 keer op de main hetzelfde nummer voorbij horen komen.
Je hoort constant "Fuck you" (hoe kan het ook anders in de hardstyle tegenwoordig)

Iemand een idee?
Typhoon - In Other Words (denk ik)
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Chroman wrote:
Stephan_NL wrote:Op Qapital heb ik 2 keer op de main hetzelfde nummer voorbij horen komen.

Iemand een idee?
Typhoon - In Other Words (denk ik)
Jep dat is hem. Vond hem live wel lekker klinken
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 4 days ago
_theon_ wrote:Ben er niet geweest maar misschien een van de mixen van The KGB's - Infinity? Waarschijnlijk de Technoboy Ruff Mix.

Dankjewel! :thumbsup:
A
View on SoundCloud

37:42?
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Alex Kidd - Kidd's Ho's
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Een Hardstyle track uit de periode 2007-2011
. Vlak voor de climax versta ik iets van "inspector gadget" maar dat wordt volgens mij niet gezegd/gezongen.

Alvast bedankt!
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Ilse_S wrote:Een Hardstyle track uit de periode 2007-2011
. Vlak voor de climax versta ik iets van "inspector gadget" maar dat wordt volgens mij niet gezegd/gezongen.

Alvast bedankt!
Headhunterz - Hate It Or Love It
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Haha inspector gadget, mooi :lol: :thumbsup:
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Conzpiracy wrote:Haha inspector gadget, mooi :lol: :thumbsup:
Haha ''Inspectah Deck'' is toch even wat anders ja xd
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ben op zoek naar een nummer. Heb het melodietje gefloten zoals ik het me herinner (langs de microfoon zodat er niet in geblazen wordt) en geupload. Het gefluit is een piano deuntje en volgens mij is het een frenchcore nummer. Kan ook hardcore zijn, maar het deuntje zit zo in m'n hoofd (en klopt zoals ik hem fluit geloof ik).

http://www23.zippyshare.com/v/Iu5maaOr/file.html
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
J oey wrote:Ben op zoek naar een nummer. Heb het melodietje gefloten zoals ik het me herinner (langs de microfoon zodat er niet in geblazen wordt) en geupload. Het gefluit is een piano deuntje en volgens mij is het een frenchcore nummer. Kan ook hardcore zijn, maar het deuntje zit zo in m'n hoofd (en klopt zoals ik hem fluit geloof ik).

Is dat niet van één van de 'Trip To' serie van Dr. Peacock? Kan alleen er niet zo snel opkomen welke het is haha.
Hardtraxx Veteran
Nee helaas zit 'ie daar niet tussen. Trip To India lijkt er een klein beetje op maar dat is 'm niet. Toch bedankt!
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Dr is zo'n nummer, vrij stevige plaat incl. plofkicks geloof ik, vrouwelijke beetje kinderlijke stem die in de mid-intro een paar keer 'die' zegt. Is op Qapital gedraaid richting het eind van de avond (was er zelf niet bij maar heb ik op snapchat gezien) en ik kan er echt niet op komen. Iemand die me helpt?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 days ago
Bever wrote:Dr is zo'n nummer, vrij stevige plaat incl. plofkicks geloof ik, vrouwelijke beetje kinderlijke stem die in de mid-intro een paar keer 'die' zegt. Is op Qapital gedraaid richting het eind van de avond (was er zelf niet bij maar heb ik op snapchat gezien) en ik kan er echt niet op komen. Iemand die me helpt?
The Anarchist - The Solution
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Chroman wrote:
Bever wrote:Dr is zo'n nummer, vrij stevige plaat incl. plofkicks geloof ik, vrouwelijke beetje kinderlijke stem die in de mid-intro een paar keer 'die' zegt. Is op Qapital gedraaid richting het eind van de avond (was er zelf niet bij maar heb ik op snapchat gezien) en ik kan er echt niet op komen. Iemand die me helpt?
The Anarchist - The Solution
Yesss merci! :)
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Iemand die toevallig op Hardshock was gisteren en weet met welk nummer Ophidian & N-Vitral hun zet begonnen?

Edit: Heb em al, Project Omeaga - Prednison Attack . Was de titel vergeten :x . Lekkere edit van N-Vitral zeg :drool: .
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Ik zoek een hardcorenummer dat vergelijkbaar is aan Wild Motherfuckers - BPM Track. In dit nummer gaat de BPM steeds hoger (aangekondigd door een vrouwenstem 170, 180, 200 BPM etc.)

Wie kan mij helpen? :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
RoelofBerltsum wrote:Ik zoek een hardcorenummer dat vergelijkbaar is aan Wild Motherfuckers - BPM Track. In dit nummer gaat de BPM steeds hoger (aangekondigd door een vrouwenstem 170, 180, 200 BPM etc.)

Catscan Cr8tiv Counter. Daar komt de BPM track ook vandaan ;).
Later een edit van gemaakt: Chronic Counter
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Khadber wrote:
RoelofBerltsum wrote:Ik zoek een hardcorenummer dat vergelijkbaar is aan Wild Motherfuckers - BPM Track. In dit nummer gaat de BPM steeds hoger (aangekondigd door een vrouwenstem 170, 180, 200 BPM etc.)

Catscan Cr8tiv Counter. Daar komt de BPM track ook vandaan ;).
Later een edit van gemaakt: Chronic Counter
Thanks! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
MelvinFR wrote:
J oey wrote:Ben op zoek naar een nummer. Heb het melodietje gefloten zoals ik het me herinner (langs de microfoon zodat er niet in geblazen wordt) en geupload. Het gefluit is een piano deuntje en volgens mij is het een frenchcore nummer. Kan ook hardcore zijn, maar het deuntje zit zo in m'n hoofd (en klopt zoals ik hem fluit geloof ik).

Is dat niet van één van de 'Trip To' serie van Dr. Peacock? Kan alleen er niet zo snel opkomen welke het is haha.
Zojuist gevonden. Waldhaus - A Journey Through Time. Melodie heb ik nog best goed gefloten blijkbaar. :$
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Netjes! Hoe heb je hem uiteindelijk gevonden? Ik zou hem nooit geraden hebben xd.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Als je nou niet had gezegd dat het een frenchcore track was, had ik hem geluisterd en had je hem een stuk eerder geweten xd
Hardtraxx Veteran
Ja ik dacht dat het Frenchcore was, maar dat was het dus niet. :')
MelvinFR wrote:Netjes! Hoe heb je hem uiteindelijk gevonden? Ik zou hem nooit geraden hebben xd.
Luisterde een setje wat ik eerst veel op had staan en toen zat 'ie daar blijkbaar in. :P
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Hoe heet dit achtergrond nummer?

View on SoundCloud