nogmaals, iemand een idee?
nogmaals, iemand een idee?
Snap er ook vrij weinig van, maar ik moest denken aan Grindin'.wrote:Ik zoek naar een wat oudere Pitcher track waar in de mid-intro een geluidje zit dat net zo klinkt als het geluid van een cd-romschijfje dat je net in je pc stopt. Heb al wat gezocht maar nog niet kunnen vinden.
Ik denk dat je Wasted Mind - Paradox bedoeltwrote:Ik zoek een hc track met chinese vocals (althans dat neem ik aan) zit in ep 3 van The Watcher op Dominator
Aangezien het Headhunterz Live was moet het een HHZ plaat zijn, 4:10 is de outro en daarna komt Headhunterz vs. Abject - End of My Existencewrote:http://youtu.be/iHj6fiYFMuk?t=2m34s
?
En die zelfde video maar dan op 4min 10?
Ik weet dat Hardstyle Mafia een paar tracks heeft die wisselen tussen pitch en gated...wrote:Ik zoek een track die een maat van me een tijd geleden heeft opgezet op zn gsm, maar nu is die zn gsm kapot en weet hij ook niet meer welke track. Het is een track met een melodische climax waar er gated kicks zijn die afwisselen met pitchkicks, totaal geen idee van wie of welke titel, iemand een idee?
Ja maar dat zijn in 2 climaxen, niet in één en dezelfde.wrote:Ik weet dat Hardstyle Mafia een paar tracks heeft die wisselen tussen pitch en gated...wrote:Ik zoek een track die een maat van me een tijd geleden heeft opgezet op zn gsm, maar nu is die zn gsm kapot en weet hij ook niet meer welke track. Het is een track met een melodische climax waar er gated kicks zijn die afwisselen met pitchkicks, totaal geen idee van wie of welke titel, iemand een idee?
Ah op die manier, dat had ik niet goed gelezen, kloptwrote:Ja maar dat zijn in 2 climaxen, niet in één en dezelfde.wrote:Ik weet dat Hardstyle Mafia een paar tracks heeft die wisselen tussen pitch en gated...wrote:Ik zoek een track die een maat van me een tijd geleden heeft opgezet op zn gsm, maar nu is die zn gsm kapot en weet hij ook niet meer welke track. Het is een track met een melodische climax waar er gated kicks zijn die afwisselen met pitchkicks, totaal geen idee van wie of welke titel, iemand een idee?
die was het nietwrote:Tuneboy - Eins Zwei Telefunken heeft gated kicks met de ander kicks er tussendoor, maar die pitchen niet.
het is niet perse gated, maar miss genox - black is.. ? die pitch kicks zijn erg vet. Wanneer is die filmpje gemaakt? en waar?wrote:Ja het is dus in 1 climax voor moest er onduidelijkheid zijn
die was het nietwrote:Tuneboy - Eins Zwei Telefunken heeft gated kicks met de ander kicks er tussendoor, maar die pitchen niet.
Wasted Mind - Become A Master, op een achterlijke pitch.