Door die Remix kwam ik er ook op, dacht in eerste instantie dat die het zou zijn maar de melodie is anders. Het nummer wat ik bedoel heeft een wat 'snellere' melodie, als dat de juiste benaming er voor is. Kan 'm ook zo meefluiten / opdreunen maar kom er gewoon niet op 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Neem je gefluit op en post het hier? 
-
EHardtraxxer
- 86 posts member since 2011
- last seen Nov 2014
Ik ben op zoek naar de track die op de achtergrond bij deze video staat. Ik heb het al aan velen gevraagd, maar niemand weet zich te herinneren hoe deze heet 
View on YouTube
Tijd: 1:23 - 1:29
View on YouTube
Frontliner - Sunblast?wrote:Ik ben op zoek naar de track die op de achtergrond bij deze video staat. Ik heb het al aan velen gevraagd, maar niemand weet zich te herinneren hoe deze heet
View on YouTube
-
EHardtraxxer
- 86 posts member since 2011
- last seen Nov 2014
nee dat is hem niet. Toch bedankt. Het heeft wel een soortgelijke pluck/synth, maar de melodie komt niet overeenwrote:Frontliner - Sunblast?wrote:Ik ben op zoek naar de track die op de achtergrond bij deze video staat. Ik heb het al aan velen gevraagd, maar niemand weet zich te herinneren hoe deze heet
View on YouTube
Graag hoor ik welke dit kan zijn!
View on YouTube
crappy ass quality van mn oude pauper telefoon, maar zou toch graag ff willen weten of iemand hier wat uit kan halen. Klinkt wel lekker!
crappy ass quality van mn oude pauper telefoon, maar zou toch graag ff willen weten of iemand hier wat uit kan halen. Klinkt wel lekker!
-
QHardtraxx Veteran
Privé. 
-
QHardtraxx Veteran
Philippe Rochard - The World (Frequencerz DJ Tool) 
thx!wrote:Philippe Rochard - The World (Frequencerz DJ Tool)
Jij bent echt 1 van de drijvende krachten achter dit topic, tering zeg...
Maar goed, Neophyte & The Viper - Peace
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Volgens mij is het nu een Remix zelfs, weet alleen niet of er ooit wat mee gaat gebeurenwrote:Philippe Rochard - The World (Frequencerz DJ Tool)
Hahawrote:Jij bent echt 1 van de drijvende krachten achter dit topic, tering zeg...
Dankje!
Tip. Zoek muziek op en luister veel setjes en albums. Dan hoef je ook niet telkens in dit topic te komen.
-
J
- 1 posts member since 2014
- last seen Oct 2014
Mensen, ik ben op zoek naar de volgende track:
Het is dacht ik een old school hardcore track met Engelse vocalen. Dit lijkt op zeemansgezang.
Hij is onder andere gedraaid door Korsakoff en Paul Elstak op Decibel op de PussyLounge stage en door
Pavo, The Prophet en High Voltage op Ground Zero.
hier is een voorbeeld van de track: (vanaf 38:00)
https://www.youtube.com/watch?v=nQZxdiEAGgM
Het is dacht ik een old school hardcore track met Engelse vocalen. Dit lijkt op zeemansgezang.
Hij is onder andere gedraaid door Korsakoff en Paul Elstak op Decibel op de PussyLounge stage en door
Ik ben nog maar niet zo lang in deze scene, de nieuwere tracks weet ik vaak wel. En dit topic is hier toch voor bedoelt? Ik zie het probleem niet echt..wrote:Tip. Zoek muziek op en luister veel setjes en albums. Dan hoef je ook niet telkens in dit topic te komen.
View on YouTubewrote:Mensen, ik ben op zoek naar de volgende track:
Er is ook geen probleem, ik zeg alleen dat je sneller nieuwe muziek vind door zelf te gaan zoeken op albums en livesets waar de TL´s al duidelijk van zijn. Dan hoef je niet telkens hier te komen.wrote:Ik ben nog maar niet zo lang in deze scene, de nieuwere tracks weet ik vaak wel. En dit topic is hier toch voor bedoelt? Ik zie het probleem niet echt..wrote:Tip. Zoek muziek op en luister veel setjes en albums. Dan hoef je ook niet telkens in dit topic te komen.
Zoek deze albumreeksen maar eens door op Spotify : Masters Of Hardcore/Always Hardcore/Megarave & Hellraiser/Darkcore/Hardcore To The Bone.
Dan kom je al een heel end.
Laat die knul dat hier toch lekker vragen man.
Inderdaad, het topic is er niet voor niets. Niet zo moeilijk doen.
Oké man. Bedankt voor de tip!wrote:Laat die knul dat hier toch lekker vragen man.
Ik zoek naar een wat oudere Pitcher track waar in de mid-intro een geluidje zit dat net zo klinkt als het geluid van een cd-romschijfje dat je net in je pc stopt. Heb al wat gezocht maar nog niet kunnen vinden.
Beetje vage omschrijving. The Pitcher heft niet bijster veel platen (vinyl) uitgebracht, dus ik vermoed dat je hem zo gevonden hebt als je deze lijst even doorspit. (Zal 5 of 10min duren)wrote:Ik zoek naar een wat oudere Pitcher track waar in de mid-intro een geluidje zit dat net zo klinkt als het geluid van een cd-romschijfje dat je net in je pc stopt. Heb al wat gezocht maar nog niet kunnen vinden.
http://www.discogs.com/artist/15344-Pitcher-The