Ik denk hieraan: View on YouTube @1:39wrote:Zaterdag draaide Titan als Titanomachy zo een verschrikkelijk harde track.. Het enige wat ik er nog van weet zijn de lyrics echt vlak voor de drop wat klinkt als 'with fireee'? Het is geen Red AlertHet kan zijn dat het een hele nieuwe track van hem is maar ik heb em volgens mij al een eerder gehoord. Iemand enig idee? Het was een behoorlijke beuk plaat
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Het is sowieso een Titan track, omdat hij als Titanomachy LIVE staat en waarschijnlijk is het een nieuwe ja, omdat hij met een album aan komt volgende maandwrote:Zaterdag draaide Titan als Titanomachy zo een verschrikkelijk harde track.. Het enige wat ik er nog van weet zijn de lyrics echt vlak voor de drop wat klinkt als 'with fireee'? Het is geen Red AlertHet kan zijn dat het een hele nieuwe track van hem is maar ik heb em volgens mij al een eerder gehoord. Iemand enig idee? Het was een behoorlijke beuk plaat
Verder kan ik je niet helpen, want ik kan me dat nummertje slecht herinneren
Misschien moet je kijken of je deze toevallig bedoeld:
Titan & Delete - Bitch Fight
Anders weet ik het niet
-
FHardtraxxer
- 51 posts member since 2013
- last seen Oct 2025
Ik zoek een nummer, het gaat van
TaTa TATATATTA
beter kan ik het niet nadoen daarom heb ik het heel slap nagemaakt:
View on SoundCloud
Gedraaid op een set van Paul Elstak maar kan het echt nergens vinden
Graag hulp!

TaTa TATATATTA
beter kan ik het niet nadoen daarom heb ik het heel slap nagemaakt:
View on SoundCloud
Gedraaid op een set van Paul Elstak maar kan het echt nergens vinden
Graag hulp!
-
QHardtraxx Veteran
-
FHardtraxxer
- 51 posts member since 2013
- last seen Oct 2025
Haha thanks dat is um precies
kudos
kudos
-
GHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2013
- last seen Sep 2016
Ik ben opzoek naar een hardstyle nummer die op Decibel gedraaid is op de loudness stage, geen idee door wie.
ik ken alleen de tekst die in het nummer zit en dat gaat als volgt
red bull pumps you energy, weed fucks with memory,
coke mixed with hennessy turns friends to enemies.
Kent iemand dit nummer
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Martijn!
Kent iemand dit nummer
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Martijn!
-
PHardtraxxer
- 109 posts member since 2012
- last seen Jan 2024
Warface - Catalystwrote:Ik ben opzoek naar een hardstyle nummer die op Decibel gedraaid is op de loudness stage, geen idee door wie.
Kent iemand dit nummer
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Martijn!
-
GHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2013
- last seen Sep 2016
Dankjewel !wrote:Warface - Catalystwrote:Ik ben opzoek naar een hardstyle nummer die op Decibel gedraaid is op de loudness stage, geen idee door wie.
Kent iemand dit nummer
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Martijn!
Welke track heeft ook alweer die lekkere zeurmelodie welke ook in "I am what I play" van Activator en Zatox zit? Heb verder geen aanknopingspunten qua releasejaar of iets, dus wellicht dat iemand van jullie het op het puntje van z'n tong heeft liggen 
-
B
Misschien bedoel je Brennan Heart - What's it gonna be?wrote:Welke track heeft ook alweer die lekkere zeurmelodie welke ook in "I am what I play" van Activator en Zatox zit? Heb verder geen aanknopingspunten qua releasejaar of iets, dus wellicht dat iemand van jullie het op het puntje van z'n tong heeft liggen
wrote:Misschien bedoel je Brennan Heart - What's it gonna be?wrote:Welke track heeft ook alweer die lekkere zeurmelodie welke ook in "I am what I play" van Activator en Zatox zit? Heb verder geen aanknopingspunten qua releasejaar of iets, dus wellicht dat iemand van jullie het op het puntje van z'n tong heeft liggen
Is wel een zelfde soort melodie eigenlijk ja, maar het is hem niet
-
HHardtraxxer
- 57 posts member since 2010
- last seen Feb 2019
https://www.youtube.com/watch?v=YIZjW_M ... 5xa0SglPZA
Iemand een idee van wie deze track is ?
Iemand een idee van wie deze track is ?
Last edited by Hiwo on 19 Aug 2014 19:06, edited 1 time in total.
-
QHardtraxx Veteran
Bass Modulators Ft Vice - Save The Day
-
HHardtraxxer
- 57 posts member since 2010
- last seen Feb 2019
Thnxwrote:Bass Modulators Ft Vice - Save The Day
Welke track hoor je aan het einde van elk Scantraxx filmpje?
Audiotricz - infinitewrote:Welke track hoor je aan het einde van elk Scantraxx filmpje?
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
https://www.youtube.com/watch?v=gf5H46US8Gc
Hoe heet het eerste nummer wat je hoort?
alvast bedankt!
Hoe heet het eerste nummer wat je hoort?
alvast bedankt!
Bedoel je niet Zatox & MC Villian - Action?wrote:Welke track heeft ook alweer die lekkere zeurmelodie welke ook in "I am what I play" van Activator en Zatox zit? Heb verder geen aanknopingspunten qua releasejaar of iets, dus wellicht dat iemand van jullie het op het puntje van z'n tong heeft liggen
wrote:Bedoel je niet Zatox & MC Villian - Action?wrote:Welke track heeft ook alweer die lekkere zeurmelodie welke ook in "I am what I play" van Activator en Zatox zit? Heb verder geen aanknopingspunten qua releasejaar of iets, dus wellicht dat iemand van jullie het op het puntje van z'n tong heeft liggen
Die melodie lijkt nou niet echt op I am what I play..
-
QHardtraxx Veteran
Activator & Zatox - Can't Stop? 
In het setje van Dark Pact & Warface @ Decibel zit een track met daarin de vocals; Come out, come out wherever you are! iemand enig idee? Alvast bedankt 
Volgens mij is dat die nieuwe TBA van Dark Pact, kijk anders even bij de livesets daar staat die tussen + tracklist en dan kun je het zienwrote:In het setje van Dark Pact & Warface @ Decibel zit een track met daarin de vocals; Come out, come out wherever you are! iemand enig idee? Alvast bedankt
Ik zoek een nummer met de vocal: what the, what the, what the (peep)
Helaas weet ik verder niks behalve dat Exit Mind hem heeft gedraaid op Decibel en dat Titan en High Voltage hem ook draaiden op craft.
Alvast bedankt
Helaas weet ik verder niks behalve dat Exit Mind hem heeft gedraaid op Decibel en dat Titan en High Voltage hem ook draaiden op craft.
Alvast bedankt
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Zoek en gij zult vinden: http://lsdb.nl/set/157337/exit-mind-dec ... 08-14.html