Last edited by SkiggyRapz18 on 19 Aug 2014 14:30, edited 5 times in total.
wat klinkt dit gru-we-lijk vet zeg...
Dit, ik zou ook wel eens een versie willen horen met een reverse bass a la de midintro van Titan - Nightmare. Volgens mij ontstaat er dan echt een explosie van energie en drive.wrote:Die sounds en dat deuntje zorgen voor een lekkere drive
Titan, lees dit alstublieft.wrote:Dit, ik zou ook wel eens een versie willen horen met een reverse bass a la de midintro van Titan - Nightmare. Volgens mij ontstaat er dan echt een explosie van energie en drive.wrote:Die sounds en dat deuntje zorgen voor een lekkere drive
wrote:Heel veel zin in zijn liveact op DB![]()
hahawrote:Uit goede bron heb ik gehoord dat deze track op Decibel meer duidelijkheid zal geven
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Titan een album gaat maken.wrote:Uit goede bron heb ik gehoord dat deze track op Decibel meer duidelijkheid zal geven
Bron?!!! Waar heb je dat ergens gezien?!1! Niks van meegekregen...wrote:Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Titan een album gaat maken.wrote:Uit goede bron heb ik gehoord dat deze track op Decibel meer duidelijkheid zal geven
Hoi erik..wrote:Uit goede bron heb ik gehoord dat deze track op Decibel meer duidelijkheid zal geven
wrote:zou niet het eerste Titan nummer zijn dat verpest wordt door de kicks.
Haha, nou begrijp hem wel die andere track The One Who Knocks ofzo, daar vind ik de track ook minder door de kick.wrote:wrote:zou niet het eerste Titan nummer zijn dat verpest wordt door de kicks.