Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Basxt wrote:View on SoundCloud
Hoe heet deze?
Tot 0:58 is Jack of Sound - Zombies, daarna Jajox - Be Reborn
Basxt wrote: En deze?
View on SoundCloud
Deze ken ik niet, misschien eens zoeken op lololyrics als je vocals verstaat?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Qlown wrote:
Basxt wrote: En deze?
View on SoundCloud
Deze ken ik niet, misschien eens zoeken op lololyrics als je vocals verstaat?
Don't bother, daar staat hij niet :P Kende de vocals al wel (van Hellsystem - End of Time en Mindustries - The End), maar deze staat er niet.
Q
Hardtraxx Veteran
Ik hoor wel de Minus Is More vocal, dus kan één van de podcasts zitten. De track die erna komt is Crypsis - Damned, dus moet je setjes zoeken waarin deze track zit. :P
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
//nvm
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Qlown wrote:Ik hoor wel de Minus Is More vocal, dus kan één van de podcasts zitten. De track die erna komt is Crypsis - Damned, dus moet je setjes zoeken waarin deze track zit. :P
heb deze ook live geripped uit die minus is more luna stream van q-dance. Vandaar..
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Basxt wrote:
Qlown wrote:Ik hoor wel de Minus Is More vocal, dus kan één van de podcasts zitten. De track die erna komt is Crypsis - Damned, dus moet je setjes zoeken waarin deze track zit. :P
heb deze ook live geripped uit die minus is more luna stream van q-dance. Vandaar..
Waarschijnlijk komt die set + tracklist binnenkort toch online, dus dan weet je het meteen :thumbup:. Ben zelf ook wel benieuwd naar die tweede link nu, klinkt best lekker haha :P

Misschien van Act Of Rage aangezien hij de eer had om in deze episode te zitten.
S
2 posts member since 2014
last seen Jul 2014
View on SoundCloud
21:21 Heerlijke track :clap: ! Hoorde hem op HoH maar nergens terug kunnen vinden :(
Last edited by Stampertjuh on 07 Jul 2014 01:42, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Stampertjuh wrote:https://soundcloud.com/toxic-sickness/k-n-o-r-records-present-anna-crystal-nl-on-toxic-sickness-radio-16th-april-2014
21:21 Heerlijke track :clap: ! Hoorde hem op HoH maar nergens terug kunnen vinden :(
Sunbeam vs Tommyknocker - Twisted World (The Viper Mash-up)
S
2 posts member since 2014
last seen Jul 2014
Steffnov wrote:
Stampertjuh wrote:https://soundcloud.com/toxic-sickness/k-n-o-r-records-present-anna-crystal-nl-on-toxic-sickness-radio-16th-april-2014
Sunbeam vs Tommyknocker - Twisted World (The Viper Mash-up)
Q
Hardtraxx Veteran
Basxt wrote:
Act of Rage - TBA dus.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Hoe het het nummer vanaf 1:41

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
SkiggyRapz18 wrote:Hoe het het nummer vanaf 1:41

View on YouTube
Noize Suppressor - I'm Runnin This Shit
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Thanks man :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on SoundCloud

Op 38 minuten, hoe heet dit nummer?
Gevonden, hij heet LNY TNZ & Ruthless - Fired Up Ft. The Kemist. Wel lekker nummertje
D
Hardtraxxer
116 posts member since 2014
last seen May 2020
View on YouTube

Vanaf 3:00 ongeveer met dat "Revive me!" Hoe heet dit nr?
Q
Hardtraxx Veteran
Dopaminer wrote:View on YouTube

Vanaf 3:00 ongeveer met dat "Revive me!" Hoe heet dit nr?
Warface & Luna - The Revival
E
Hardtraxxer
86 posts member since 2011
last seen Nov 2014
http://www55.zippyshare.com/v/77841634/file.html

Het is niet de originele, maar nagemaakt door iemand. Wie weet hoe deze heet? Is een track van redelijk wat jaren geleden. Zat eerst te denken aan zany, maar ik zou niet weten welke :p
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Een vriend van mij zoekt al 1 jaar lang naar een nummertje van Wish Outdoor 2013 tijdens Crypsis & Zany.
Toen ik het luisterde voor hem, was ik zelf ook benieuwd van wie dit nummertje was aangezien ik het zelf ook niet weet. Toevallig heeft hij de track staan filmen en heb ik hem maar eventjes voor jullie geupload. Als iemand het moet weten zal die wel op dit forum zitten haha :P

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Zin wrote:Een vriend van mij zoekt al 1 jaar lang naar een nummertje van Wish Outdoor 2013 tijdens Crypsis & Zany.
Toen ik het luisterde voor hem, was ik zelf ook benieuwd van wie dit nummertje was aangezien ik het zelf ook niet weet. Toevallig heeft hij de track staan filmen en heb ik hem maar eventjes voor jullie geupload. Als iemand het moet weten zal die wel op dit forum zitten haha :P

View on YouTube
Secret Unity - Final Fight (opgezocht via Lololyrics :P )
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Steffnov wrote:
Zin wrote:Een vriend van mij zoekt al 1 jaar lang naar een nummertje van Wish Outdoor 2013 tijdens Crypsis & Zany.

View on YouTube

Haha niceeee thanks man, mijn maat zal je eeuwig dankbaar zijn haha
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Zin wrote:
Steffnov wrote:

View on YouTube

Haha niceeee thanks man, mijn maat zal je eeuwig dankbaar zijn haha
In plaats van dank accepteer ik ook bier, hoeft het niet eens eeuwig te zijn :whistle:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Steffnov wrote: In plaats van dank accepteer ik ook bier, hoeft het niet eens eeuwig te zijn :whistle:
als ik je een keer tegenkom, ben je die tegoed van mij :P
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Leuk plaatjeng is dat!
Hardtraxxer
91 posts member since 2014
last seen Apr 2023
Wie weet hoe deze track heet?( slechte kwaliteit)

Werd gedraaid in de blue @ defqon 14
View on YouTube
Hardtraxxer
91 posts member since 2014
last seen Apr 2023
Wie weet hoe deze track?? Gedraaid in de blue @ defqon 14!

View on YouTube