Tot 0:58 is Jack of Sound - Zombies, daarna Jajox - Be Rebornwrote:View on SoundCloud
Hoe heet deze?
Deze ken ik niet, misschien eens zoeken op lololyrics als je vocals verstaat?wrote: En deze?
View on SoundCloud
Tot 0:58 is Jack of Sound - Zombies, daarna Jajox - Be Rebornwrote:View on SoundCloud
Hoe heet deze?
Deze ken ik niet, misschien eens zoeken op lololyrics als je vocals verstaat?wrote: En deze?
View on SoundCloud
Don't bother, daar staat hij nietwrote:Deze ken ik niet, misschien eens zoeken op lololyrics als je vocals verstaat?wrote: En deze?
View on SoundCloud
heb deze ook live geripped uit die minus is more luna stream van q-dance. Vandaar..wrote:Ik hoor wel de Minus Is More vocal, dus kan één van de podcasts zitten. De track die erna komt is Crypsis - Damned, dus moet je setjes zoeken waarin deze track zit.
Waarschijnlijk komt die set + tracklist binnenkort toch online, dus dan weet je het meteenwrote:heb deze ook live geripped uit die minus is more luna stream van q-dance. Vandaar..wrote:Ik hoor wel de Minus Is More vocal, dus kan één van de podcasts zitten. De track die erna komt is Crypsis - Damned, dus moet je setjes zoeken waarin deze track zit.
Sunbeam vs Tommyknocker - Twisted World (The Viper Mash-up)wrote:https://soundcloud.com/toxic-sickness/k-n-o-r-records-present-anna-crystal-nl-on-toxic-sickness-radio-16th-april-2014
21:21 Heerlijke track! Hoorde hem op HoH maar nergens terug kunnen vinden
Thankswrote:Sunbeam vs Tommyknocker - Twisted World (The Viper Mash-up)wrote:https://soundcloud.com/toxic-sickness/k-n-o-r-records-present-anna-crystal-nl-on-toxic-sickness-radio-16th-april-2014
21:21 Heerlijke track! Hoorde hem op HoH maar nergens terug kunnen vinden
Act of Rage - TBA dus.wrote:heb deze ook live geripped uit die minus is more luna stream van q-dance. Vandaar..wrote:Ik hoor wel de Minus Is More vocal, dus kan één van de podcasts zitten. De track die erna komt is Crypsis - Damned, dus moet je setjes zoeken waarin deze track zit.
Noize Suppressor - I'm Runnin This Shit
Gevonden, hij heet LNY TNZ & Ruthless - Fired Up Ft. The Kemist. Wel lekker nummertje
Secret Unity - Final Fight (opgezocht via Lololyricswrote:Een vriend van mij zoekt al 1 jaar lang naar een nummertje van Wish Outdoor 2013 tijdens Crypsis & Zany.
Toen ik het luisterde voor hem, was ik zelf ook benieuwd van wie dit nummertje was aangezien ik het zelf ook niet weet. Toevallig heeft hij de track staan filmen en heb ik hem maar eventjes voor jullie geupload. Als iemand het moet weten zal die wel op dit forum zitten haha![]()
View on YouTube
wrote:Secret Unity - Final Fight (opgezocht via Lololyricswrote:Een vriend van mij zoekt al 1 jaar lang naar een nummertje van Wish Outdoor 2013 tijdens Crypsis & Zany.
Toen ik het luisterde voor hem, was ik zelf ook benieuwd van wie dit nummertje was aangezien ik het zelf ook niet weet. Toevallig heeft hij de track staan filmen en heb ik hem maar eventjes voor jullie geupload. Als iemand het moet weten zal die wel op dit forum zitten haha![]()
View on YouTube)
In plaats van dank accepteer ik ook bier, hoeft het niet eens eeuwig te zijnwrote:wrote:Secret Unity - Final Fight (opgezocht via Lololyricswrote:Een vriend van mij zoekt al 1 jaar lang naar een nummertje van Wish Outdoor 2013 tijdens Crypsis & Zany.
View on YouTube)
Haha niceeee thanks man, mijn maat zal je eeuwig dankbaar zijn haha
als ik je een keer tegenkom, ben je die tegoed van mijwrote: In plaats van dank accepteer ik ook bier, hoeft het niet eens eeuwig te zijn