Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 287  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zit ook in Dikke Vette Bassplaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag op emporium werd door Crypsis & DP een nummer gedraaid met de tekst: 1 to the 2 to the 3 to the 4 en iets met criminal en door.. kick leek een beetje crypsis achtig, maar de volgende dag tijdens zijn liveact op Intents werd hij weer niet gedraaid, maar wel door B-front

Heeft er iemand wat meer info over dit nummer? :thumbsup:

Edit: heb hem al

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 14:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

EDIT: je hebt hem zelf al
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
EDIT: je hebt hem zelf al


Jaa, ik moet wat meer in het nieuwe/onbekende tracks topic gaan kijken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
wootum schreef:
EDIT: je hebt hem zelf al


Jaa, ik moet wat meer in het nieuwe/onbekende tracks topic gaan kijken :thumbsup:


Ja is van Act Of Rage en zal wel gwn Criminal heten ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 21:38 
 
Hardtraxxer

Unexist of Partyraiser draaide zaterdag op intents een nummer met daarin de vocals surfin bird. Iemand die weet hoe dit nummer heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 22:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet iemand de naam van dit godsgeschenk?
http://youtu.be/jXMIcWfpJm4?t=2m36s
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 22:13 
 
Hardtraxx Addict

nieuwe-tracks-hs/e-force-chain-reaction-tba-dont-fucking-move-t44157.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/e-force-chain-reaction-tba-dont-fucking-move-t44157.html

thx! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 22:24 
 
Hardtraxx Addict

hoihoudoe schreef:
Unexist of Partyraiser draaide zaterdag op intents een nummer met daarin de vocals surfin bird. Iemand die weet hoe dit nummer heet?


The Unfamous - Rock N Core
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoorde zaterdag op Emporium een track die Digital Punk & Crypsis draaide. Tijdens deze track hoorde je volgens mij Ran-D zingen over een 'highscore'.

Digital Punk zong de tekst enorm mee, dus wellicht een collab of een gunz plaat? Iemand enig idee?

Daarnaast draaide Jack of Sound & B-Front op Emporium een track die ik niet kende, maar waar een gedeelte mij heel bekend voorkwam. Nou ben ik er absoluut niet zeker van , maar volgens mij zat er een stuk in van de intro van de serie Penny Dreadful.

Dit stuk:

[youtube]www.youtube.com/watch?v=9wLWawdi6jA[/youtube]
Vanaf 0:42.

Zal waarschijnlijk niet zo zijn, maar hoop het wel. Mooi stukje muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Hoorde zaterdag op Emporium een track die Digital Punk & Crypsis draaide. Tijdens deze track hoorde je volgens mij Ran-D zingen over een 'highscore'.

D-Block & S-Te-Fan - Evolutionz (Ran-D Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Daarnaast draaide Jack of Sound & B-Front op Emporium een track die ik niet kende, maar waar een gedeelte mij heel bekend voorkwam. Nou ben ik er absoluut niet zeker van , maar volgens mij zat er een stuk in van de intro van de serie Penny Dreadful.

En dit was misschien wel E-Force & Frequencerz - Attention. Ik denk t niet, maar t zou hem kunnen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Duke schreef:
Daarnaast draaide Jack of Sound & B-Front op Emporium een track die ik niet kende, maar waar een gedeelte mij heel bekend voorkwam. Nou ben ik er absoluut niet zeker van , maar volgens mij zat er een stuk in van de intro van de serie Penny Dreadful.

En dit was misschien wel E-Force & Frequencerz - Attention. Ik denk t niet, maar t zou hem kunnen zijn :P


Haha nope, attention ken ik wel :)


De eerste ID was inderdaad Evolutionz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Digital Punk zong de tekst enorm mee, dus wellicht een collab of een gunz plaat? Iemand enig idee?


Kan van alles zijn joh :p. misschien Born To Die? zit een bepaald zangstukje in en anders zou ik het niet weten. Ik weet ook niet hoe zijn E-Force collab klinkt, maar vgm is die nog niet eens gedraaid haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Arrow schreef:
Duke schreef:
Digital Punk zong de tekst enorm mee, dus wellicht een collab of een gunz plaat? Iemand enig idee?


Kan van alles zijn joh :p. misschien Born To Die? zit een bepaald zangstukje in en anders zou ik het niet weten. Ik weet ook niet hoe zijn E-Force collab klinkt, maar vgm is die nog niet eens gedraaid haha :p

Volgens mij hoort dat nog bij het Evolutionz stukje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Daarnaast draaide Jack of Sound & B-Front op Emporium een track die ik niet kende, maar waar een gedeelte mij heel bekend voorkwam. Nou ben ik er absoluut niet zeker van , maar volgens mij zat er een stuk in van de intro van de serie Penny Dreadful.

Dit stuk:

[youtube]www.youtube.com/watch?v=9wLWawdi6jA[/youtube]
Vanaf 0:42.

Zal waarschijnlijk niet zo zijn, maar hoop het wel. Mooi stukje muziek!


Misschien was het wel een nieuwe Bob plaat :p ik heb zelf de thera collab nog niet gehoord en zn nieuwe solo plaat dus met deze kan ik je niet helpen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Arrow schreef:
Duke schreef:
Digital Punk zong de tekst enorm mee, dus wellicht een collab of een gunz plaat? Iemand enig idee?


Kan van alles zijn joh :p. misschien Born To Die? zit een bepaald zangstukje in en anders zou ik het niet weten. Ik weet ook niet hoe zijn E-Force collab klinkt, maar vgm is die nog niet eens gedraaid haha :p

Volgens mij hoort dat nog bij het Evolutionz stukje. :P


oooooh haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Tijdens Angerfist Live op Emporium hoorde ik de vocal van Unexcist - Danger (I'm the One who knocks, etc)

Nieuwe Angerfist plaat of remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 19:08 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zoek de naam van een Hardstyle track waarin voor de Qlimax "FIRE!" wordt geschreeuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW schreef:
Ik zoek de naam van een Hardstyle track waarin voor de climax "FIRE!" wordt geschreeuwd.

Zatox - Red Alert voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Zatox - Red Alert voor jou.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:18 
 
Hardtraxx Newbie

Mr Lellebel schreef:
RAW schreef:
Ik zoek de naam van een Hardstyle track waarin voor de climax "FIRE!" wordt geschreeuwd.

Zatox - Red Alert voor jou.


Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 11:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha David :lol:
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 287  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen