Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Dat zit ook in Dikke Vette Bassplaat
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Afgelopen zaterdag op emporium werd door Crypsis & DP een nummer gedraaid met de tekst: 1 to the 2 to the 3 to the 4 en iets met criminal en door.. kick leek een beetje crypsis achtig, maar de volgende dag tijdens zijn liveact op Intents werd hij weer niet gedraaid, maar wel door B-front

Heeft er iemand wat meer info over dit nummer? :thumbsup:

Edit: heb hem al

View on YouTube
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
EDIT: je hebt hem zelf al
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
wootum wrote:EDIT: je hebt hem zelf al
Jaa, ik moet wat meer in het nieuwe/onbekende tracks topic gaan kijken :thumbsup:
Hardtraxxer
563 posts member since 2014
last seen Jun 2014
SkiggyRapz18 wrote:
wootum wrote:EDIT: je hebt hem zelf al
Jaa, ik moet wat meer in het nieuwe/onbekende tracks topic gaan kijken :thumbsup:
Ja is van Act Of Rage en zal wel gwn Criminal heten ofzo :P
H
Hardtraxxer
58 posts member since 2013
last seen Oct 2014
Unexist of Partyraiser draaide zaterdag op intents een nummer met daarin de vocals surfin bird. Iemand die weet hoe dit nummer heet?
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Weet iemand de naam van dit godsgeschenk?
View on YouTube
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Kwisniks wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/e-force-chain-reaction-tba-dont-fucking-move-t44157.html
thx! :drool:
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 10 days ago
hoihoudoe wrote:Unexist of Partyraiser draaide zaterdag op intents een nummer met daarin de vocals surfin bird. Iemand die weet hoe dit nummer heet?
The Unfamous - Rock N Core
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Hoorde zaterdag op Emporium een track die Digital Punk & Crypsis draaide. Tijdens deze track hoorde je volgens mij Ran-D zingen over een 'highscore'.

Digital Punk zong de tekst enorm mee, dus wellicht een collab of een gunz plaat? Iemand enig idee?

Daarnaast draaide Jack of Sound & B-Front op Emporium een track die ik niet kende, maar waar een gedeelte mij heel bekend voorkwam. Nou ben ik er absoluut niet zeker van , maar volgens mij zat er een stuk in van de intro van de serie Penny Dreadful.

Dit stuk:

View on YouTube
Vanaf 0:42.

Zal waarschijnlijk niet zo zijn, maar hoop het wel. Mooi stukje muziek!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Duke wrote:Hoorde zaterdag op Emporium een track die Digital Punk & Crypsis draaide. Tijdens deze track hoorde je volgens mij Ran-D zingen over een 'highscore'.
D-Block & S-Te-Fan - Evolutionz (Ran-D Remix)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Duke wrote: Daarnaast draaide Jack of Sound & B-Front op Emporium een track die ik niet kende, maar waar een gedeelte mij heel bekend voorkwam. Nou ben ik er absoluut niet zeker van , maar volgens mij zat er een stuk in van de intro van de serie Penny Dreadful.
En dit was misschien wel E-Force & Frequencerz - Attention. Ik denk t niet, maar t zou hem kunnen zijn :P
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Daveytl wrote:
Duke wrote: Daarnaast draaide Jack of Sound & B-Front op Emporium een track die ik niet kende, maar waar een gedeelte mij heel bekend voorkwam. Nou ben ik er absoluut niet zeker van , maar volgens mij zat er een stuk in van de intro van de serie Penny Dreadful.
En dit was misschien wel E-Force & Frequencerz - Attention. Ik denk t niet, maar t zou hem kunnen zijn :P
Haha nope, attention ken ik wel :)

De eerste ID was inderdaad Evolutionz!
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
Duke wrote: Digital Punk zong de tekst enorm mee, dus wellicht een collab of een gunz plaat? Iemand enig idee?
Kan van alles zijn joh :p. misschien Born To Die? zit een bepaald zangstukje in en anders zou ik het niet weten. Ik weet ook niet hoe zijn E-Force collab klinkt, maar vgm is die nog niet eens gedraaid haha :p
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Arrow wrote:
Duke wrote: Digital Punk zong de tekst enorm mee, dus wellicht een collab of een gunz plaat? Iemand enig idee?
Kan van alles zijn joh :p. misschien Born To Die? zit een bepaald zangstukje in en anders zou ik het niet weten. Ik weet ook niet hoe zijn E-Force collab klinkt, maar vgm is die nog niet eens gedraaid haha :p
Volgens mij hoort dat nog bij het Evolutionz stukje. :P
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
Duke wrote:Daarnaast draaide Jack of Sound & B-Front op Emporium een track die ik niet kende, maar waar een gedeelte mij heel bekend voorkwam. Nou ben ik er absoluut niet zeker van , maar volgens mij zat er een stuk in van de intro van de serie Penny Dreadful.

Dit stuk:

View on YouTube
Vanaf 0:42.

Zal waarschijnlijk niet zo zijn, maar hoop het wel. Mooi stukje muziek!
Misschien was het wel een nieuwe Bob plaat :p ik heb zelf de thera collab nog niet gehoord en zn nieuwe solo plaat dus met deze kan ik je niet helpen :lol:
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
Qlown wrote:
Arrow wrote:
Volgens mij hoort dat nog bij het Evolutionz stukje. :P
oooooh haha xd
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Tijdens Angerfist Live op Emporium hoorde ik de vocal van Unexcist - Danger (I'm the One who knocks, etc)

Nieuwe Angerfist plaat of remix?
R
2 posts member since 2014
last seen Jun 2014
Ik zoek de naam van een Hardstyle track waarin voor de Qlimax "FIRE!" wordt geschreeuwd.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
RAW wrote:Ik zoek de naam van een Hardstyle track waarin voor de climax "FIRE!" wordt geschreeuwd.
Zatox - Red Alert voor jou.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Haha :P
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Mr Lellebel wrote: Zatox - Red Alert voor jou.
:lol:
R
2 posts member since 2014
last seen Jun 2014
Mr Lellebel wrote:
RAW wrote:Ik zoek de naam van een Hardstyle track waarin voor de climax "FIRE!" wordt geschreeuwd.
Zatox - Red Alert voor jou.
Thanks
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Haha David :lol: