Dat zit ook in Dikke Vette Bassplaat
Heeft er iemand wat meer info over dit nummer?
Edit: heb hem al
View on YouTube
Jaa, ik moet wat meer in het nieuwe/onbekende tracks topic gaan kijkenwrote:EDIT: je hebt hem zelf al
Ja is van Act Of Rage en zal wel gwn Criminal heten ofzowrote:Jaa, ik moet wat meer in het nieuwe/onbekende tracks topic gaan kijkenwrote:EDIT: je hebt hem zelf al
thx!wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/e-force-chain-reaction-tba-dont-fucking-move-t44157.html
The Unfamous - Rock N Corewrote:Unexist of Partyraiser draaide zaterdag op intents een nummer met daarin de vocals surfin bird. Iemand die weet hoe dit nummer heet?
D-Block & S-Te-Fan - Evolutionz (Ran-D Remix)wrote:Hoorde zaterdag op Emporium een track die Digital Punk & Crypsis draaide. Tijdens deze track hoorde je volgens mij Ran-D zingen over een 'highscore'.
En dit was misschien wel E-Force & Frequencerz - Attention. Ik denk t niet, maar t zou hem kunnen zijnwrote: Daarnaast draaide Jack of Sound & B-Front op Emporium een track die ik niet kende, maar waar een gedeelte mij heel bekend voorkwam. Nou ben ik er absoluut niet zeker van , maar volgens mij zat er een stuk in van de intro van de serie Penny Dreadful.
Haha nope, attention ken ik welwrote:En dit was misschien wel E-Force & Frequencerz - Attention. Ik denk t niet, maar t zou hem kunnen zijnwrote: Daarnaast draaide Jack of Sound & B-Front op Emporium een track die ik niet kende, maar waar een gedeelte mij heel bekend voorkwam. Nou ben ik er absoluut niet zeker van , maar volgens mij zat er een stuk in van de intro van de serie Penny Dreadful.
Kan van alles zijn joh :p. misschien Born To Die? zit een bepaald zangstukje in en anders zou ik het niet weten. Ik weet ook niet hoe zijn E-Force collab klinkt, maar vgm is die nog niet eens gedraaid haha :pwrote: Digital Punk zong de tekst enorm mee, dus wellicht een collab of een gunz plaat? Iemand enig idee?
Volgens mij hoort dat nog bij het Evolutionz stukje.wrote:Kan van alles zijn joh :p. misschien Born To Die? zit een bepaald zangstukje in en anders zou ik het niet weten. Ik weet ook niet hoe zijn E-Force collab klinkt, maar vgm is die nog niet eens gedraaid haha :pwrote: Digital Punk zong de tekst enorm mee, dus wellicht een collab of een gunz plaat? Iemand enig idee?
Misschien was het wel een nieuwe Bob plaat :p ik heb zelf de thera collab nog niet gehoord en zn nieuwe solo plaat dus met deze kan ik je niet helpenwrote:Daarnaast draaide Jack of Sound & B-Front op Emporium een track die ik niet kende, maar waar een gedeelte mij heel bekend voorkwam. Nou ben ik er absoluut niet zeker van , maar volgens mij zat er een stuk in van de intro van de serie Penny Dreadful.
Dit stuk:
View on YouTube
Vanaf 0:42.
Zal waarschijnlijk niet zo zijn, maar hoop het wel. Mooi stukje muziek!
oooooh hahawrote:Volgens mij hoort dat nog bij het Evolutionz stukje.wrote:Kan van alles zijn joh :p. misschien Born To Die? zit een bepaald zangstukje in en anders zou ik het niet weten. Ik weet ook niet hoe zijn E-Force collab klinkt, maar vgm is die nog niet eens gedraaid haha :pwrote: Digital Punk zong de tekst enorm mee, dus wellicht een collab of een gunz plaat? Iemand enig idee?
Zatox - Red Alert voor jou.wrote:Ik zoek de naam van een Hardstyle track waarin voor de climax "FIRE!" wordt geschreeuwd.
Thankswrote:Zatox - Red Alert voor jou.wrote:Ik zoek de naam van een Hardstyle track waarin voor de climax "FIRE!" wordt geschreeuwd.