Nee helaas ook deze is het niet, thnx voor het zoekenKhadber wrote:[Ik hoor hem net op q-dance radio in Omegatypez set: is het Toneshifterz - Last Night?
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxxer
- 299 posts member since 2011
- last seen Apr 2016
-
T
- 9 posts member since 2013
- last seen Jul 2013
Ik ben opzoek naar een nummer.
Het is echt een heel moeilijke, ben bang dat niemand t weet hier.
Het probleem is namelijk dat het nummer sowieso nergens meer gedraaid wordt/nergens op youtube staat.
Het is al een redelijk oud nummer, 2008 of waarschijnlijk eerder. Ik denk dat het onder de categorie hardcore
valt maar dat is voornamelijk de climax, t intro en outro is meer een soort hardhouse-hardcore combi.
de climax heeft wel een echte hardcore kick maar t is iets slomer dan gewone hardcore.
De enige tekst die ik me kan herinneren is: "I don't know who bill is,""bullshit".
Verder kan ik me herinneren dat de titel of artiest iets met zanzibar was, maar het kan zijn dat ie zo stond opgeslagen hier en dat dat niet de echte titel/artiest was.
Toendertijd was het ook al geen bekend nummer dus denk dat nu helemaal niemand t weet, maar als iemand een idee heeft roep het alsjeblieft
Alvast bedankt!
Het probleem is namelijk dat het nummer sowieso nergens meer gedraaid wordt/nergens op youtube staat.
Het is al een redelijk oud nummer, 2008 of waarschijnlijk eerder. Ik denk dat het onder de categorie hardcore
valt maar dat is voornamelijk de climax, t intro en outro is meer een soort hardhouse-hardcore combi.
de climax heeft wel een echte hardcore kick maar t is iets slomer dan gewone hardcore.
De enige tekst die ik me kan herinneren is: "I don't know who bill is,""bullshit".
Verder kan ik me herinneren dat de titel of artiest iets met zanzibar was, maar het kan zijn dat ie zo stond opgeslagen hier en dat dat niet de echte titel/artiest was.
Toendertijd was het ook al geen bekend nummer dus denk dat nu helemaal niemand t weet, maar als iemand een idee heeft roep het alsjeblieft
Alvast bedankt!
Er is een of andere early-hardcoretrack die het oo-oo-oo-stukje uit deze track bij 1:43 gebruikt, maar dan met zo'n early-hardcorekick erachter:
View on YouTube
Weet iemand hoe die plaat heet?
(Voor de duidelijkheid; ik ben niet op zoek naar Turbo!)
View on YouTube
Ik kan nu niet de tekst voor je zoeken, maar bedoel je Zanzibar - Horror On Mind, ook bekend als Secrefice - Use of Mind? Altijd een discussieplaatje geweest iigThe Resident wrote:Ik ben opzoek naar een nummer.
Alvast bedankt!
-
B
Weet niet of je deze bedoelt, maar:Qz. wrote:Er is een of andere early-hardcoretrack die het oo-oo-oo-stukje uit deze track bij 1:43 gebruikt, maar dan met zo'n early-hardcorekick erachter:
View on YouTube
View on YouTube
Ja! Die is het! Bedankt!BeHa wrote:Weet niet of je deze bedoelt, maar:Qz. wrote:Er is een of andere early-hardcoretrack die het oo-oo-oo-stukje uit deze track bij 1:43 gebruikt, maar dan met zo'n early-hardcorekick erachter:
View on YouTube
View on YouTube
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
View on YouTube hoe heet deze?
The Beholder & DJ Zany - Euphoria
-
T
- 9 posts member since 2013
- last seen Jul 2013
Yes dit is m! Dankjewel!Ordinary Joe wrote:Rephex - Kill Bill ?
Mensen,
Afgelopen zaterdag op Dominator geweest! Er is één track die ik moet hebben en ik weet eigenlijk helemaal niks van de titel / lyrics meer
Het heeft een normale qlimax opbouw, waarna deze wegvalt en dan in principe eigenlijk alleen nog maar vette kicks overblijven. Deze werd gedraaid tijdens Crypsis vs Bfront een half uur voor het einde van de set. Het nummer erna heb ik wel gerecord! 
Afgelopen zaterdag op Dominator geweest! Er is één track die ik moet hebben en ik weet eigenlijk helemaal niks van de titel / lyrics meer
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
The Record Breaking?Foxbuster wrote:Mensen,
Afgelopen zaterdag op Dominator geweest! Er is één track die ik moet hebben en ik weet eigenlijk helemaal niks van de titel / lyrics meerHet heeft een normale qlimax opbouw, waarna deze wegvalt en dan in principe eigenlijk alleen nog maar vette kicks overblijven. Deze werd gedraaid tijdens Crypsis vs Bfront een half uur voor het einde van de set. Het nummer erna heb ik wel gerecord!
Nee, absoluut nietPNXRMX wrote:The Record Breaking?Foxbuster wrote:Mensen,
Afgelopen zaterdag op Dominator geweest! Er is één track die ik moet hebben en ik weet eigenlijk helemaal niks van de titel / lyrics meerHet heeft een normale qlimax opbouw, waarna deze wegvalt en dan in principe eigenlijk alleen nog maar vette kicks overblijven. Deze werd gedraaid tijdens Crypsis vs Bfront een half uur voor het einde van de set. Het nummer erna heb ik wel gerecord!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Prefix & Density - Soundwaves?
-
JHardtraxxer
- last seen Apr 2016
-
JHardtraxxer