Kan er geen enkele opnoemen. Benieuwd wat je onder hardcore kick verstaat dan, laat staan een 'keiharde'.Maximumraver wrote:Weet je dat, dat er nogal veel zijn
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
D
- 2 posts member since 2013
- last seen Jun 2013
Gigi Dagostino - L'amour Toujours
ik weet zeker dat je deze bedoeld !
ik weet zeker dat je deze bedoeld !
-
D
- last seen Jun 2013
Gigi Dagostino - L'amour Toujours
dit is het nummer van tu tu tu du
dit is het nummer van tu tu tu du
Crypsis - Drug N Rolldefqon2011 wrote:Ik ben op zoek naar een Hardstyle track waar op ongeveer 2/3e van het nummer de kick overgaat op een keiharde hardcore kick.
Atmozfears - Destroy
Atmozfears - Up Top
Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
Denk zelf dat je de laatste bedoelt, die is wel ongeveer 2/3e.
Kan ook net zo best Chain Reaction & Crypsis - Furious zijn. Zijn er zoveel joh.
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Razzle Dazzle Trax - Rattlebrain (Korsakoff Remix)Nickje wrote:Ik was zaterdag op Defqon 1
Bij de Black Stage werd een Hardcore remix van de ''Dikke Vette Basplaat'' van Zaza front gedraaid.
Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
Alvast bedankt
-
JHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2011
- last seen Jun 2014
Hoi,
ben op zoek naar een track die op intents day 2 gedraaid werd door ik dacht Brennan Heart.
De vocals kwamen uit een musical, soort koor. Het klonk een beetje "inheems" . Had de track nog niet eerder gehoord.
Iemand enig idee
?
ben op zoek naar een track die op intents day 2 gedraaid werd door ik dacht Brennan Heart.
De vocals kwamen uit een musical, soort koor. Het klonk een beetje "inheems" . Had de track nog niet eerder gehoord.
Iemand enig idee
Was t een hardere track?
Aan welke artiest deed het je denken?
Aan welke artiest deed het je denken?
-
JHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2014
Was volgens mij gewoon een beetje nu style track. Deed me denken aan brennan heart of een soortgelijke artiest.
De vocal komt uit een musical of film. Je hebt hem vast wel eens eerder gehoord.
De vocal komt uit een musical of film. Je hebt hem vast wel eens eerder gehoord.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Deze?
View on YouTube
View on YouTube
-
JHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2014
Nee die tracks zijn al wat ouder.
Weet niet zeker of die van brennan heart was.
Was volgens mij een nieuwe track of een bootleg/tool.
Het is een soort indiaanse/afrikaanse taal dus weet de tekst ook niet.
iets van sabejaabeeja ohh laa sabejaa sa-be-ja sab'eee ooolleeee.
Haha weet niet of het hier duidelijker van word.
Weet niet zeker of die van brennan heart was.
Was volgens mij een nieuwe track of een bootleg/tool.
Het is een soort indiaanse/afrikaanse taal dus weet de tekst ook niet.
iets van sabejaabeeja ohh laa sabejaa sa-be-ja sab'eee ooolleeee.
Haha weet niet of het hier duidelijker van word.
-
B
Tatanka - Africa?
Zenith Dj & Mauro Picotto - I'm Your Proximus DJ (Zatox Bootleg) ?
-
JHardtraxx Newbie
- last seen Jun 2014
Ja wootum dat is hem
Bedankt!
-
E
- last seen Jul 2013
Ik zoek het nummer van de Defqon zaterdag eindshow die rond de 10 minuten wordt gedraaid 
View on YouTube
View on YouTube
-
E
- last seen Jul 2013
Sorry heb 'm zelf al gevondenembecht wrote:Ik zoek het nummer van de Defqon zaterdag eindshow die rond de 10 minuten wordt gedraaid
View on YouTube
View on YouTube
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
Ik ben op zoek naar een track met de tekst: 'And this is how we're gonna do it'
Je hoort dit stukje tekst vlak voordat de melodie erin komt, k heb t nummer wel in m'n collectie, maar k kan maar niet op de naam komen..
Je hoort dit stukje tekst vlak voordat de melodie erin komt, k heb t nummer wel in m'n collectie, maar k kan maar niet op de naam komen..
Headhunterz - Reloaded Part 2?Protech DJ wrote:Ik ben op zoek naar een track met de tekst: 'And this is how we're gonna do it'
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2018
Ja daar zit die tekst ook in inderdaad, maar die bedoel ik niet, ze zeggen het wat langzamer, meer als;Khadber wrote: Headhunterz - Reloaded Part 2?
And this... is how we're gonna do it.
Dat zeggen ze voordat de melodie er voor de eerste keer in komt, dus nog zonder kicks.
Het kan een track van al 5-6 jaar oud zijn, maar zou ook kunnen dat het een track is van de afgelopen jaren die gebruikt maakt van sounds uit de periode 2005-2008.
Heeft 't toevallig dezelfde lyrics als deze?: (@1:37)Protech DJ wrote:Ja daar zit die tekst ook in inderdaad, maar die bedoel ik niet, ze zeggen het wat langzamer, meer als;Khadber wrote: Headhunterz - Reloaded Part 2?
And this... is how we're gonna do it.
Dat zeggen ze voordat de melodie er voor de eerste keer in komt, dus nog zonder kicks.
Het kan een track van al 5-6 jaar oud zijn, maar zou ook kunnen dat het een track is van de afgelopen jaren die gebruikt maakt van sounds uit de periode 2005-2008.
View on YouTube
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2018
Oef, ja, wat een misser, het is de het origineel daarvan, misschien wel de plaat die ik de afgelopen maand het meest gedraaid heb, maar toch was k m even kwijt haha... Danku!Taxi wrote:Heeft 't toevallig dezelfde lyrics als deze?: (@1:37)
EDIT: Hoor ook nu dat het is: 'And this is gonna do it', en niet wat ik zei, maar t lijkt erop
Headhunterz vs Abject - End Of My Existence?
-
PHardtraxxer
- last seen Mar 2018
Sorry, was een beetje onduidelijk net, maar k had m dus al, t wasZenda wrote:Headhunterz vs Abject - End Of My Existence?
Luna meets Trilok & Chiren - Street Knowledge