Robert Miles - Fable (Brennan Heart Bootleg).hotymoty wrote:View on YouTube
5:04
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Volgens mij een nummer van stereotuners, vrij recent.iMark wrote:Ik hoorde vandaag op b2s radio een hardstyle track met exact dezelfde vocalen als Digital Punk - Oblivion. Qua sound leek het een beetje op Chris One, maar de kicks leken er niet echt op. Wie weet welke track dat is?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Unknown analog - mfg ?
View on YouTube
View on YouTube
Ik ben weer early hardstyle aan het opduiken en weet iemand uit welke nummers de Saifam Mashup van Headhunterz bestaat?
-
CHardtraxx Addict
- last seen 8 days ago
The KGB's - Techno Gym, Hardstyle Masterz - Age of Reverse Bass, Tuneboy - Demolition & Speedwave - The Hardstyle Factory.W0uT3R wrote:Ik ben weer early hardstyle aan het opduiken en weet iemand uit welke nummers de Saifam Mashup van Headhunterz bestaat?
Thank you!Calmdowner wrote:The KGB's - Techno Gym, Hardstyle Masterz - Age of Reverse Bass, Tuneboy - Demolition & Speedwave - The Hardstyle Factory.W0uT3R wrote:Ik ben weer early hardstyle aan het opduiken en weet iemand uit welke nummers de Saifam Mashup van Headhunterz bestaat?
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Hoe heet dit nummer ook alweer, kan maar niet op de naam komen..
View on YouTube
View on YouTube
Faaack, nu je 't vraagt kom ik er ook niet op.... is zó bekend....Riichard wrote:Hoe heet dit nummer ook alweer, kan maar niet op de naam komen..
View on YouTube
Neophyte track volgens mij
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Thx 
-
EHardtraxxer
- 86 posts member since 2011
- last seen Nov 2014
Ik zoek een hardstyle track met deze vocal erin:
http://content.bitsontherun.com/preview ... h-vc039nsk
van wie is die ook alweer? danku
http://content.bitsontherun.com/preview ... h-vc039nsk
van wie is die ook alweer? danku
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hardstyle Mafia - Walking in the air
Francesco Zeta - Moonlight Blue (Medley Walking In The Air) (Activator Rmx)
?
?
View on YouTube
Die derde track, In-Phase - Here We Go, daarvan doen me de eerste drie noten van de melodie erg denken aan een andere track. Ken de melodie ervan wel, maar heb geen idee welk nummer het is. Eerste ingeving is een wildstylez track...
Die derde track, In-Phase - Here We Go, daarvan doen me de eerste drie noten van de melodie erg denken aan een andere track. Ken de melodie ervan wel, maar heb geen idee welk nummer het is. Eerste ingeving is een wildstylez track...
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Wie weet deze nummers? Is tijdens Partyraiser @ Defqon 2013
View on YouTube
Deze klinkt beetje als Tieum ofzo?
View on YouTube
View on YouTube
Deze klinkt beetje als Tieum ofzo?
View on YouTube
-
CHardtraxx Addict
- last seen 8 days ago
Die eerste is Rotterdam Terror Corps feat. Paul Elstak - Skull Dominion (Destructive Tendencies Remix).
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Muzic Or Noise, Pleasure of Spin That Shit?Leonidas wrote:[video]
Nee die zijn het niet.. Aah dit is zo frustrerend, melodie al hele tijd in me hoofd.
-
CHardtraxx Addict
- last seen 8 days ago
Iemand weet hoe de hardcore versie van Activator - Let The Bodies Hit The Floor heet?
-
B
Meccano twins - Under construction ?Calmdowner wrote:Iemand weet hoe de hardcore versie van Activator - Let The Bodies Hit The Floor heet?
-
CHardtraxx Addict
- last seen 8 days ago
Die bedoel ik niet, de rest van de lyrics wordt ook gezongen (nothing wrong with me enzo).BeHa wrote:Meccano twins - Under construction ?Calmdowner wrote:Iemand weet hoe de hardcore versie van Activator - Let The Bodies Hit The Floor heet?
Nitrogenetics & Miosa - Consumed By Fear?Calmdowner wrote:Die bedoel ik niet, de rest van de lyrics wordt ook gezongen (nothing wrong with me enzo).BeHa wrote:Meccano twins - Under construction ?Calmdowner wrote:Iemand weet hoe de hardcore versie van Activator - Let The Bodies Hit The Floor heet?
-
CHardtraxx Addict
- last seen 8 days ago
-
EHardtraxxer
- 86 posts member since 2011
- last seen Nov 2014
THANKS!bRt_ wrote:Hardstyle Mafia - Walking in the air
?