Iemand die weet welke 51:45 is?
View on SoundCloud
View on SoundCloud
"Ancient chronicles speak of a heinous curse. It dooms its victim to turn at the stroke of midnight, into a vicious and bloodthirsty beast. ... that inhabits the twilight world between the living and the dead"Riichard wrote:Iemand die weet welke 51:45 is?
View on SoundCloud
Of Pavo & Zany - Orgasmo natuurlijkSteffnov wrote:En anders Pavo & Zany - Here We Go, waar het origineel uit komt
Crypsis - You KnowDamage-D wrote:Ik heb helaas geen preview, maar ik ben op zoek naar een nummer wat ik meerder malen heb gehoord op G4H - The Resistance, werd door Digital Punk & Alpha2 achter elkaar gedraaid. Er zit een soort zang in en een abrupte overgang (denk aan Frontliner - outside spacer idee) en vervolgens een dikke climax erachteraan.
Ik kan hem niet vinden, klinkt als iets van MOH.
Angerfist - State of Mind was dat dacht ik, zou nog een keer nieuws over moeten komt maar blijkbaar nietBroken Balance wrote:Ik kan hem niet vinden, klinkt als iets van MOH.
Noize Suppressor kan ook nog wel.Steffnov wrote:Angerfist - State of Mind was dat dacht ik, zou nog een keer nieuws over moeten komt maar blijkbaar nietBroken Balance wrote:Ik kan hem niet vinden, klinkt als iets van MOH.
Die stond niet op dat feestBroken Balance wrote:Noize Suppressor kan ook nog wel.
Oh ik kijk naar de poster van Nov 2013Steffnov wrote:Die stond niet op dat feestBroken Balance wrote:Noize Suppressor kan ook nog wel.
@Steffnov: @dj_angerfist gaat er eigenlijk ooit nog iets met View on YouTube … gebeuren? Tenminste, hoorde dat hij van jou was, vette trackBroken Balance wrote:Oh ik kijk naar de poster van Nov 2013Steffnov wrote:Die stond niet op dat feestBroken Balance wrote:Noize Suppressor kan ook nog wel.
No TomorrowBasss27 wrote:http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=W0D7uBZmKMg#t=546s
Chris One - (?)
Crypsis - Break Down Low?mrlaks wrote:Dames en heren.
Gisteren was ik op Emporium en hoorde ik weer dit nummer.. Ik kan alleen nog steeds niet achterhalen hoe die heet.
Ik weet alleen 1 zinnetje (denk ik)
"O I like it when it raines down (s)low"
Heerlijk om dat nummer live te horen. Iemand een idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt![]()
The Pitcher Ft. Szen - Let It Rain?mrlaks wrote:Dames en heren.
Gisteren was ik op Emporium en hoorde ik weer dit nummer.. Ik kan alleen nog steeds niet achterhalen hoe die heet.
Ik weet alleen 1 zinnetje (denk ik)
"O I like it when it raines down (s)low"
Heerlijk om dat nummer live te horen. Iemand een idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt![]()
Alles voor ''Raines'' zit in die vocal van Break Down Low, dus dacht er gelijk aan.Steffnov wrote:Nee, is wel Break Down Lowzonder twijfel