Neophyte - The New Shithoihoudoe wrote:Hoe heet het nummer met de zelfde lyrics als chain reaction - out with a bang maar dan is het een hardcore versie.
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
N
Weet iemand hoe dit nummer heet?
http://www73.zippyshare.com/v/59902576/file.html
Het is een hardcore track vriend van mij zoekt hem al best lang!
http://www73.zippyshare.com/v/59902576/file.html
Het is een hardcore track vriend van mij zoekt hem al best lang!
Geen idee, maar om eerlijk te zijn klinkt het niet best 
Het is dus Furyan & Neophyte - Precious Pain, vandaag uitdawasiknie wrote:Allebei niet. T was een hele langzame plaat (Noize Suppressor draaide hem zaterdag na The Purest).
Heerlijk om die plaat weer eens terug te horen!Nemesyz wrote:Deze plaat is als het goed is bij iedereen hier bekend, maar een maat van me zegt de melodie uit de break ergens van te herkennen, weet het alleen niet te plaatsen. Iemand hier idee waar die melodie vandaan komt? Gaat dus om het stuk vanaf 2:20
View on YouTube
-
HHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2012
- last seen Jun 2015
Ja grappig, die haalde ik vandaag dus ook binnen en dat was mSteffnov wrote:Het is dus Furyan & Neophyte - Precious Pain, vandaag uitdawasiknie wrote:Allebei niet. T was een hele langzame plaat (Noize Suppressor draaide hem zaterdag na The Purest).
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Editje/ remix van DBSTF & Isaac - In the Air.
Die D-Block kent het nummer volgens mij niet eens
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Editje ja? Het lijkt alsof die In The Air vocal gewoon eroverheen gemixt is op een aparte cdj. Lijkt me eerder een nieuwe track. Maar de tijd zal het ons lerenDaveytl wrote:Editje/ remix van DBSTF & Isaac - In the Air.
View on SoundCloud
Kent iemand de plaat die rond 11.00 begint? Klinkt erg goed!
Kent iemand de plaat die rond 11.00 begint? Klinkt erg goed!
Ik ken ze niet, maar is wel een hele gave plaat zeg! Even in de gaten houden.
Denk Chain Reaction's nieuwe plaat.. The Record Breaking.Socializerz wrote:Hoe heet die track waarin je iemand hoort zeggen ''and it goes like 1.. 2..''
Hoorde m op TMS en was vergeten m op te zoeken
-
A
Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
Op Reverze werd een remix/bootleg gedraaid van Nero - Guilt. Iemand een idee van wie die is? 
Phuture NoizeDiageo wrote:Op Reverze werd een remix/bootleg gedraaid van Nero - Guilt. Iemand een idee van wie die is?
Thanks!Negert wrote:Phuture NoizeDiageo wrote:Op Reverze werd een remix/bootleg gedraaid van Nero - Guilt. Iemand een idee van wie die is?
-
RHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2011
- last seen Mar 2014
Ben opzoek naar een hardcore nummer, weet er weinig van, maar misschien weet iemand hier em,
hij werd gedraaid door tha playah @ unity, atak, enschede.
eerst wordt er voor een goeie 30 seconden beetje vaag/raar gepraat, zonder dat er ook maar iets van geluid onder zit, en daarna begint het nummer snoeihard.
Voor de rest weet ik geen lyrics meer, misschien kan iemand mij hier helpen haha
hij werd gedraaid door tha playah @ unity, atak, enschede.
eerst wordt er voor een goeie 30 seconden beetje vaag/raar gepraat, zonder dat er ook maar iets van geluid onder zit, en daarna begint het nummer snoeihard.
Voor de rest weet ik geen lyrics meer, misschien kan iemand mij hier helpen haha