ThanksQlown wrote:DJ Stephanie - Groovin To The Beat :]
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Kicks lijken beetje op die van Alphaverb denk ik, maar ik zou het niet weten. :p
EDIT: het is Alphaverb - E (Epic Bass)
EDIT: het is Alphaverb - E (Epic Bass)
-
C
- 3 posts member since 2013
- last seen Mar 2021
Thanks!! ken iemand die nitrogenetics als familie heeft haha. Ligt het aan mij of lijkt de track anders op de video?Nerazzurro93 wrote:Bedoel je deze? View on YouTube
Lekker plaatje. Ik zou je het album van Nitrogenetics aanraden: Train Of Thought. Veel van dit soort platen met die kicks.
-
N
In dat filmpje van jou hoor je van 1:42 tot 2:07 de track die ik je liet horen. Vanaf 2:07 komt er ineens een heel ander stuk in dat filmpje. Het is daar doorgespoeld. De track vanaf 2:07 is deze:
View on YouTube
View on YouTube
-
C
- 3 posts member since 2013
- last seen Mar 2021
Ja dat klopt deze wist ik al de naam maar ik bedoel klinkt lover no more niet anders in de video? Misschien een edit ofzo.Nerazzurro93 wrote:In dat filmpje van jou hoor je van 1:42 tot 2:07 de track die ik je liet horen. Vanaf 2:07 komt er ineens een heel ander stuk in dat filmpje. Het is daar doorgespoeld. De track vanaf 2:07 is deze:
View on YouTube
In jouw video klinkt het zoals op 2:45 in die preview. Gok dat het in jouw vid overigens gewoon de MC is geweest.codGmer wrote:Ja dat klopt deze wist ik al de naam maar ik bedoel klinkt lover no more niet anders in de video? Misschien een edit ofzo.Nerazzurro93 wrote:In dat filmpje van jou hoor je van 1:42 tot 2:07 de track die ik je liet horen. Vanaf 2:07 komt er ineens een heel ander stuk in dat filmpje. Het is daar doorgespoeld. De track vanaf 2:07 is deze:
View on YouTube
-
RHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2013
- last seen Apr 2013
hardcore/darkraver-feat-deepack-the-viper-freaqshow-2012-2013-t32360.html
hoe heet nummer dat op 58.19 afspeeld
-
WHardtraxxer
- 265 posts member since 2010
- last seen Feb 2023
Tschabos - Gib Mir Die Bass (Noch Korrekter)ruud18 wrote:hardcore/darkraver-feat-deepack-the-viper-freaqshow-2012-2013-t32360.html
Tracklist staat erbij ei
-
RHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2013
- last seen Apr 2013
hoe heet dit nummer 58.19 View on YouTube
-
N
Zo zie je maar dat ze alleen ellende veroorzaken. Wegwezen ermee of je mond houden en stampen/hakken op het podium.Steffnov wrote:In jouw video klinkt het zoals op 2:45 in die preview. Gok dat het in jouw vid overigens gewoon de MC is geweest.
Niet echt een hoe heet deze vraag maar toch:
Alphaverb heb ik weinig tot nooit geluisterd, toch kwam ik deze al oudere track Epic Bass van hem tegen.. Veel rawer dan ik dacht dat hij maakte (eigen mening) Onder welke djs vind ik nog meer van dit soort harde muziek, die je woofers in de wagen/kamer lekker laat knallen?
Danku!
Alphaverb heb ik weinig tot nooit geluisterd, toch kwam ik deze al oudere track Epic Bass van hem tegen.. Veel rawer dan ik dacht dat hij maakte (eigen mening) Onder welke djs vind ik nog meer van dit soort harde muziek, die je woofers in de wagen/kamer lekker laat knallen?
Danku!
-
E
Zatox - Check Out The Drop
Epic Bass is een van z'n laatste releases
Ja van die alfabet reeks zoals ik vernomen heb, maar toch een release van uit oktober..wootum wrote:Epic Bass is een van z'n laatste releases
@Entourage jaa, zeker een goede!
Om even bij Alphaverb te blijven, misschien vind je dit wat. Voor mij een van de gaafste setjes ooit
View on YouTube
View on YouTube
Ben bezig met luisteren, de intro was echt heel vet haha, maar ben nu 16 minuten aan het luisteren, maar deze stijl bevalt me niet echt zo... Zit ook wel een groot verschil in met epic bass.. Terwijl ik Avio Live wel te doen vind op feesten..
-
HHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2012
Weet iemand hoe het nummer heet dat op 8:15 afspeelt?
View on YouTube
View on YouTube
-
S
- 1 posts member since 2013
- last seen Jan 2013
Ik ben al een tijdje op zoek naar het nummer in deze trailer. Wie weet wat de titel van dit nummer is?
View on YouTube
View on YouTube
-
QHardtraxx Veteran
-
N
Angerfist - The Fast Lane
-
QHardtraxx Veteran
Dank.