Hoi beste mensen,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben hier gekomen via google.com omdat ik al heel lang naar een specifiek ouder hardcore nummer op zoek ben (wat ik vroeger altijd vet vond).
Ik weet geen naam van de sample, geen naam van de artiest en geen song name dus dat zal het geheel wel wat lastiger maken denk ik haha. Wat ik wel weet is 2 regels van een sample die in het liedje gebruikt worden dus ik hoop dat iemand hier een idee heeft.
ergens in het liedje komt opeens een sound track waarbij je een stem dit hoort zeggen (of iets in die trant, het is echt al eeh... 14 jaar geleden ofzo) : " So one of the supreme mysteries/forces (weet ik niet zeker meer) of the universe" gevolgd door nog wat gepraat, het is een oudere mannenstem.. hierna komt een klassiek thunderdome achtig hardcore tune dat ik wel kan nadoen, maar niet kan omschrijven dat zich opbouwt. Dan hoor je iets als " you could at least let us try" waarna het liedje losgaat haha.
Heeft iemand ENIG idee welk liedje ik hiermee bedoel? Jullie zouden mij er heel erg mee helpen. Jammer dat ik er niet veel meer van weet, maar ik weet wel dat ik het destijds een orgasme waardig nummer vond

Groetjes en bedankt