Nu snap ik Hasta La Pasta van Zany & Duro ook wat meerAnonymous wrote:View on YouTubeDylan-E wrote:Hoe heet dat Early nummer van jimmy the sound, er zit ook precies het zelfde stukje in als bij Fuck The Noisecontrollers?
??
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik ben effe vergeten hoe een track heet.
I give him up we give the whole fucking thing up...
Ik schaam me diep ben hem effe kwijt xD
I give him up we give the whole fucking thing up...
Ik schaam me diep ben hem effe kwijt xD
Mr Lellebel wrote:Digital Punk - The Chosen Path.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Feed the dada hardstyle remix, weet iemand van wie deze is? Hoorde hem op Mindset zaterdag.
View on YouTube
op 2:10
Edit: Wellicht dat het 2 tracks aan elkaar gemixt zijn, weet iemand dan de track die na de break van feed the dada komt? Die dikke anti climax?
View on YouTube
Edit: Wellicht dat het 2 tracks aan elkaar gemixt zijn, weet iemand dan de track die na de break van feed the dada komt? Die dikke anti climax?
-
E
- 2 posts member since 2012
- last seen Oct 2012
Hoi beste mensen,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben hier gekomen via google.com omdat ik al heel lang naar een specifiek ouder hardcore nummer op zoek ben (wat ik vroeger altijd vet vond).
Ik weet geen naam van de sample, geen naam van de artiest en geen song name dus dat zal het geheel wel wat lastiger maken denk ik haha. Wat ik wel weet is 2 regels van een sample die in het liedje gebruikt worden dus ik hoop dat iemand hier een idee heeft.
ergens in het liedje komt opeens een sound track waarbij je een stem dit hoort zeggen (of iets in die trant, het is echt al eeh... 14 jaar geleden ofzo) : " So one of the supreme mysteries/forces (weet ik niet zeker meer) of the universe" gevolgd door nog wat gepraat, het is een oudere mannenstem.. hierna komt een klassiek thunderdome achtig hardcore tune dat ik wel kan nadoen, maar niet kan omschrijven dat zich opbouwt. Dan hoor je iets als " you could at least let us try" waarna het liedje losgaat haha.
Heeft iemand ENIG idee welk liedje ik hiermee bedoel? Jullie zouden mij er heel erg mee helpen. Jammer dat ik er niet veel meer van weet, maar ik weet wel dat ik het destijds een orgasme waardig nummer vond
Groetjes en bedankt
Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben hier gekomen via google.com omdat ik al heel lang naar een specifiek ouder hardcore nummer op zoek ben (wat ik vroeger altijd vet vond).
Ik weet geen naam van de sample, geen naam van de artiest en geen song name dus dat zal het geheel wel wat lastiger maken denk ik haha. Wat ik wel weet is 2 regels van een sample die in het liedje gebruikt worden dus ik hoop dat iemand hier een idee heeft.
ergens in het liedje komt opeens een sound track waarbij je een stem dit hoort zeggen (of iets in die trant, het is echt al eeh... 14 jaar geleden ofzo) : " So one of the supreme mysteries/forces (weet ik niet zeker meer) of the universe" gevolgd door nog wat gepraat, het is een oudere mannenstem.. hierna komt een klassiek thunderdome achtig hardcore tune dat ik wel kan nadoen, maar niet kan omschrijven dat zich opbouwt. Dan hoor je iets als " you could at least let us try" waarna het liedje losgaat haha.
Heeft iemand ENIG idee welk liedje ik hiermee bedoel? Jullie zouden mij er heel erg mee helpen. Jammer dat ik er niet veel meer van weet, maar ik weet wel dat ik het destijds een orgasme waardig nummer vond
Groetjes en bedankt
-
NHardtraxx Addict
- last seen 10 days ago
Myrmidon - No Choice?
-
E
- 2 posts member since 2012
- last seen Oct 2012
wtf !! na 14 jaar!!!
man ik hou van je! echt serieus bedankt
man ik hou van je! echt serieus bedankt
Er is weer liefde op het forum
En deze naar 4 jaar, weet ik nogsteeds niet. Lijkt op een edit of een remix van Never Fall Asleep van EA & Panic. Maar daar is niks op te vinden.
View on YouTube
Iemand?
En deze naar 4 jaar, weet ik nogsteeds niet. Lijkt op een edit of een remix van Never Fall Asleep van EA & Panic. Maar daar is niks op te vinden.
View on YouTube
Iemand?
Evil Activities & Panic - Never Fall Asleep
Komt uit 2005
Lijkt me gewoon origineel toch?
View on YouTube
Komt uit 2005
View on YouTube
Als je even las wat ik zei..Nemesyz wrote:Evil Activities & Panic - Never Fall Asleep
Komt uit 2005
Dit klinkt als een remix van het origineel, maar die bestaat niet. Dus misschien weet iemand welke track het is.
Het origineel ken ik ook wel.
View on YouTube
D, bedoel je niet deze?
View on YouTube
View on YouTube
Van Zatox z'n FacebookNijidik wrote:Feed the dada hardstyle remix, weet iemand van wie deze is? Hoorde hem op Mindset zaterdag.
View on YouTube
People asking me wich track i played after the epic djtool lately ..
well is my new track called " Check Out the Drop" .
In the beginning was only a djtool with the dadalife sample
i just replace that sample and reworked the whole track..
there is also a singing part in the break " I will find u" from the movie " The Last of the Mohicans" totally re-arranged.
i'll play the final version saturday at Thrillogy ...
Just for let u know isn't a cheesy track ...is really banging!!
So ...
CHECK OUT THE DROP!!!!!
Last edited by patrickjeb on 23 Oct 2012 21:22, edited 1 time in total.
Ohja klopt er was wel een remix 
Maar nee dat is hem niet. Dit filmpje is ook van Thrillogy 2008.
D-Nemacyst wrote:Ohja klopt er was wel een remix
Oh haha, had het filmpje ook verder niet geluisterd, maar omdat je zei dat er geen remix was..
Weet het verder ook niet
Mistery track. Die toch heel vet klinkt.
-
EHardtraxxer
- 86 posts member since 2011
- last seen Nov 2014
Hoheet deze track ook alweer?
Hij heeft zon lange screech en een piano stukje
de melodie gaat ongeveer zoiets:
http://www13.zippyshare.com/v/46042799/file.html
(de noten kloppen ongeveer wel alleen de pitch niet)
Hij heeft zon lange screech en een piano stukje
de melodie gaat ongeveer zoiets:
http://www13.zippyshare.com/v/46042799/file.html
(de noten kloppen ongeveer wel alleen de pitch niet)
venom
Last edited by Leonidas on 29 Oct 2012 16:59, edited 1 time in total.
-
NHardtraxx Addict
- last seen 10 days ago
Het is volgensmij een oude headhunterz plaat, even denken.
Edit: Headhunterz & Abject - End of My Existence?
Headhunterz - Reloaded part 2?
Edit: Headhunterz & Abject - End of My Existence?
Headhunterz - Reloaded part 2?
Last edited by Nijidik on 25 Oct 2012 21:22, edited 1 time in total.
-
NHardtraxx Addict
- last seen 10 days ago
Ja die lijkt het er meeste op, dat is hem denk ikDakpan wrote:Noisecontrollers - Venom?