View on YouTube
Iemand een idee hoe deze heet? (00.43)??
Iemand een idee hoe deze heet? (00.43)??
Dat is Solutio & The I's - Mistress geloof ik.
Yessss dankuHenk-Jan wrote:A Dark Tomorrow
View on YouTube?EvilSpaghettiNL wrote:Eej er was zo'n hardstyle track waarvan de geluiden waren gemaakt met de mond gewoon.
Die naam ben ik kwijt. Ik weet het niet zeker maar volgens mij was die van Zany.
Iemand?
haha ja die jaDaveytl wrote:View on YouTube?EvilSpaghettiNL wrote:Eej er was zo'n hardstyle track waarvan de geluiden waren gemaakt met de mond gewoon.
Die naam ben ik kwijt. Ik weet het niet zeker maar volgens mij was die van Zany.
Iemand?
Alle nieuwe wasted penguinz tracks komen gewoon op hun album denk ik.Econz wrote:Hmm, dan ben ik wel benieuwd of dit gereleased wordt.
Ik vind em iig lekker,vooral dat laatste stuk waar Activated erin gegooid wordt...
Dat zou mooi zijn, is er al iets bekend over "het nieuwe album" dan?emmerick wrote:Alle nieuwe wasted penguinz tracks komen gewoon op hun album denk ik.Econz wrote:Hmm, dan ben ik wel benieuwd of dit gereleased wordt.
Ik vind em iig lekker,vooral dat laatste stuk waar Activated erin gegooid wordt...
Nee, ze zitten officieel ook nog niet bij een label (zover bekend) dus zal wel ergens eind dit jaar uitkomen dat album. Met al hun geniale ongereleasde tracks, Wat er onderhand best veel zijn.Econz wrote:Dat zou mooi zijn, is er al iets bekend over "het nieuwe album" dan?emmerick wrote:Alle nieuwe wasted penguinz tracks komen gewoon op hun album denk ik.Econz wrote:Hmm, dan ben ik wel benieuwd of dit gereleased wordt.
ja wpzEconz wrote:Weet iemand de titel van deze track?
http://www25.zippyshare.com/v/5123987/file.html
Ik neem aan dat het Wasted Penguinz is, maar hoe heet dat nummer??
Subtle approach bedoel je zeker? Zal vast geen Re-Style - Get It Crackin' (of de 2011 edit) zijn, dus ik ga voor Artic - Fuck The Fake Shit (evt Adaro remix)Shockblitz wrote:ik weet de lyrics maar kan niet op de naam komen van de track er word gezegt:
It's that time, I just try a saddle approache first. we're just getting started
iemand ?