Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust, of bedoel je die daarna begint? Dat is Frontliner & Ran-D - Skillsknitje wrote:eindelijk heb ik me video online View on YouTube
hoe heet het eerste nummer met die vette basskick
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
ik zoek een track.. en (ja ik weet deze beschrijving gaat t wss heel moeilijk maken) daar hoor je in de break of de intro een soort van bass geluid hele tijd op de 1e en 3e tel van een maat. hier bij hoor je een vrouw een soort van zingend praten.
op een gegeven moment hoor je iets van California angels Eh Eh Eh Eh Eh ( een gecutte vocal met een gefilterde reverse bass erin) Dit nummer hoor ik heel vaak in een cafe. maar ik weet me god niet van wie dit nummer is.4
haha deze beschrijving slaat op vrij weinig geloof ik. maar wie weet weet iemand t
op een gegeven moment hoor je iets van California angels Eh Eh Eh Eh Eh ( een gecutte vocal met een gefilterde reverse bass erin) Dit nummer hoor ik heel vaak in een cafe. maar ik weet me god niet van wie dit nummer is.4
haha deze beschrijving slaat op vrij weinig geloof ik. maar wie weet weet iemand t
die gekke bootleg van isaac waarschijnlijk? boutnr.Combustion wrote:ik zoek een track.. en (ja ik weet deze beschrijving gaat t wss heel moeilijk maken) daar hoor je in de break of de intro een soort van bass geluid hele tijd op de 1e en 3e tel van een maat. hier bij hoor je een vrouw een soort van zingend praten.
View on YouTube
Ik hoorde gister best een aardig nummer, het ging zo van 'in a place where temperatures drop below 7 degrees...' en dan nog wat tekst enzo.
misschien een beetje vaag, maar weet iemand hoe dit nummer heet?
Edit, kheb em al View on YouTube

misschien een beetje vaag, maar weet iemand hoe dit nummer heet?
Edit, kheb em al View on YouTube
Is 't niet de Mashup die op DBSTF album stond?Pommer wrote:Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust, of bedoel je die daarna begint? Dat is Frontliner & Ran-D - Skillsknitje wrote:eindelijk heb ik me video online View on YouTube
hoe heet het eerste nummer met die vette basskick
Dat is B-Front & Jack Of Sound - Our Curse
Hij is nog niet af en zal voorlopig nog niet uitkomen
Hij is nog niet af en zal voorlopig nog niet uitkomen
Mr Lellebel wrote:B-Front & Jack Of Sound - Our Curse
Zit vanaf de eerste kick constant met kippenvel. Wat klinkt die gaaf zeg
Jammer dat daar nog steeds niks van is vernomen!
Jammer dat daar nog steeds niks van is vernomen!
Wat wil ik die graag in goede kwaliteit horen zeg 
Heb hem 1 x live gehoord, man man wat was dat genieten
Beter beginnen ze snel aan hun 2e collab want dan wordt deze ook afgemaakt.
Shii ik wil hem inderdaad ook in HQ horen, hij klinkt echt zoooo dik 
Ik kom hier even met een slechte beschrijving van een nummer dat ik Zaterdag/Zondag in de time out hoorde van zany. Het was een nederlandstalige track van zany ( donkey rollers) En deepac. Er werd in gelachen en gepraat, en na de hihi kwam er een lekkere kick.
Zo van "Deepaac Zanyy Donkey Rollers dan volgens mij zanys stem, die hihihi zij. En daarna een kick
weet iemand over welk nummer ik heb heb? zou hem graag nog een willen horen
Zo van "Deepaac Zanyy Donkey Rollers dan volgens mij zanys stem, die hihihi zij. En daarna een kick
Deze misschienMikezDJ wrote:Ik kom hier even met een slechte beschrijving van een nummer dat ik Zaterdag/Zondag in de time out hoorde van zany. Het was een nederlandstalige track van zany ( donkey rollers) En deepac. Er werd in gelachen en gepraat, en na de hihi kwam er een lekkere kick.
View on YouTube
Je bent een held! Bedankt haha, schiet er spontaan van in de lach. Bestaat dit nummer ook in HQ? of alleen live?
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
alleen live, anders krijg je twee losse nummers:MikezDJ wrote:Je bent een held! Bedankt haha, schiet er spontaan van in de lach. Bestaat dit nummer ook in HQ? of alleen live?
Deepack & The Beholder - 1,2 Stampuhh!
Zany & DV8 - Wilde Gullie Bass!?
Zany - Wilde Gullie Bass (Donkey Rollers & Deepack edit)
Deze heb ik vaker gehoord, simpel weg gewoon heilig
Deze heb ik vaker gehoord, simpel weg gewoon heilig
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Pommer wrote:Feestfabriek
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Ik zoek ik zoek ik zoek: een early hardstyle track die ik een tijd terug geleden tijdens de set van Devon K. heb gehoord, de lyrics zijn ongeveer zo: In my eyes/ass, In my eyes/ass, In my eyes/ass, In my eyes/ass.. Met een daarna een heerlijke kick, heb echt geen idee in wat voor richting ik moet zoeken, dus ik vraag het hier maar ff!