Sorry, ik zit in de war.
Het moet zijn Endymion vs. The Viper - How Long (DJ Isaac Remix)
ehh nee de versie van isaac is ouder dan die van endymion en the viper!Nikkel wrote:Sorry, ik zit in de war.
Proppy & Heady - Summer of Hardstyle (2011 'Bonkers' Refixx)Q-Dominic wrote:ehh nee de versie van isaac is ouder dan die van endymion en the viper!Nikkel wrote:Sorry, ik zit in de war.
Het moet zijn Endymion vs. The Viper - How Long (DJ Isaac Remix)![]()
Ik heb ook een vraag.
Hoe heet dat early nummer die the prophet ook draaide in die mashup op qlimax met de vocals van midnight?
geluiden lijken heel erg op rattlebrain!
haha nee niet die die heeft niet de vocals van midnight als ik me het goed herrinnerSkiggyRapz18 wrote:Proppy & Heady - Summer of Hardstyle (2011 'Bonkers' Refixx)Q-Dominic wrote:ehh nee de versie van isaac is ouder dan die van endymion en the viper!Nikkel wrote:Sorry, ik zit in de war.
Het moet zijn Endymion vs. The Viper - How Long (DJ Isaac Remix)![]()
Ik heb ook een vraag.
Hoe heet dat early nummer die the prophet ook draaide in die mashup op qlimax met de vocals van midnight?
geluiden lijken heel erg op rattlebrain!
of bedoel je een early hardcore nummer ik zou zeggen kijk ff bij de hadcore livesets en dan The Prophet @ Qlimax staat hij vast wel tussen
Korsakoff & Outblast - Conquest Of Paradisemikeee wrote:Ik heb al een tijdje naar de naam van dit nummer gezocht maar kon het niet vinden..
Iemand hier die het weet?
View on YouTube
Misschien een remix van DJ Yves Meets Chaps & Rolay - Devils Fiction?Basscow wrote:Heb al op lololyrics gekeken maar kon niks vinden...
Hoorde namelijk een raw hardstyle track met daarin vocals van pulp fiction. lekker aan het beuken tijdens de climax van het nummer toen het opeens ophield en je hoorde; Oh I'm sorry, did i break your concentration? (en de climax daarna weer verder ging)
kon niks vinden, nieuwe track misschien?
Die zoek ik ook, aub iemand?Wesz91 wrote:Heeft iemand enig idee welk plaatje Activator derop legde tijdens loudness met vocals van "Let the bodies hit the floor"?
TNT - Countdownteupie wrote:redelijk beuk nummertje, hardstyle
Tekst wat ik ervan kon opmaken: frequency , en ik geloof in dat nummer ook van 10 naar 0 aftellen
stomMr Lellebel wrote:TNT - Countdownteupie wrote:redelijk beuk nummertje, hardstyle
Tekst wat ik ervan kon opmaken: frequency , en ik geloof in dat nummer ook van 10 naar 0 aftellen
De een na laatste is Kasparov - Raw & Uncut. De laatste is The Viper & Evil Activities - Highest Ace.Lano wrote:Weet iemand toevallig van wie die laatste twee nummers zijn die op de qountdown site staan?
Dank jeMr Lellebel wrote:De een na laatste is Kasparov - Raw & Uncut. De laatste is The Viper & Evil Activities - Highest Ace.Lano wrote:Weet iemand toevallig van wie die laatste twee nummers zijn die op de qountdown site staan?
Dream dust lijkt trouwens verdomd veel op Zany - Squaredpatrickjeb wrote:Frontliner - Dream dust
Dankje! Dit is gewoon een ohw ja moment en nu voel ik me echt dompatrickjeb wrote:Frontliner - Dream dust
Sinds dat ik de podcads van HHZ en TMS door elkaar luister heb ik soms moeite met op de tracknaam komenKevin-Raw wrote:Dream dust lijkt trouwens verdomd veel op Zany - Squaredpatrickjeb wrote:Frontliner - Dream dust