Intro is van Alphaverb Ft. Bass Modulators - Give It Up Againb-heavy wrote:weet iemand hoe de track heet die hier gespeeld wordt?
http://www.youtube.com/watch?v=EeLoebMN ... ture=feedu
Alvast bedankt
Dan komt Artic - This Kind Of Music
Intro is van Alphaverb Ft. Bass Modulators - Give It Up Againb-heavy wrote:weet iemand hoe de track heet die hier gespeeld wordt?
Alvast bedankt
Thanks!Faalhaas wrote:Intro is van Alphaverb Ft. Bass Modulators - Give It Up Againb-heavy wrote:weet iemand hoe de track heet die hier gespeeld wordt?
Alvast bedankt
Dan komt Artic - This Kind Of Music
Crypsis <--> Dirty Workz?_theon_ wrote:Crypsis - Nackt ????Daveytl wrote:Ik zoek een track met Duitse vocalen.
Redelijk recente track volgens mij, en het was niet die track van Zany
Ik weet niet wat de tekst is, maar wel de manier waarop het uitgesproken wordt![]()
Lastig uitleggen dus!
Voor zover ik me het kan herinneren is het nummer een beetje Dirty Workz achtig.
Alvast bedankt
Nee_theon_ wrote:Crypsis - Nackt ????Daveytl wrote:Ik zoek een track met Duitse vocalen.
Redelijk recente track volgens mij, en het was niet die track van Zany
Ik weet niet wat de tekst is, maar wel de manier waarop het uitgesproken wordt![]()
Lastig uitleggen dus!
Voor zover ik me het kan herinneren is het nummer een beetje Dirty Workz achtig.
Alvast bedankt
Nobody said? Gokje..Kevin-Raw wrote:De hardcore track waarmee The Prophet gister afsloot op Free Festival?
Het is een zeer bekende track
hahahahaha ja dat zou je wel verwachtenTiMOTHYb wrote:Nobody said? Gokje..Kevin-Raw wrote:De hardcore track waarmee The Prophet gister afsloot op Free Festival?
Ik heb hem niet gehoord, maar enig idee hoe hij ging qua lyrics? Kan verder geen TL vindenKevin-Raw wrote:De hardcore track waarmee The Prophet gister afsloot op Free Festival?
Zaten weinig tot geen vocals in, ik weet alleen dat ik er keihard op los gingSteffnov wrote:Ik heb hem niet gehoord, maar enig idee hoe hij ging qua lyrics? Kan verder geen TL vindenKevin-Raw wrote:De hardcore track waarmee The Prophet gister afsloot op Free Festival?
ja je hoort wel een stukje vocals van het nummer wat ingemixt wordt, dus de echte hardcore liefhebbers zullen het toch wel herkennen?Steffnov wrote:Ja, dan word het erg moeilijk om erachter te komen, zo lag er geen TL of vid van online komt...
Oke heb het nummer gevonden die aan het einde , is gewoon Marshall Masters - I like it loud (DJ The Prophet's 2011 refixx) . Maar daarna heeft hij nog een nummer gedraaidSteffnov wrote:Het zou best kunnen dat ik de plaat zelfs heb, maar het zegt mij op dit moment vrij weinig. Die bassline op de achtergrond ken ik sowieso, maaar die vocals klinken om eerlijk te zijn mij meer als MC werk in de oren, buiten het effect erna. Ben aan het zoeken (heb er een schijthekel aan als ik niet op een plaat kan komen), maar ik kom er zo niet op
Ahja...would explain why i don't know it. Maar goed, toch benieuwd waar hij mee afsloot, aangezien er geen vocals in zitten. Had iets van The Viper of EA verwacht, maar ja, die hebben meestal vocals...Kevin-Raw wrote:Oke heb het nummer gevonden die aan het einde , is gewoon Marshall Masters - I like it loud (DJ The Prophet's 2011 refixx) . Maar daarna heeft hij nog een nummer gedraaidSteffnov wrote:Het zou best kunnen dat ik de plaat zelfs heb, maar het zegt mij op dit moment vrij weinig. Die bassline op de achtergrond ken ik sowieso, maaar die vocals klinken om eerlijk te zijn mij meer als MC werk in de oren, buiten het effect erna. Ben aan het zoeken (heb er een schijthekel aan als ik niet op een plaat kan komen), maar ik kom er zo niet opI want it
Volgens mij was dat Diss Reaction - Jiieehaaaa (Angerfist Remix)Kevin-Raw wrote:De hardcore track waarmee The Prophet gister afsloot op Free Festival?
Als het die laatste 3 seconde is in ieder geval nietrobbinho wrote:Volgens mij was dat Diss Reaction - Jiieehaaaa (Angerfist Remix)Kevin-Raw wrote:De hardcore track waarmee The Prophet gister afsloot op Free Festival?
Juist!!robbinho wrote:Volgens mij was dat Diss Reaction - Jiieehaaaa (Angerfist Remix)Kevin-Raw wrote:De hardcore track waarmee The Prophet gister afsloot op Free Festival?
slecht dat je dat niet weet hoorKevin-Raw wrote:Juist!!robbinho wrote:Volgens mij was dat Diss Reaction - Jiieehaaaa (Angerfist Remix)Kevin-Raw wrote:De hardcore track waarmee The Prophet gister afsloot op Free Festival?
Het is een zeer bekende trackhehe
thanks