Ging volgens mij over de eerste muziek die uit Afrika kwam ofzo
en dat alle muziek uit een bepaald rythme bestaat ofzo, was iig een droge stem 
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Tatanka heeft idd een aantal nieuwe tracks. Lijkt me aannemelijk dat het een van zijn nieuwe is..
Hijft er toch een paar nice, gistere toch paar gehooord 
Die afrikaanse is ook te mooi, benieuwd hoe die gaat wordenNrgizer wrote:Hijft er toch een paar nice, gistere toch paar gehooord
Tatanka - AfricaHenk-Jan wrote:Die afrikaanse is ook te mooi, benieuwd hoe die gaat wordenNrgizer wrote:Hijft er toch een paar nice, gistere toch paar gehooord
-
D
- 9 posts member since 2010
- last seen Jul 2011
Thanks guys! Had hem net op youtube gevonden!
Als het goed is samen met Chain Reaction geremixed.Lyst wrote:Dj Mystery - Type Face (Luna Remix)
Nieuwe track dus
Een zoek een track gedraaid door Chain Reaction.
Heb hem op film staan en zet hem vanavond ff op Joetube.
maar de vocals komt New Shit in voor, en nee het is niet de track van Ran-d
View on YouTubepatrickjeb wrote:Hoe weet je dat het Luna Remix is?Lyst wrote:Dj Mystery - Type Face (Luna Remix)
Nieuwe track dus![]()
Hij klonk live wel lekker
Chain Reaction opende ermee op LOUDNESSS!!!
Radical Redemption - The New Shit?? denk ikKevin-Raw wrote:Een zoek een track gedraaid door Chain Reaction.
Radical Redemption - You Don't Know ShitSkiggyRapz18 wrote:Radical Redemption - The New Shit?? denk ikKevin-Raw wrote:Een zoek een track gedraaid door Chain Reaction.
Ja dat is hem: Radical Redemption - You Don't Know Shit thanksJolle wrote:Radical Redemption - You Don't Know ShitSkiggyRapz18 wrote:Radical Redemption - The New Shit?? denk ikKevin-Raw wrote:Een zoek een track gedraaid door Chain Reaction.
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
Dikke track die eerste van Chain Reaction.. Als die dikke kick er in komt aan het begin zie je B-front met open mond kijken 
-
LHardtraxxer
- last seen Nov 2014
Ik ben op zoek naar een nummer die ik afgelopen zaterdag heb gehoord op Black.. Het nummer werd gedraaid in de set van Coone en had als ik het me nog helder voor de geest kan halen een duidelijke Psyko Punkz sound.. In het nummers zaten vocals van een vrouw: I need a doctor.. Heel precies weet ik het niet meer
-
KHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
View on YouTube
tell me please, kan nooit moeilijk zijn aangezien hij me heel bekend voor komt.
lama 't was masters symphony
tell me please, kan nooit moeilijk zijn aangezien hij me heel bekend voor komt.
lama 't was masters symphony
Misschien weer 1 of andere dj tool van Coone, met rap sounds erin. Misschien wel die van Eminem - I need a DoktorLNDRTJN wrote:Ik ben op zoek naar een nummer die ik afgelopen zaterdag heb gehoord op Black.. Het nummer werd gedraaid in de set van Coone en had als ik het me nog helder voor de geest kan halen een duidelijke Psyko Punkz sound.. In het nummers zaten vocals van een vrouw: I need a doctor.. Heel precies weet ik het niet meer
Kevin-Raw wrote:Josh & Wesz - Bezoekuur ?LNDRTJN wrote:Ik ben op zoek naar een nummer die ik afgelopen zaterdag heb gehoord op Black.. Het nummer werd gedraaid in de set van Coone en had als ik het me nog helder voor de geest kan halen een duidelijke Psyko Punkz sound.. In het nummers zaten vocals van een vrouw: I need a doctor.. Heel precies weet ik het niet meer
-
C
Ik zoek een dance-track (mss verkeerde forum, maar goed)
ik weet alleen nog dat er in die clip metal gekleede cheerleaders zijn met een ventilator
ik weet alleen nog dat er in die clip metal gekleede cheerleaders zijn met een ventilator
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
-
C
yup, thnx!
-
LHardtraxxer
- last seen Nov 2014
Ff youtube gecheckt en t is idd van een eminem track.. Kep een filmpje van black gevonden waarin het nummer gedraaid word.. Wel zwaar crappy kwaliteit!Kevin-Raw wrote:Misschien weer 1 of andere dj tool van Coone, met rap sounds erin. Misschien wel die van Eminem - I need a DoktorLNDRTJN wrote:Ik ben op zoek naar een nummer die ik afgelopen zaterdag heb gehoord op Black.. Het nummer werd gedraaid in de set van Coone en had als ik het me nog helder voor de geest kan halen een duidelijke Psyko Punkz sound.. In het nummers zaten vocals van een vrouw: I need a doctor.. Heel precies weet ik het niet meer
View on YouTube
Is een tool van Coone jaLNDRTJN wrote:Ff youtube gecheckt en t is idd van een eminem track.. Kep een filmpje van black gevonden waarin het nummer gedraaid word.. Wel zwaar crappy kwaliteit!Kevin-Raw wrote:Misschien weer 1 of andere dj tool van Coone, met rap sounds erin. Misschien wel die van Eminem - I need a DoktorLNDRTJN wrote:Ik ben op zoek naar een nummer die ik afgelopen zaterdag heb gehoord op Black.. Het nummer werd gedraaid in de set van Coone en had als ik het me nog helder voor de geest kan halen een duidelijke Psyko Punkz sound.. In het nummers zaten vocals van een vrouw: I need a doctor.. Heel precies weet ik het niet meer
View on YouTube
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
View on YouTube
Hoe heet dat nummer op 5:38 ook alweer
?
Zo'n stomme vraag dit
Maar kan er niet op komen.
Hoe heet dat nummer op 5:38 ook alweer
Zo'n stomme vraag dit
Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix) (HQ Preview)Daveytl wrote:View on YouTube
Hoe heet dat nummer op 5:38 ook alweer?
Zo'n stomme vraag ditMaar kan er niet op komen.