d3nnisssteen wrote:hey ik zoek een nummer die me collega draaide,
Het gaat iets van
tuturuturuturuturuturu tuturuturuturuturuuu
Hij zei dat het een oud nummer was van the prophet,
het is niet het nummer van tuduu,
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Mischien de intro van Recession of de climax van Chubby 
Zoek 's wat rond op Dance-tunes.com of hardstyle.com en zoek naar The Prophet, dan kun je die previews wel luisteren dan kom je d'r vast wel achter.. (of youtube natuurlijk)d3nnisssteen wrote:hey ik zoek een nummer die me collega draaide,
Het gaat iets van
The Prophet - Black Stripez misschien?d3nnisssteen wrote:hey ik zoek een nummer die me collega draaide,
Het gaat iets van
Had weer eens even zin door m'n vele GB's aan muziek te spitten op oudere tracks welke ik alweer plat ga luisteren.
Natuurlijk kom ik dan bulten en bulten aan liveset rips tegen, waaronder de volgende.
http://www3.zippyshare.com/v/70256933/file.html
Hij is genoemd als ''Wizeguys - State Of Mind'' maar Google vind alleen resultaten van die specifieke liveset en voor de rest schijnt dit nummer niet te bestaan.
Kwaliteit is best goed voor een rip uit 2008-2009. (Komt uit de map ''2008-2009''
)
Misschien dat iemand kan bevestigen dat de titel ofwel klopt, of welk nummer dit dan wel is. Vind het namelijk een heerlijk, heeeerlijk trackje!
Natuurlijk kom ik dan bulten en bulten aan liveset rips tegen, waaronder de volgende.
http://www3.zippyshare.com/v/70256933/file.html
Hij is genoemd als ''Wizeguys - State Of Mind'' maar Google vind alleen resultaten van die specifieke liveset en voor de rest schijnt dit nummer niet te bestaan.
Kwaliteit is best goed voor een rip uit 2008-2009. (Komt uit de map ''2008-2009''
Misschien dat iemand kan bevestigen dat de titel ofwel klopt, of welk nummer dit dan wel is. Vind het namelijk een heerlijk, heeeerlijk trackje!
Moet wel Recession zijn.d3nnisssteen wrote:hey ik zoek een nummer die me collega draaide,
Het gaat iets van
-
RHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2008
- last seen Sep 2015
of morphed.Khadber wrote:Moet wel Recession zijn.d3nnisssteen wrote:hey ik zoek een nummer die me collega draaide,
Het gaat iets van
kan van alles zijn toch.. misschien moet je het even inspreken 
Weet je zeker dat het niet iets vand3nnisssteen wrote:hey ik zoek een nummer die me collega draaide,
Het gaat iets van
duduruduruduruduruduru duduruduruduruduruuu ging? Dat zal namelijk een boel verklaren.
-
G
Duidelijk Scar Ur Facerobbinho wrote:of morphed.Khadber wrote:Moet wel Recession zijn.d3nnisssteen wrote:hey ik zoek een nummer die me collega draaide,
Het gaat iets van
of mss Counterfeit
Cherrymoon Traxx - Acid Dream (The Prophet Remix)?d3nnisssteen wrote:hey ik zoek een nummer die me collega draaide,
Het gaat iets van
View on YouTube
Nee Lyst, die gaat meer van tudududu tudu tudududu 
Ik denk dat het de Tuuduu tool van FL is.
Toch nog een grappig topic dit
Maar die van lyst is inderdaad meer tududu dudu
Het liedje waar het volgende in voorkomt.: we should all wear polkadots.
Orgineel is van afrojack, maar wie heeft er een hardstyle track van gemaakt?
Heb je hem gehoord op een feest? , anders misschien gewoon een locale remix van een onbekende artiest.Goodbye wrote:Het liedje waar het volgende in voorkomt.: we should all wear polkadots.
zoek is bij google op Afrojack - Polkadots (hardstyle remix) ofso
View on YouTubeGoodbye wrote:Het liedje waar het volgende in voorkomt.: we should all wear polkadots.
Nee, volgens mij heb ik ook een filmpje gezien waarin die hardstyle mix zat, ik zou echt niet weten welke.. Zal wel gewoon een dj tool zijn geweest denk ik.
Ben nu op het moment ff de naam kwijt van een track die nog niet zo oud is wat er precies op lijkt.Lyst wrote:Cherrymoon Traxx - Acid Dream (The Prophet Remix)?d3nnisssteen wrote:hey ik zoek een nummer die me collega draaide,
Het gaat iets van
View on YouTube
Edit: Weet het al, is natuurlijk Frontliner & B-Front - Auditory Nerve
View on YouTube
Weet iemand toevallig welk nummer dat is of van wie die is ? op 46:00 ik vind die wel nice ;P
Weet iemand toevallig welk nummer dat is of van wie die is ? op 46:00 ik vind die wel nice ;P
Zeker een lekker nummertje, Als je op de vocals afgaat zou je denken dat het nummerrobinD wrote:http://www.youtube.com/watch?v=QwfLzCu8o3g&feature=channel_video_title
A Global Awakening heet, maar kan de lyrics nergens vinden
You think god can be both the creator and the created.
the beginning and the end
Zatox - ID is het
en ik vind het veel lijken op vocals van a dark tommorow, dus zou best kunnen Digital Punk & Zatox?
en ik vind het veel lijken op vocals van a dark tommorow, dus zou best kunnen Digital Punk & Zatox?
Hoorde die track bij Outland in zijn set, soww wat een lekker nummertje zeg.
Ben benieuwd track zal waarschijnlijk Global Awakening heten horend aan de vocals.
Dacht ook dat dit een track zal zijn van Zatox. Heb even berichtje gestuurd naar Proppie zal wel even posten als ik antwoord heb!
Ben benieuwd track zal waarschijnlijk Global Awakening heten horend aan de vocals.
Dacht ook dat dit een track zal zijn van Zatox. Heb even berichtje gestuurd naar Proppie zal wel even posten als ik antwoord heb!
Roells wrote:Hoorde die track bij Outland in zijn set, soww wat een lekker nummertje zeg.
dus ja
Zatox & ID - Global Awakening meer weten we nog niet... ben wel benieuwd naar de respons van proppy
Echt heerlijk nummer, heb hem al paar keer goed beluisterd.Kevin-Raw wrote:Roells wrote:Hoorde die track bij Outland in zijn set, soww wat een lekker nummertje zeg.
dus ja
Zatox & ID - Global Awakening meer weten we nog niet... ben wel benieuwd naar de respons van proppy
you think that god can build a creator and create it... the beginning and the end
Nog geen respons van proppy
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Bass modulators Global Awakening