Derb - Psycho
EDIT: ja dat is m
Eerste versie van Fade to Black misschien?
Dat is Barthezz - On The MoveMannonymous wrote:Iemand enig idee hoe deze heet? (tis trouwens geen hardstyle oid maar wel n hele bekende, dus ik dacht ik probeer 't hier!)![]()
http://www60.zippyshare.com/v/19026066/file.html
zou dit niet B-Front & Ran-D - Thorn kunnen zijn??Mike-O wrote:View on YouTube
Wie zou mij hierbij kunnen helpen..? Ik vraag me sowieso af waarom deze track mij is ontgaan...
Dat is niet Ran-D & B-Front ft. Dayla, dit is namelijk Thorn:Intervention wrote:zou dit niet B-Front & Ran-D - Thorn kunnen zijn??Mike-O wrote:View on YouTube
Wie zou mij hierbij kunnen helpen..? Ik vraag me sowieso af waarom deze track mij is ontgaan...
Lol erg snelle reactie maar thanks.wootum wrote:Dat is Dark Oscillators - Trapped
Haha ja is een van mn favo nummers, dus hoef ik nie lang over na te denken.Jolle wrote:Lol erg snelle reactie maar thanks.wootum wrote:Dat is Dark Oscillators - TrappedHij kwam me al zo bekend voor
New Order - ConfusionBadToTheBone wrote:Ik heb een vraagje over een gedeelte van een nummer.
View on YouTube
Uit welk nummer komt het stukje (van 0:42)?
Alvast bedankt:)
Aquagen vs.Warp Brothers - Phatt BassMannonymous wrote:New Order - ConfusionBadToTheBone wrote:Ik heb een vraagje over een gedeelte van een nummer.
View on YouTube
Het was idd New Order - Confusion die ik zocht,XtD wrote:Aquagen vs.Warp Brothers - Phatt BassMannonymous wrote:New Order - ConfusionBadToTheBone wrote:Ik heb een vraagje over een gedeelte van een nummer.
View on YouTube