Foto's ieeetttss groter (gwn uitgerekt maargoed

World of Warcraft?Raefix wrote:Eens vorig jaar was wel leuk maar t gaf niet echt een wow effect zoals bij de koning in 2011.urbandesigner wrote:Bij Qlimax wordt het steeds beter, vond vorig jaar de main op Defqon echt bagger !
Die koning in 2011 was wel heel erg dik.
Main vorig jaar was laag, niet indrukwekkend en het geluid was slecht.
Dan moet je iets beter kijken, dat is gwn de main. zoom maar inBasshunterzz wrote: Als ik daar zo naar kijk dan lijkt het totaal niet op die foto's. Wie weet komen zijn die foto's niet eens van de mainstage?
Op hardstyle.hoebedoelje wrote:Maaien!p-stylez wrote:Die wordt vast nog wel breder hoor, denk dat dit pas het hart is. ze hebben nog 4 dagen, wat gaan ze anders die 4 dagen doen ?:P
Denk niet dat ze er nog wat mee gaan doen. Anders zou er waarschijnlijk nog wel een stellage of iets bij staan.Nfect wrote:Ik vind het echt ook de zwakste en lelijkste stage tot nu toeHopelijk doen ze er nog iets mee!
Ik hoop dat je zwaar ongelijk hebt!Richardd wrote:Denk niet dat ze er nog wat mee gaan doen. Anders zou er waarschijnlijk nog wel een stellage of iets bij staan.Nfect wrote:Ik vind het echt ook de zwakste en lelijkste stage tot nu toeHopelijk doen ze er nog iets mee!

1. Alleen de weekendtickets zijn goedkoper geworden, de zaterdagtickets niet.W0uT3R wrote:Als ze de prijs van de tickets omlaag doen kan je uiteraard verwachten dat er in de aankleding etc. minder komt. Denk dat 't een logisch gevolg is van krenterigheid van het publiek.
Ik had het over die foto's van die indianenkoppenhotymoty wrote:Dan moet je iets beter kijken, dat is gwn de main. zoom maar inBasshunterzz wrote: Als ik daar zo naar kijk dan lijkt het totaal niet op die foto's. Wie weet komen zijn die foto's niet eens van de mainstage?