Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 220  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 16:29 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

Foto's ieeetttss groter (gwn uitgerekt maargoed ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 16:52 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Als ik daar zo naar kijk dan lijkt het totaal niet op die foto's. Wie weet komen zijn die foto's niet eens van de mainstage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:21 

Hardtraxx Veteran

Auw mijn nek. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:33 

Hardtraxx Veteran

Raefix schreef:
urbandesigner schreef:
Bij Qlimax wordt het steeds beter, vond vorig jaar de main op Defqon echt bagger !
Die koning in 2011 was wel heel erg dik :).

Main vorig jaar was laag, niet indrukwekkend en het geluid was slecht.

Eens vorig jaar was wel leuk maar t gaf niet echt een wow effect zoals bij de koning in 2011.

World of Warcraft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:36 

Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
Als ik daar zo naar kijk dan lijkt het totaal niet op die foto's. Wie weet komen zijn die foto's niet eens van de mainstage?

Dan moet je iets beter kijken, dat is gwn de main. zoom maar in
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:42 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
p-stylez schreef:
Die wordt vast nog wel breder hoor, denk dat dit pas het hart is. ze hebben nog 4 dagen, wat gaan ze anders die 4 dagen doen ?:P

Maaien!

Op hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:44 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ennnnn nog iets groter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:53 

Hardtraxxer

Die tent langs het water stonden in 2011 de toiletten dus daar kan makkelijk een tent staan zonder dat ze de main zouden gaan verschuiven
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 19:12 

Hardtraxxer

Ik vind het echt ook de zwakste en lelijkste stage tot nu toe :/ Hopelijk doen ze er nog iets mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:35 

Hardtraxx Addict

Nfect schreef:
Ik vind het echt ook de zwakste en lelijkste stage tot nu toe :/ Hopelijk doen ze er nog iets mee!

Denk niet dat ze er nog wat mee gaan doen. Anders zou er waarschijnlijk nog wel een stellage of iets bij staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 22:00 

Hardtraxx Elite

Richardd schreef:
Nfect schreef:

Denk niet dat ze er nog wat mee gaan doen. Anders zou er waarschijnlijk nog wel een stellage of iets bij staan.

Ik hoop dat je zwaar ongelijk hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 22:02 

Hardtraxx Newbie

Ik denk dat het er heel gaaf uit gaat zien. Als ik de foto's zo zie zijn er in de ogen van die maskers grote led schermen/blinders verwerkt. Kunnen ze dus kijken naar alle kanten, wat wel een aprate sfeer geeft. Ook zijn die dingen volgens mij massive. (verhouding met de kraan) Ik ben benieuwd waar ze die dan nog voor aan het gebruiken zijn....

Mooi main of niet, ik heb er zin in :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 01:39 

Hardtraxx Newbie

In HaaDee
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 09:08 

Hardtraxx Addict

Not impressed. Je kan niet anders concluderen dat het gewoon karig is.

Als je dan bijvoorbeeld Q-dance op EDC ziet van tijd geleden:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 09:23 

Hardtraxx Veteran

Stage is idd niet eens groter dan die van Intents o.i.d. (die erg mooi was). 2011 zou eigenlijk met 2008 gecombineerd moeten worden, dat lijkt me gruwelijk !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 09:36 

Hardtraxx Addict

Als ze de prijs van de tickets omlaag doen kan je uiteraard verwachten dat er in de aankleding etc. minder komt. Denk dat 't een logisch gevolg is van krenterigheid van het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 09:49 

Hardtraxx Elite

misschien dat ze bepaalde stage onderdelen al in amerika hebben door edc ofzo.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 09:56 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Als ze de prijs van de tickets omlaag doen kan je uiteraard verwachten dat er in de aankleding etc. minder komt. Denk dat 't een logisch gevolg is van krenterigheid van het publiek.

1. Alleen de weekendtickets zijn goedkoper geworden, de zaterdagtickets niet.
2. Krenterigheid vn het publiek? Kom op, je betaalt 70 euro voor een kaartje. Als je bekijkt wat je 5 jaar geleden betaalde voor n kaartje en hoe de stages e.d. geregeld waren, is dit gewoon bedroevend.

Dit is ook precies de reden waarom ik niet meer ga, het "wow-effect" is er gewoon niet meer en ik ga geen 70 euro betalen om de hele dag in een tent te staan, waarvan de aankleding NOG minder is.
Hoe goed de line-up van de blue dan ook mag zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 11:49 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Basshunterzz schreef:

Dan moet je iets beter kijken, dat is gwn de main. zoom maar in

Ik had het over die foto's van die indianenkoppen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 11:58 

Hardtraxx Newbie

Het lijkt echt niet op de main hoor dit !

Hoe kan de main zo laag zijn en zo klein (Zie links en rechts) Ik heb me twijfels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 12:01 

Hardtraxxer

Die stage is echt wel vrij hoog hoor. Vergelijk de voorwerpen op de begane grond en kijk dan naar de hoogte van de maskers. Ik ben er zeker van dat het knus komt. Misschien doen ze wel iets met LED walls?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 12:07 

Hardtraxx Newbie

Het is overduidelijk dat het om de main gaat. Waarom zouden ze, als het bijvoorbeeld de Black zou zijn, alle onderdelen rood inkleuren? Wat betreft de Led-walls klopt het (zie grote foto's op de vorige pagina). Ook valt me op dat er nog een aantal containers/trussen en onderdelen (foto rechter hoofd) liggen die nog geplaatst moeten worden. Ook de torens waar de line-arrays in gaan mis ik nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 12:28 

Hardtraxxer

Toch nog wel vrij hoog, mis alleen de pilaren van de geluidsinstallatie nog dus opvulling komt er nog wel bij

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 12:51 

Hardtraxx Newbie

Jullie hebben helemaal gelijk en zo laag is hij niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 12:52 

Hardtraxx Elite

Wow, ik vind dit echt flinter karig idd voor DE mainstage van Defqon..

En waar zie jij LED schermen dan? ik nergens.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 220  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen