Jullie hebben gelijk!teupie wrote:idd... wat moet je hier danKettingzaag wrote:Dan moet je dit topic maar gewoon niet openen.hotymoty wrote:Houde zo:p alles mag, behalve de main
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Deze stonden op partyflock:
https://imageshack.com/scaled/large/198/mnq1.jpg
https://imageshack.com/scaled/large/850/oskg.jpg
https://imageshack.com/scaled/large/198/mnq1.jpg
https://imageshack.com/scaled/large/850/oskg.jpg
Mainstage lijkt mij weer een beetje op 2011 hoog en smal
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Ben zeker nog niet verrast. tot nu toe vind ik het nog dunnetjes :p
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Q-Dance raakt de inspiratie een beetje kwijt 
Er is echt nauwelijks iets te zien van de main en jullie trekken al conclusies?
Nee jonge, die tenten staan toch tegenwoordig op elk festival!!1!11!! Dat is toch inspiratieloos.
Gr.
Gr.
Forbidden Phobia moet je sowieso overheen lezen.The Skribbler wrote:Nee jonge, die tenten staan toch tegenwoordig op elk festival!!1!11!! Dat is toch inspiratieloos.
Gr.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Nou jongens, ik heb nog nooit zon lelijk main gezien.

-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
hahah dat ziet er wel heel goedkoop uit, wat triest 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Thumbnails hebben we niet zoveel aan. Heb je ook foto's van normaal formaat?
Dit moet dan het toonaangevende festival zijn op het gebied van hardere dance muziek, het paradapaardje van Q, die stage is echt cheap as phuck. Achja ben toch grotendeels in de blue te vinden.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ow, dus daar betaal je flink geld voor? Of moet het de exclusieve artiesten zijn? Onee, die zijn er ook niet.
Serieus, dit slaat nergens op man, DQ11 zag er misschien lelijk uit, maar er stond tenminste wel een flinke stage, maar dit
Serieus, dit slaat nergens op man, DQ11 zag er misschien lelijk uit, maar er stond tenminste wel een flinke stage, maar dit
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
Stages... lekker belangrijk.
Als de muziek maar goed doorkomt, en de favoriete area's niet te ver bij elkaar vandaan liggen.
Als de muziek maar goed doorkomt, en de favoriete area's niet te ver bij elkaar vandaan liggen.
Die wordt vast nog wel breder hoor, denk dat dit pas het hart is. ze hebben nog 4 dagen, wat gaan ze anders die 4 dagen doen ?:P
Maaien!p-stylez wrote:Die wordt vast nog wel breder hoor, denk dat dit pas het hart is. ze hebben nog 4 dagen, wat gaan ze anders die 4 dagen doen ?:P
Rossieking wrote:Lijkt op een mega mindy masker
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Een stage is een belangrijk deel van de beleving die dag, die zal dus minder vele malen minder zijn, op de RED, door die paar indianen hoofden die er staan...hoebedoelje wrote:Stages... lekker belangrijk.
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
Ziet er niet heel indrukwekkend uit, maar er kan nog genoeg bijkomen !
En als er veel gebeurd met het podium qua show of bewegende dingen misschien weer is vind ik het wel prima
edit;
Ik denk dat zo een masker wel voor een hele vette sfeer kan zorgen trouwens, heb er wel vertrouwen in dat dit wel een toffe stage word
En als er veel gebeurd met het podium qua show of bewegende dingen misschien weer is vind ik het wel prima
edit;
Ik denk dat zo een masker wel voor een hele vette sfeer kan zorgen trouwens, heb er wel vertrouwen in dat dit wel een toffe stage word
Bij Qlimax wordt het steeds beter, vond vorig jaar de main op Defqon echt bagger !
Die koning in 2011 was wel heel erg dik
.
Main vorig jaar was laag, niet indrukwekkend en het geluid was slecht.
Die koning in 2011 was wel heel erg dik
Zo'n masker doet me altijd denken aan die van Qlimax 2006, damn wat was die gaaf.
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
Eens vorig jaar was wel leuk maar t gaf niet echt een wow effect zoals bij de koning in 2011.urbandesigner wrote:Bij Qlimax wordt het steeds beter, vond vorig jaar de main op Defqon echt bagger !
Die koning in 2011 was wel heel erg dik.