Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut, zonder na te denken deze toppa geopend en de foto gezien. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2025 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DEFQOOOOON
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer die het niet kan laten om even de uptempo en Raw te bashen. xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Miwer die het niet kan laten om even de uptempo en Raw te bashen. xd


Hahahahahahaha, idioot
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Drone vlucht over het terein.
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/1lhy7b5/defqon_1_terrain_flight/

En hier een de Red
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/1lgvhow/red_stage_flight_through/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ ^

Geen plaskruizen maar van die lubberige schotjes :mad:
Kaart verkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2025 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

enige foto's van mainstage decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Mooi ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2025 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typische Decibel stage, ziet er wel prima uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2025 16:50 
 
Hardtraxxer

Ergens wel jammer dat ze geen thema's meer hebben, die waren ook wel vet altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2025 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Ergens wel jammer dat ze geen thema's meer hebben, die waren ook wel vet altijd.


Aan welke thema's moet ik dan denken? Het is toch altijd Industie/Steden (City) geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2025 10:08 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Riiss schreef:
Ergens wel jammer dat ze geen thema's meer hebben, die waren ook wel vet altijd.


Aan welke thema's moet ik dan denken? Het is toch altijd Industie/Steden (City) geweest

Laatste jaren wel ja, en dan is iets als dit beter dan die power station dingen, daar straalde niet heel veel van af.

Maar eerder bijvoorbeeld de trein of de racebaan, waar het thema ook nog doorgevoerd werd op de decks aan de zijkant. Weet niet, vond het wel wat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2025 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Typische Decibel stage, ziet er wel prima uit.


Goede foto's van voor de stage nu gezien, kom hier wel op terug. Lelijk ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2025 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Ergens wel jammer dat ze geen thema's meer hebben, die waren ook wel vet altijd.


Toevallig volgend jaar weer een thema, natures rhythm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lookatme schreef:
Riiss schreef:
Ergens wel jammer dat ze geen thema's meer hebben, die waren ook wel vet altijd.


Toevallig volgend jaar weer een thema, natures rhythm


Dit jaar was er ook gewoon een thema, Cosmic nogwattes

Vandaar dat platen als Universe van D-Sturb en Universe was Born van NC in de eindshow zaten gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 Tatanka - Afrika in de endshow volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2025 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lookatme schreef:
Toevallig volgend jaar weer een thema, natures rhythm


Fantazoo schreef:
Inb4 Tatanka - Afrika in de endshow volgend jaar.


Beter verhuizen ze de hele bende dan naar het Safaripark aan de andere kant van de weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2026 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
pooah
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2026 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2026 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, lijkt erop dat de draak van de Black van vorig jaar een nieuwe bestemming heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2026 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij lijkt wat groter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2026 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Hij lijkt wat groter

Komt door de lens. Heb ik ook altijd last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2026 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen