Eerlijk = eerlijk, dat ziet er wel als een gezellig stekkie uit 
Mooi afwerkhokbillieb15 wrote:Eerlijk = eerlijk, dat ziet er wel als een gezellig stekkie uit
Mooi afwerkhokbillieb15 wrote:Eerlijk = eerlijk, dat ziet er wel als een gezellig stekkie uit
Jammer Rickzel, ik zal helaas nog even moeten wachten. Maar heb wel dorst.Rickzel wrote:ALDAAR!!!!
Kak nu zet je me wel in m'n hemd, ik maak er m'n persoonlijke missie van om opbouwfoto's voor je te vinden!
Ze weten het goed geheim te houden, ik heb Corneel gevraagd of hij even met z'n drone overvliegt, maar dat wordt op z'n vroegst zondag!Jordypapier wrote:Jammer Rickzel, ik zal helaas nog even moeten wachten. Maar heb wel dorst.Rickzel wrote:ALDAAR!!!!
Kak nu zet je me wel in m'n hemd, ik maak er m'n persoonlijke missie van om opbouwfoto's voor je te vinden!
Eerst maar afwachten hoe het er in het donker uitzietSven-O wrote:Die bloem kan dan bewegen, aangezien hij op andere foto's dicht was. Vind dit denk ik de minste stage van de afgelopen 3 edities, of 22 en 23 waren gewoon te goed
Tomorrowland stages staan er juist om bekend prachtig te zijn overdagEuphoricy wrote:Eerst maar afwachten hoe het er in het donker uitzietSven-O wrote:Die bloem kan dan bewegen, aangezien hij op andere foto's dicht was. Vind dit denk ik de minste stage van de afgelopen 3 edities, of 22 en 23 waren gewoon te goed

Vind het podium in het echt veel mooier en gedetailleerder dan op de beelden die ik online gezien heb. Vind hem echter wel mooier van semi dichtbij dan veraf en nog steeds de minste van de afgelopen 3, maar wel aangenaam verrast.Sven-O wrote:Die bloem kan dan bewegen, aangezien hij op andere foto's dicht was. Vind dit denk ik de minste stage van de afgelopen 3 edities, of 22 en 23 waren gewoon te goed
Zo te zien wel. Was dat in de Brabanthallen ook zo?Fantazoo wrote:Nou, zou het podium weer naar voren kunnen bewegen of niet
Verder dan begin kwam ie niet na 1700Fantazoo wrote:Het was redelijk sarcasme, die rails maakten het wel vrij obvious
Ongetwijfeld. Van wat?billieb15 wrote:iemand foto's?
vraag-aanbod/billieb15 wrote:iemand foto's?