Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerlijk = eerlijk, dat ziet er wel als een gezellig stekkie uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 12:57 
 
Hardtraxxer

billieb15 schreef:
Eerlijk = eerlijk, dat ziet er wel als een gezellig stekkie uit :thumbsup:


Mooi afwerkhok
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 16:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ALDAAR!!!!

Kak nu zet je me wel in m'n hemd, ik maak er m'n persoonlijke missie van om opbouwfoto's voor je te vinden!

Jammer Rickzel, ik zal helaas nog even moeten wachten. Maar heb wel dorst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordypapier schreef:
Rickzel schreef:
ALDAAR!!!!

Kak nu zet je me wel in m'n hemd, ik maak er m'n persoonlijke missie van om opbouwfoto's voor je te vinden!

Jammer Rickzel, ik zal helaas nog even moeten wachten. Maar heb wel dorst.


Ze weten het goed geheim te houden, ik heb Corneel gevraagd of hij even met z'n drone overvliegt, maar dat wordt op z'n vroegst zondag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2024 12:14 
 
Hardtraxxer

Tomrrowland 2024

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2024 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die bloem kan dan bewegen, aangezien hij op andere foto's dicht was. Vind dit denk ik de minste stage van de afgelopen 3 edities, of 22 en 23 waren gewoon te goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2024 12:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Die bloem kan dan bewegen, aangezien hij op andere foto's dicht was. Vind dit denk ik de minste stage van de afgelopen 3 edities, of 22 en 23 waren gewoon te goed


Eerst maar afwachten hoe het er in het donker uitziet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2024 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euphoricy schreef:
Sven-O schreef:
Die bloem kan dan bewegen, aangezien hij op andere foto's dicht was. Vind dit denk ik de minste stage van de afgelopen 3 edities, of 22 en 23 waren gewoon te goed


Eerst maar afwachten hoe het er in het donker uitziet


Tomorrowland stages staan er juist om bekend prachtig te zijn overdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2024 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel leuk om te delen, een DQ1 "backstage" foto van 2023.
Afbeelding

Wat ik vooral interessant vind is het scherm linksboven van "Crowdcom".
Afbeelding

Op vrijdag 23-6 om 12:48 waren er al dik 55.000 mensen binnen.
Ook leuke statistiekjes met bezettingsgraad van de campings, festivalterrein, Red stage.
En verkoop van "auto" en "bus" tickets.

En nog een interview hoe in 2023 het aantal bezoekers verhoogt kon worden van 65.000 naar 70.000
https://www.eventsafetyinstitute.nl/blo ... obiliteit/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2024 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Die bloem kan dan bewegen, aangezien hij op andere foto's dicht was. Vind dit denk ik de minste stage van de afgelopen 3 edities, of 22 en 23 waren gewoon te goed

Vind het podium in het echt veel mooier en gedetailleerder dan op de beelden die ik online gezien heb. Vind hem echter wel mooier van semi dichtbij dan veraf en nog steeds de minste van de afgelopen 3, maar wel aangenaam verrast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2024 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2024 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, zou het podium weer naar voren kunnen bewegen of niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2024 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

geen idee bro
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2024 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Nou, zou het podium weer naar voren kunnen bewegen of niet :P

Zo te zien wel. Was dat in de Brabanthallen ook zo?

Verder lijkt het podium alles behalve die promo pic. Ja ik wist dat het niet in het midden zou staan maar het heeft ook geen enkel element er van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was redelijk sarcasme, die rails maakten het wel vrij obvious :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 09:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Het was redelijk sarcasme, die rails maakten het wel vrij obvious :P


Verder dan begin kwam ie niet na 1700 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja helaas was het snel stuk. en waren de rails meer een sta in de weg dan een nuttige toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iemand foto's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
iemand foto's?

Ongetwijfeld. Van wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb je ook foto staand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
iemand foto's?


vraag-aanbod/

Maar van Rebirth bedoel je? Zijn wel wat insta posts & stories met opbouw video's en flyovers:

https://www.instagram.com/p/DH6ITpZvSKQ/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Merk nu weer dat ik op een forum zit hoor :clap:
ty gaste
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/PartyOpbouwFotos/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 14:02 
 
Hardtraxxer

Zo dan, dat moet wel echt heel vet worden hoor!
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen