Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Met de editie van 2014 was ik persoonlijk ook erg teleurgesteld toen ik aankwam hoor. Zie toch liever een goed 3D uitgewerkte stage dan alleen een groot scherm.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Zamble wrote:Met de editie van 2014 was ik persoonlijk ook erg teleurgesteld toen ik aankwam hoor. Zie toch liever een goed 3D uitgewerkte stage dan alleen een groot scherm.
Je bedoeld 2015 met groot scherm? Die van 2014 was dat huge hoofd.
Hardtraxx Elite
2981 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
achteraf nog wat fotos?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 22 days ago
heggenschaar wrote:2014 vond ik persoonlijk echt de minste samen met 2015.
Zamble wrote:Met de editie van 2014 was ik persoonlijk ook erg teleurgesteld toen ik aankwam hoor. Zie toch liever een goed 3D uitgewerkte stage dan alleen een groot scherm.
Woat jullie vonden die sombero niet vet??
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Moooi wat schertst mijn verbazing, die stage was echt mega. En die draaiende DNA dingen ook
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Serieus.. misschien wel één van de beste producties van Q ooit..

Alles klopte gewoon, die simpele details als de neus die later naar beneden bewoog en een tong werd.. geniaal toch.. zelfs de combi tussen de grote cirkels en het main-gedeelte.. daardoor kregen "de beesten" naast de gezichten gestalte. Ik heb gisteren echt serieus met verbazing zitten kijken hoe snel het Game Changede, soms wel gewoon 3 soorten gezichten/beestachtige vormen tegelijk.. vanaf de decks viel dat wel minder op, dus met een beetje nuchtere kijk kun je het thema nu wel linken.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Spitta wrote:Serieus.. misschien wel één van de beste producties van Q ooit..

Alles klopte gewoon, die simpele details als de neus die later naar beneden bewoog en een tong werd.. geniaal toch.. zelfs de combi tussen de grote cirkels en het main-gedeelte.. daardoor kregen "de beesten" naast de gezichten gestalte. Ik heb gisteren echt serieus met verbazing zitten kijken hoe snel het Game Changede, soms wel gewoon 3 soorten gezichten/beestachtige vormen tegelijk.. vanaf de decks viel dat wel minder op, dus met een beetje nuchtere kijk kun je het thema nu wel linken.
Vanaf de vloer heb ik er geen beesten, neus of tong in kunnen zien, dus ben nog steeds heel benieuwd wat het nou allemaal was haha.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Koen wrote:
Oh shit, bedoel 2015 inderdaad.
Donateur
last seen Aug 2024
Ja ja nou nou saai saai happy
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zamble wrote:
Koen wrote:
Oh shit, bedoel 2015 inderdaad.
Vond dat scherm dan juist heel vet, toen we er recht voor stonden en het echt je hele blikveld innam voegde het imo enorm veel toe.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 13 days ago
RomanAnthony wrote:
Spitta wrote:Serieus.. misschien wel één van de beste producties van Q ooit..

Vanaf de vloer heb ik er geen beesten, neus of tong in kunnen zien, dus ben nog steeds heel benieuwd wat het nou allemaal was haha.
Stonden wij wel op hetzelfde feest? Ik zou nou wel eens heel graag goed beeldmateriaal van de stage in alle vormen inclusief transformatie willen zien want ik heb dat allemaal echt niet meegekregen :lol:
Donateur
last seen Aug 2024
ff setjes die online staan checken, die ook allemaal shit voorbij komen die ik echt niet gezien heb. Die projecties op dat hoofd bijvoorbeeld waren echt ziek gedetailleerd blijkbaar
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik vond de stage echt geweldig. Die bewegende onderdelen, supermooi gebruik van de ledlichten en zelfs de felle gele lichten hadden vormen en rondingen.

Supercool detail vond ik ook dat voor Luna een soort timer was op dat scherm voor wat later uitviel, dat soort details wordt alleen bij Q-dance aan gedacht dat je zelfs VOOR de show kleine dingen kan zien en meekrijgen en extra hype kan maken.

Wat ik me nog afvroeg. Voor dat gezicht stonden twee trusses met een apparaat erop. Waren dat de projectoren voor de details in dat gezicht?
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
TiMOTHYb wrote:ff setjes die online staan checken, die ook allemaal shit voorbij komen die ik echt niet gezien heb. Die projecties op dat hoofd bijvoorbeeld waren echt ziek gedetailleerd blijkbaar
Niet zo veel trek om door 10 uur aan beeldmateriaal heen te scrollen. Iemand zal dat vast nog wel voor ons luie flikkers doen.
Donateur
last seen Aug 2024
Ik pas :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
TiMOTHYb wrote:Ik pas :lol:
Jij behoort dan ook tot de luie flikkers groep.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 19 days ago
Khadber wrote:
Wat ik me nog afvroeg. Voor dat gezicht stonden twee trusses met een apparaat erop. Waren dat de projectoren voor de details in dat gezicht?
Waren traangasmachines
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 2 days ago
ULTIMO wrote:
Khadber wrote:
Waren traangasmachines
The Game Changer :oh:
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Remi wrote:
RomanAnthony wrote:
Spitta wrote: Stonden wij wel op hetzelfde feest?
Ik mag aannemen van wel!! De avond zelf ook niet alles kunnen ontdekken, aangezien we best lang op de decks hebben gestaan. Tijdens de bankzaken gistermiddag het één en ander terug gekeken en toen viel het me ook pas op. Sommige misschien alleen zichtbaar als je recht voor 't podium stond, kijk maar eens wat foto's terug!

Zie als je knetter vdk bent snap ik dat je er amper iets uit kan maken, echter was ik dat ook niet!
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Khadber wrote:Ik vond de stage echt geweldig. Die bewegende onderdelen, supermooi gebruik van de ledlichten en zelfs de felle gele lichten hadden vormen en rondingen.

Supercool detail vond ik ook dat voor Luna een soort timer was op dat scherm voor wat later uitviel, dat soort details wordt alleen bij Q-dance aan gedacht dat je zelfs VOOR de show kleine dingen kan zien en meekrijgen en extra hype kan maken.

Die 2 trussen die je zag waren de rails waarover het onderste deel van het masker omhoog en omlaag bewoog
T
Donateur
3777 posts member since 2009
View on Facebook

Hard Bass
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Image

doet me denken aan Tiesto in concert ^^
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Dit ziet er wel reete strak uit imo
Als daar nog n zooitje lasers tegen aan worden gegooid, top!
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Doet me denken aan het partyraiser logo
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Zo dan die ziet er vet uit!