Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de editie van 2014 was ik persoonlijk ook erg teleurgesteld toen ik aankwam hoor. Zie toch liever een goed 3D uitgewerkte stage dan alleen een groot scherm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Met de editie van 2014 was ik persoonlijk ook erg teleurgesteld toen ik aankwam hoor. Zie toch liever een goed 3D uitgewerkte stage dan alleen een groot scherm.


Je bedoeld 2015 met groot scherm? Die van 2014 was dat huge hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

achteraf nog wat fotos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
2014 vond ik persoonlijk echt de minste samen met 2015.

Zamble schreef:
Met de editie van 2014 was ik persoonlijk ook erg teleurgesteld toen ik aankwam hoor. Zie toch liever een goed 3D uitgewerkte stage dan alleen een groot scherm.

Woat jullie vonden die sombero niet vet??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moooi wat schertst mijn verbazing, die stage was echt mega. En die draaiende DNA dingen ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Serieus.. misschien wel één van de beste producties van Q ooit..

Alles klopte gewoon, die simpele details als de neus die later naar beneden bewoog en een tong werd.. geniaal toch.. zelfs de combi tussen de grote cirkels en het main-gedeelte.. daardoor kregen "de beesten" naast de gezichten gestalte. Ik heb gisteren echt serieus met verbazing zitten kijken hoe snel het Game Changede, soms wel gewoon 3 soorten gezichten/beestachtige vormen tegelijk.. vanaf de decks viel dat wel minder op, dus met een beetje nuchtere kijk kun je het thema nu wel linken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Serieus.. misschien wel één van de beste producties van Q ooit..

Alles klopte gewoon, die simpele details als de neus die later naar beneden bewoog en een tong werd.. geniaal toch.. zelfs de combi tussen de grote cirkels en het main-gedeelte.. daardoor kregen "de beesten" naast de gezichten gestalte. Ik heb gisteren echt serieus met verbazing zitten kijken hoe snel het Game Changede, soms wel gewoon 3 soorten gezichten/beestachtige vormen tegelijk.. vanaf de decks viel dat wel minder op, dus met een beetje nuchtere kijk kun je het thema nu wel linken.


Vanaf de vloer heb ik er geen beesten, neus of tong in kunnen zien, dus ben nog steeds heel benieuwd wat het nou allemaal was haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Zamble schreef:
Met de editie van 2014 was ik persoonlijk ook erg teleurgesteld toen ik aankwam hoor. Zie toch liever een goed 3D uitgewerkte stage dan alleen een groot scherm.


Je bedoeld 2015 met groot scherm? Die van 2014 was dat huge hoofd.

Oh shit, bedoel 2015 inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja ja nou nou saai saai happy
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Koen schreef:
Zamble schreef:
Met de editie van 2014 was ik persoonlijk ook erg teleurgesteld toen ik aankwam hoor. Zie toch liever een goed 3D uitgewerkte stage dan alleen een groot scherm.


Je bedoeld 2015 met groot scherm? Die van 2014 was dat huge hoofd.

Oh shit, bedoel 2015 inderdaad.


Vond dat scherm dan juist heel vet, toen we er recht voor stonden en het echt je hele blikveld innam voegde het imo enorm veel toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Spitta schreef:
Serieus.. misschien wel één van de beste producties van Q ooit..

Alles klopte gewoon, die simpele details als de neus die later naar beneden bewoog en een tong werd.. geniaal toch.. zelfs de combi tussen de grote cirkels en het main-gedeelte.. daardoor kregen "de beesten" naast de gezichten gestalte. Ik heb gisteren echt serieus met verbazing zitten kijken hoe snel het Game Changede, soms wel gewoon 3 soorten gezichten/beestachtige vormen tegelijk.. vanaf de decks viel dat wel minder op, dus met een beetje nuchtere kijk kun je het thema nu wel linken.


Vanaf de vloer heb ik er geen beesten, neus of tong in kunnen zien, dus ben nog steeds heel benieuwd wat het nou allemaal was haha.

Stonden wij wel op hetzelfde feest? Ik zou nou wel eens heel graag goed beeldmateriaal van de stage in alle vormen inclusief transformatie willen zien want ik heb dat allemaal echt niet meegekregen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ff setjes die online staan checken, die ook allemaal shit voorbij komen die ik echt niet gezien heb. Die projecties op dat hoofd bijvoorbeeld waren echt ziek gedetailleerd blijkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de stage echt geweldig. Die bewegende onderdelen, supermooi gebruik van de ledlichten en zelfs de felle gele lichten hadden vormen en rondingen.

Supercool detail vond ik ook dat voor Luna een soort timer was op dat scherm voor wat later uitviel, dat soort details wordt alleen bij Q-dance aan gedacht dat je zelfs VOOR de show kleine dingen kan zien en meekrijgen en extra hype kan maken.

Wat ik me nog afvroeg. Voor dat gezicht stonden twee trusses met een apparaat erop. Waren dat de projectoren voor de details in dat gezicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
ff setjes die online staan checken, die ook allemaal shit voorbij komen die ik echt niet gezien heb. Die projecties op dat hoofd bijvoorbeeld waren echt ziek gedetailleerd blijkbaar


Niet zo veel trek om door 10 uur aan beeldmateriaal heen te scrollen. Iemand zal dat vast nog wel voor ons luie flikkers doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik pas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik pas :lol:


Jij behoort dan ook tot de luie flikkers groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:

Wat ik me nog afvroeg. Voor dat gezicht stonden twee trusses met een apparaat erop. Waren dat de projectoren voor de details in dat gezicht?


Waren traangasmachines
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Khadber schreef:

Wat ik me nog afvroeg. Voor dat gezicht stonden twee trusses met een apparaat erop. Waren dat de projectoren voor de details in dat gezicht?


Waren traangasmachines


The Game Changer :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RomanAnthony schreef:
Spitta schreef:
Stonden wij wel op hetzelfde feest?


Ik mag aannemen van wel!! De avond zelf ook niet alles kunnen ontdekken, aangezien we best lang op de decks hebben gestaan. Tijdens de bankzaken gistermiddag het één en ander terug gekeken en toen viel het me ook pas op. Sommige misschien alleen zichtbaar als je recht voor 't podium stond, kijk maar eens wat foto's terug!

Zie als je knetter vdk bent snap ik dat je er amper iets uit kan maken, echter was ik dat ook niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 16:47 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ik vond de stage echt geweldig. Die bewegende onderdelen, supermooi gebruik van de ledlichten en zelfs de felle gele lichten hadden vormen en rondingen.

Supercool detail vond ik ook dat voor Luna een soort timer was op dat scherm voor wat later uitviel, dat soort details wordt alleen bij Q-dance aan gedacht dat je zelfs VOOR de show kleine dingen kan zien en meekrijgen en extra hype kan maken.

Wat ik me nog afvroeg. Voor dat gezicht stonden twee trusses met een apparaat erop. Waren dat de projectoren voor de details in dat gezicht?


Die 2 trussen die je zag waren de rails waarover het onderste deel van het masker omhoog en omlaag bewoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 13:58 
 
Donateur



Hard Bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

doet me denken aan Tiesto in concert ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit ziet er wel reete strak uit imo
Als daar nog n zooitje lasers tegen aan worden gegooid, top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doet me denken aan het partyraiser logo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan die ziet er vet uit!
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen