Gas winnen met die zooi
Defqon alphen aan de rijn
View on YouTube
Het lijkt erop alsof ze een te zwaar stuk decor zijn wezen heffen met een verrijker.Anonymous wrote:Misschien dachten die gekke Nederlanders dat ze hem ondersteboven moesten ophangen HAHALOL
zeke wrote:Het lijkt erop alsof ze een te zwaar stuk decor zijn wezen heffen met een verrijker.Anonymous wrote:Misschien dachten die gekke Nederlanders dat ze hem ondersteboven moesten ophangen HAHALOL
In Nederland wordt er dan een telekraan neergezet.

Via de webcam buiten het gelredome zag ik dat de eerste wagens er vrijdag waren en je ziet nu wat afzettingen langs het gelredome(waar de buiten wc's zijn)tommeh wrote:Iemand al iets van qlimax gezien? Of zijn die überhaupt nog niet begonnen
Tsja vraag was of er al iets van qlimax te zien was, dat was er te zienExterkate wrote:Nou topheggenschaar wrote: Via de webcam buiten het gelredome zag ik dat de eerste wagens er vrijdag waren en je ziet nu wat afzettingen langs het gelredome(waar de buiten wc's zijn)
Nee, ik keek vrijdag even en net even.zeke wrote:Jij zit ook gewoon echt 24/7 die webcam in de gaten te houden.
Wat is dit nou weer voor opmerkingzeke wrote:Jij zit ook gewoon echt 24/7 die webcam in de gaten te houden.
ja dreamfields iddzeke wrote:Ja toffe foto op de Empty Stage Page
En onwijs gaaf stage design.
Maar is het festival dan Dreamfields Mexico?

2013 t/m 2016 was er vantevoren wel gelekt, niet elk jaar even duidelijk maar toch. Vorig jaar volgens mij niks gelekt en van voor 2013 weet ik niet.HB1992 wrote:Weinig over qlimax inderdaad! Komt er uberhaupt wel eens ver van te voren wat voor qlimax? Volgens mij is dat zo beetje het enige feest waar weinig van uitlekt...
Hoop wel dat het stagedesign beter wordt dat vorig jaar. Ze hebben nog wel wat geld
over lijkt ma. 2016 was heel vet. Laten we hopen dit jaar ook weer!
2014 vond ik persoonlijk echt de minste samen met 2015.tommeh wrote:In vlog van Sound rush gaat het over de aankondiging van hun act, een cirkel die omhoog getakeld wordt en onderdeel wordt van een "hoofd"..
Hopelijk weer zo'n hoofd ala 2014 met bewegende shit rondom
2014 vond ik persoonlijk juist de indrukwekkendste stage van allemaal. Qua formaat ook een stuk groter dan de edities na 2014...2014 vond ik persoonlijk echt de minste samen met 2015.