OK, miwer gooi ze ff online
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hoop dat Miwer ze snel online gooit.
Zou wel echt fijn zijn als Miwer ze even online gooit.
Jongens voor de laatste keer Miwer heeft er niks mee te maken!! Die is er mee gestopt.
Heggenschaar moet je hiervoor hebben
Heggenschaar moet je hiervoor hebben
heggenschaar wrote:Mensen
Ik ben het echt niet meer
Nee hoor, Heggenschaar geeft hier duidelijk aan dat hij het echt niet meer is!
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Klopt, werk echt niet meer mee aan die paginaWenzel wrote:heggenschaar wrote:Mensen
Heeft Miwer het weer overgenomen?heggenschaar wrote:Klopt, werk echt niet meer mee aan die paginaWenzel wrote:heggenschaar wrote:Mensen
Voor het eerst in lange tijd dat ik geen fotos heb gezien nog van mainstage. En over paar dagen is festival
al! Dat is ook knap!
Of heeft iemand al een fotootje?
al! Dat is ook knap!
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Heb wel een foto van grote afstand gezien. Opvallender is dat er geen decks lijken te zijn aan beide kanten. Water kant staan 2 half ronde tenten als bar volgens mijHB1992 wrote:Voor het eerst in lange tijd dat ik geen fotos heb gezien nog van mainstage. En over paar dagen is festival
al! Dat is ook knap!![]()
Dat zou wel echt zonde zijn. Die decks aan beide kanten maakten de mainstage altijd een heel stuk 'knusser'. Ach, zullen het wel zien dan.heggenschaar wrote:Heb wel een foto van grote afstand gezien. Opvallender is dat er geen decks lijken te zijn aan beide kanten. Water kant staan 2 half ronde tenten als bar volgens mijHB1992 wrote:Voor het eerst in lange tijd dat ik geen fotos heb gezien nog van mainstage. En over paar dagen is festival
al! Dat is ook knap!![]()

Is op de floorplan ook al duidelijk te zien dat er geen decks zijn ingetekend aan de waterzijde
Zonde idd. Vind dat ook altijd goed werken. Zie intents.RomanAnthony wrote: Dat zou wel echt zonde zijn. Die decks aan beide kanten maakten de mainstage altijd een heel stuk 'knusser'. Ach, zullen het wel zien dan.
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
Vind het juist een kracht van decibel dat je het strand/water gevoel hebt bij de mainstage. Geeft toch een bepaalde sfeer die ik wel kan waarderenTiMOTHYb wrote:Zonde idd. Vind dat ook altijd goed werken. Zie intents.RomanAnthony wrote: Dat zou wel echt zonde zijn. Die decks aan beide kanten maakten de mainstage altijd een heel stuk 'knusser'. Ach, zullen het wel zien dan.
Zeker zonde! Ik vind dat altijd lekker intiem feesten, kijk naar de mainstage van Intents. Ben wel echt benieuwd naar de mainstage! Vorig jaar was het een prima design in vergelijking met andere jaren.
Hmm ja ik voel dat strandgebeuren nooit zo aan een stage. Stukje lopen langs het water is me wel voldoende. Dat gebanjer in het zand vind ik niks
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Ach volgens het floorplan is er ook geen bar waar dan ook.Norther66 wrote:
Is op de floorplan ook al duidelijk te zien dat er geen decks zijn ingetekend aan de waterzijde
Wel een clubzen al kan je die ook niet terug vinden.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago

Gevalletje eerst maar in het echt zien voor ik oordeel.

Dit ziet er wel oke uit in ieder geval
Dat is een hele grote gouden penis op de mainhurricane wrote:Tja wat zal ik er van zeggen ..?
als de bliksem er maar niet op inslaatErikZ wrote:Dat is een hele grote gouden penis op de mainhurricane wrote:Tja wat zal ik er van zeggen ..?
Die Pussy Lounge wel oké? Tering man alsof ze voor een poppenhuis staan te draaien. 
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Wat precies het idee is van dit jaarJoey wrote:Die Pussy Lounge wel oké? Tering man alsof ze voor een poppenhuis staan te draaien.