Simon10pont ook op de fietsFuzzylogic wrote:Bizarre stage, wauwMares is ook aanwezig zie ik?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dit gaat toch echt nergens meer over man haha.
Zelfs de 'kleinere' stages zijn indrukwekkender dan 9/10 podia waar we normaal te vinden zijn
Zelfs de 'kleinere' stages zijn indrukwekkender dan 9/10 podia waar we normaal te vinden zijn
Fuzzylogic wrote:Bizarre stage, wauwMares is ook aanwezig zie ik?
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Was dat mijn fiets? Die zwarteRoyAPO wrote:Simon10pont ook op de fietsFuzzylogic wrote:Bizarre stage, wauwMares is ook aanwezig zie ik?
Belachelijk vette stage weer zeg! 
Tomorrowland super dikke stage! Elk jaar weer een super design! Mega grote stage en toch dit jaar betoverend mooi!
Dominator! Denk toch wel de slechte mainstage die ik afgelopen jaren heb gezien! Matid design en weinig effecten! qdance en dominator onwaardig!
Dominator! Denk toch wel de slechte mainstage die ik afgelopen jaren heb gezien! Matid design en weinig effecten! qdance en dominator onwaardig!
Idd! Ja! Super vette stage!HB1992 wrote:Tomorrowland super dikke stage! Elk jaar weer een super design! Mega grote stage en toch dit jaar betoverend mooi!
-
EHardtraxxer
- 147 posts member since 2014
- last seen Mar 2024
Beste Tomorrowland editie en mainstage tot nu toe voor mij persoonlijk en ik ga al 8 jaar op rij! 
De visuals zijn gewoon out of this world, en op lasers is er deze editie ook niet bespaard, wat een gekkigheid.
De visuals zijn gewoon out of this world, en op lasers is er deze editie ook niet bespaard, wat een gekkigheid.
Ik vond het dak, de visuals en de lasers in de Atmosphere ook heel dik. Vrijdagavond, tegen het einde, ging dat flink tekeer en was er een toffe lasershow.
Ik vond de main dit jaar wel indrukwekkender dan vorig jaar alhoewel me dat zo snel wel gedetailleerder leek. Zoals bijvoorbeeld vorig jaar de popcornstand in de main doorgang. Ik ben er in het donker niet meer geweest maar dat zag er op foto's en filmpjes ook top uit.
Ik vond de main dit jaar wel indrukwekkender dan vorig jaar alhoewel me dat zo snel wel gedetailleerder leek. Zoals bijvoorbeeld vorig jaar de popcornstand in de main doorgang. Ik ben er in het donker niet meer geweest maar dat zag er op foto's en filmpjes ook top uit.
Dat met die champignon achtige dingen op de mainstage lijkt wel op wat ID&T in 1998 heeft gedaan met Mysteryland Indoor 

Champignon? Das toch gewoon een stuk koraal 
Bedoel je de 'Youphoria' met de paddenstoelen?hurricane wrote:Dat met die champignon achtige dingen op de mainstage lijkt wel op wat ID&T in 1998 heeft gedaan met Mysteryland Indoor
Nee bedoelde de mainstage van TomorrowlandWoutr wrote:Bedoel je de 'Youphoria' met de paddenstoelen?hurricane wrote:Dat met die champignon achtige dingen op de mainstage lijkt wel op wat ID&T in 1998 heeft gedaan met Mysteryland Indoor
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026

Is dat niet zo goed als het zelfde als vorig jaar?
WC is gratis dit jaar dus ze moesten ergens besparen.Broken Balance wrote:Is dat niet zo goed als het zelfde als vorig jaar?
Niet helemaal maar ik denk dat ze een heel groot deel weer hebben kunnen gebruikenBroken Balance wrote:Is dat niet zo goed als het zelfde als vorig jaar?

Stinson wrote:WC is gratis dit jaar dus ze moesten ergens besparen.Broken Balance wrote:Is dat niet zo goed als het zelfde als vorig jaar?
Stage lijkt me op het eerste zicht niet bepaald spannend, maar dat ligt dan in lijn met m'n verwachtingen.
Iemand al gezien hoe de Qontinent Stage eruit ziet?
-
EHardtraxxer
- 147 posts member since 2014
- last seen Mar 2024
The Qontinent

Foto is stuk. Wanneer ik rechstreeks naar de url ga krijg ik volgende error: Bad URL date parampim__ wrote:
Qontinent vond ik ook een behoorlijke grijze bak, echter die kwam beter tot z'n recht in het donker 
Ik heb al wel wat foto's van Decibel...is van vrijdag maar toen zag je nog niet veel. Ik fiets over uurtje weer eens die kant op om een kijkje te nemen, zal dan wat foto's uploaden.
Edit: heb ze doorgestuurd naar Partij Opbouw Foto's op FB.
Edit: heb ze doorgestuurd naar Partij Opbouw Foto's op FB.