Dedicated inderdaad.... ziet sjiek uit.. wel kleiner

idd die is een stuk smaller gemaakt!wrote:Dit moet de hardstyle stage zijn (dedicated), de devoted stage heb ik al gezien in een filmpjewrote:Wish, pinsir stagewrote:Hebben we nog fotos van wish of free festival?
Geen flauw idee of 't de main is, of main hardstyle
Zag er idd keurig uit! Vlammen uit de pinser klauwenwrote:Ben er vandaag geweest, de visuals, LEDs en lichtshow zijn gruwelijk gaaf

Ik kan ze niet zo 1, 2, 3 in de Mainstage van 2012 vinden. Of kijk ik er overheen???wrote:Zoek maar eens een stage waar je ze niet in kan vinden, zal zeer lastig worden (kleine stages op festivals niet mee tellende)wrote:wrote:Mooi om te zien dat ze telkens die soort messen weer hergebruiken en het telkens past.
Volgens mij in elk Q-event zitten ze waar ik het al zo van weet:
- Qbase
- x-qlusive holland
- Qlimax
- Freaqshow
- X-qlusive rand-d
- Qapital
Ziet er goed uit! Hoe was het geluid tijdens Wish?wrote:

Ja prima op de outdoor... en indoor naar mijn gevoel just right... ligt er ook aan waar je staat.wrote:Ziet er goed uit! Hoe was het geluid tijdens Wish?wrote:

Oke, heeft inderdaad ook weer te maken met de plek waar je staat natuurlijk. En de ervaringen liggen daar ook per persoon weer anders.. Voor de rest ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar foto's, iemand die wat heeft?wrote:Op de outdoor mainstages zeer goed en flink hard, in de tenten matig
Check de Facebook van Wish voor meer fotos: https://www.facebook.com/WishOutdoor/wrote:iemand nog fotos van wish verder?