Kunnen ze beter Kim vragen. Die is immers kampioen stageklimmen
EDIT: Die UV
EDIT: Die UV
Heb alleen gelezen dat een nieuw soort "light effect" gaan toepassen.wrote:Ik meen ergens gelezen te hebben dat er gebruik wordt gemaakt van bewegende podiumdelen. Het zou dus kunnen dat er nog het een en ander uitklapt. Ik ben niet helemaal zeker van mijn zaak, iemand die dit kan bevestigen? (Miwer?)
Je kan het ook makkelijk breder maken als er tussen die schepen niks is.wrote:Ik vond die van 2014 en 2015 juist karig. Ik vond het nog best mooi eruit zien hoe die schepen licht gaven in het donker. Het vuurwerk aan de zijkanten ervan leken net kanonnen. Die van 2015 was volgens mij ook stuk minder breed dan die van dit jaar. Blijf de main van 2013 ook gewoon heel vet vinden. Van mij hoeft het niet per se een geheel te zijn als de delen goed op elkaar aansluiten

Hoezo 2013 en 2017 lager dan 2015? 2015 was uit mijn vijf jaar Dq1 toch wel de minst spannende.wrote:Vond de main er maar karig uitzien. Vergeleken met de voorgaande jaren (2016/15/14) vond ik deze veruit de minste samen met die van 2012 en 2013.
Het moest een soort van (viking) schip voorstellen. De boeg lijkt me duidelijk (in het midden), aan de zijkanten zaten gaten waaruit de grote peddels van beide kanten naar link en naar rechts liepen.wrote:Ik zag niet zo goed wat het voor moest stellen eigenlijk.
Dat ronddraaiende rad was best vet maar voor de rest vond ik er weinig aan.
Die van vorig jaar blijft voor mij t vetste.

Wish, pinsir stagewrote:Hebben we nog fotos van wish of free festival?

Dit moet de hardstyle stage zijn (dedicated), de devoted stage heb ik al gezien in een filmpjewrote:Wish, pinsir stagewrote:Hebben we nog fotos van wish of free festival?
Geen flauw idee of 't de main is, of main hardstyle