Ik denk het niet, hij blijft ook mooi buiten de hekkenwrote:Ik neem aan dat die vent dat heeft afgesproken met de organisatie? Anders mag 'tie nog wel oppassen hahawrote:Ben benieuwd hoe blij de Organisatie met dit filmpje is.
Klopt, tenzij het duidelijk staat aangegeven op die plaats waar jij een foto maakt middels een bord ofzo.wrote:Is dit zo ja? Dus in feite ben je niet strafbaar bezig als je foto van de stage maakt als je niet op het officiële terrein staat?wrote:Als hij filmt van een bospad of weg die openbaar is, en aan de maximum hoogte van de drone houdt... dan mag hij dit gewoon publiceren.
INTENTS kan hem dus niks maken
Klopt. Zo kun je bij Dominator op het E3 ook gewoon foto v.d main maken. Welliswaar omdat de parkeerplaats staat (openbaar, niet afgesloten)wrote:Is dit zo ja? Dus in feite ben je niet strafbaar bezig als je foto van de stage maakt als je niet op het officiële terrein staat?wrote:Als hij filmt van een bospad of weg die openbaar is, en aan de maximum hoogte van de drone houdt... dan mag hij dit gewoon publiceren.
INTENTS kan hem dus niks maken

De Kloontjes is ook een stichting, dit betekent dat ze alle opbrengsten weer moeten herinvesteren in het bedrijf. Dit zal denk ik wel een belangrijke reden zijn waarom ze zoveel budget vrij maken voor de stage/aankleding.wrote:De kloontjes zet met Intents altijd wel hele dikke stages neer. Jammer dat andere festival organisaties daar (voor mijn gevoel) minder moeite voor doen.

nee er wordt geen proefbouw gedaan. van tevoren wordt er een digitaal ontwerp gemaakt en deze word door de verschillende leveranciers (steiger/decor/licht/geluid/special fx/laser) uitgewerkt op hun gebied en teruggekoppeld naar de organisatie. er zullen waarschijnlijk wel wat decor elementen van tevoren in een loods in elkaar worden gezet, uit elkaar gehaald en vervolgens naar het terrein verplaatst worden.wrote:Ben benieuwd of er bewegende zaken in de stage zitten. bv die ogen in 2015, iets heel kleins, maar dit geeft toch iets extra's vind ik persoonlijk. Komt toch een beetje tot 'leven' na een aantal uurtjes!
Hebben ze eigenlijk zo'n stage vooraf al keertje ergens opgebouwd? Ik vraag me dat soms weleens af.....het moet toch wel allemaal passen en kloppen.
Dit. Daarnaast vond ik het wel een logisch verhaal dat ze een huis ook niet eerst ergens opbouwen, dan weer afbreken en weer opnieuw in elkaar zettenwrote:nee er wordt geen proefbouw gedaan. van tevoren wordt er een digitaal ontwerp gemaakt en deze word door de verschillende leveranciers (steiger/decor/licht/geluid/special fx/laser) uitgewerkt op hun gebied en teruggekoppeld naar de organisatie. er zullen waarschijnlijk wel wat decor elementen van tevoren in een loods in elkaar worden gezet, uit elkaar gehaald en vervolgens naar het terrein verplaatst worden.wrote:Ben benieuwd of er bewegende zaken in de stage zitten. bv die ogen in 2015, iets heel kleins, maar dit geeft toch iets extra's vind ik persoonlijk. Komt toch een beetje tot 'leven' na een aantal uurtjes!
Hebben ze eigenlijk zo'n stage vooraf al keertje ergens opgebouwd? Ik vraag me dat soms weleens af.....het moet toch wel allemaal passen en kloppen.
Staat op FB, https://www.facebook.com/PartyOpbouwFotos/?fref=tswrote:Hoe kom je aan die foto. Wel tering vet btw! Intents is net een klein Tomorrowland