Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Image
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 16 days ago
Ik moet zeggen dat ik er ook wel erg zin in begin te krijgen!
Hoop zo op goed weer en geen regen. Het veranderd met de dag, maar heb goeie hoop! xd
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Filmpje van de opbouw

View on YouTube

Ben benieuwd hoe blij de Organisatie met dit filmpje is.
Daarnaast volgensmij weer een andere opzet dan vorig jaar.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Exterkate wrote:
Casey wrote:Ben benieuwd hoe blij de Organisatie met dit filmpje is.
Ik neem aan dat die vent dat heeft afgesproken met de organisatie? Anders mag 'tie nog wel oppassen haha :P
Ik denk het niet, hij blijft ook mooi buiten de hekken xd
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Als hij filmt van een bospad of weg die openbaar is, en aan de maximum hoogte van de drone houdt... dan mag hij dit gewoon publiceren.

INTENTS kan hem dus niks maken
Hardtraxxer
last seen 16 days ago
Exterkate wrote:
rakkietakkie wrote:Als hij filmt van een bospad of weg die openbaar is, en aan de maximum hoogte van de drone houdt... dan mag hij dit gewoon publiceren.

Is dit zo ja? Dus in feite ben je niet strafbaar bezig als je foto van de stage maakt als je niet op het officiële terrein staat?
Klopt, tenzij het duidelijk staat aangegeven op die plaats waar jij een foto maakt middels een bord ofzo.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Exterkate wrote:
rakkietakkie wrote:Als hij filmt van een bospad of weg die openbaar is, en aan de maximum hoogte van de drone houdt... dan mag hij dit gewoon publiceren.

Is dit zo ja? Dus in feite ben je niet strafbaar bezig als je foto van de stage maakt als je niet op het officiële terrein staat?
Klopt. Zo kun je bij Dominator op het E3 ook gewoon foto v.d main maken. Welliswaar omdat de parkeerplaats staat (openbaar, niet afgesloten)

En bij Wish is het ook mogelijk.
Hardtraxxer
last seen 16 days ago
Er is elk jaar toch zo'n inloop/opendag voor omwonende, meestal op de donderdag? Is dat dit jaar weer?
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
opbouw filmpje van emporium:
View on Facebook
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Genoeg ruimte nu bij de Hardstyle main!
Je moet alleen niet teveel achteraan staan, dan sta je met je kont tegen de Hardcore tent xd
Hardtraxxer
last seen 16 days ago
Geen nieuwe Intents beelden/fotos? Misschien vanavond zelf eens kijkje gaan nemen....ben wel heel benieuwd.
Die foto's op de snapchat van @Intentsfestival heb je natuurlijk ook niks aan. Zet er dan niks op haha
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 23 days ago
Image
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Ziet er heel bijzonder en gaaf uit! Zover je zo kunt zien. Bron: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1345618555
Image
Hardtraxxer
last seen 16 days ago
Ben benieuwd of er bewegende zaken in de stage zitten. bv die ogen in 2015, iets heel kleins, maar dit geeft toch iets extra's vind ik persoonlijk. Komt toch een beetje tot 'leven' na een aantal uurtjes! :x

Hebben ze eigenlijk zo'n stage vooraf al keertje ergens opgebouwd? Ik vraag me dat soms weleens af.....het moet toch wel allemaal passen en kloppen.
A
Dat kan met een paar berekening denk ik wel zonder proefbouw :P
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
De kloontjes zet met Intents altijd wel hele dikke stages neer. Jammer dat andere festival organisaties daar (voor mijn gevoel) minder moeite voor doen.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Astronaut wrote:De kloontjes zet met Intents altijd wel hele dikke stages neer. Jammer dat andere festival organisaties daar (voor mijn gevoel) minder moeite voor doen.
De Kloontjes is ook een stichting, dit betekent dat ze alle opbrengsten weer moeten herinvesteren in het bedrijf. Dit zal denk ik wel een belangrijke reden zijn waarom ze zoveel budget vrij maken voor de stage/aankleding.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Dat begint er al weer heel vet uit te zien :thumbsup:
D
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2015
last seen Dec 2020
Wish outdoor Mexico

Image
Image
Image
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
NightFly013 wrote:Ben benieuwd of er bewegende zaken in de stage zitten. bv die ogen in 2015, iets heel kleins, maar dit geeft toch iets extra's vind ik persoonlijk. Komt toch een beetje tot 'leven' na een aantal uurtjes! :x

Hebben ze eigenlijk zo'n stage vooraf al keertje ergens opgebouwd? Ik vraag me dat soms weleens af.....het moet toch wel allemaal passen en kloppen.
nee er wordt geen proefbouw gedaan. van tevoren wordt er een digitaal ontwerp gemaakt en deze word door de verschillende leveranciers (steiger/decor/licht/geluid/special fx/laser) uitgewerkt op hun gebied en teruggekoppeld naar de organisatie. er zullen waarschijnlijk wel wat decor elementen van tevoren in een loods in elkaar worden gezet, uit elkaar gehaald en vervolgens naar het terrein verplaatst worden.
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Ultraterrorloudsound wrote:
NightFly013 wrote:Ben benieuwd of er bewegende zaken in de stage zitten. bv die ogen in 2015, iets heel kleins, maar dit geeft toch iets extra's vind ik persoonlijk. Komt toch een beetje tot 'leven' na een aantal uurtjes! :x

nee er wordt geen proefbouw gedaan. van tevoren wordt er een digitaal ontwerp gemaakt en deze word door de verschillende leveranciers (steiger/decor/licht/geluid/special fx/laser) uitgewerkt op hun gebied en teruggekoppeld naar de organisatie. er zullen waarschijnlijk wel wat decor elementen van tevoren in een loods in elkaar worden gezet, uit elkaar gehaald en vervolgens naar het terrein verplaatst worden.
Dit. Daarnaast vond ik het wel een logisch verhaal dat ze een huis ook niet eerst ergens opbouwen, dan weer afbreken en weer opnieuw in elkaar zetten :P
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Hoe kom je aan die foto :lol:. Wel tering vet btw! Intents is net een klein Tomorrowland :D
Hardtraxxer
last seen 16 days ago
RoyAPO wrote:Hoe kom je aan die foto :lol:. Wel tering vet btw! Intents is net een klein Tomorrowland :D
Staat op FB, https://www.facebook.com/PartyOpbouwFotos/?fref=ts :cool:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Hele gave main!