Dennis, Stop met janken aubwrote:Gedoe
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dat was zo last week.wrote:Dennis, Stop met janken aubwrote:Gedoe![]()
Ik heb een 4K Smart TVwrote:plus daarbij dat je een 4k tv/monitor/beeldscherm moet hebben anders kan je 4k uberhaupt niet zien, althans de scherptewrote:Dit doe ik ook wel eens idd. Alleen YouTube, zoals gewoonlijk, laat een gecomprimeerde versie van 4K zien.wrote:Youtube 4k kan ook gewoon via je tv, waar er al een stuk meer van zijn verkocht...
Geen true 4K
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Is het raar dat ik hier alleen maar kom om te kijken of Miwer niet stiekem alweer een account heeft aangemaakt ?

Ik zag dat er de 27e een "mondkapje" accuont is aangemaakt met hobbys: kickrollenwrote:Is het raar dat ik hier alleen maar kom om te kijken of Miwer niet stiekem alweer een account heeft aangemaakt ?![]()
Als dit omgekeerde psychologie move van Miwer is dan is het een hele slechte
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Wauw echt, dat is inderdaad wel erg slecht. Eentje om in de gaten te houden dus.wrote:Ik zag dat er de 27e een "mondkapje" accuont is aangemaakt met hobbys: kickrollenwrote:Is het raar dat ik hier alleen maar kom om te kijken of Miwer niet stiekem alweer een account heeft aangemaakt ?![]()
Als dit omgekeerde psychologie move van Miwer is dan is het een hele slechte
Nee, is Miwer niet. Is een bekende van me. 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
wrote:Nee, is Miwer niet. Is een bekende van me.
wrote:Nee, is Miwer niet. Is een bekende van me.
Raw lijkt fors vergroot, main een stukje verkleind? Classics vergroot, hardnews area in de voormalige classics tent, freestyle negeren we maar.

Dat is met afstand de saaiste indeling van een festivalterrein wat ik ooit heb gezien.wrote:Hardshock
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 8 hours ago
wrote:Dat is op afstand de saaiste indeling van een festivalterrein wat ik ooit heb gezien.wrote:Hardshock
Saai, mogelijk ja. Effectief? Zeker. Groot kritiekpunt vorig jaar was dat die wind vanaf het Markermeer het ontzettend koud maakte. Door de tenten op deze manier neer te zetten heb je veel minder last van die wind als je bijvoorbeeld wat gaat eten of naar een andere tent loopt. Ik ben er in ieder geval blij mee.
Praktisch over mooiheid x100000 idd.
Kan mij die tierelantijntjes schelen.
Goed punt, maar nu mis je wel echt de HELE waterbeleving... das wel zondewrote:Praktisch over mooiheid x100000 idd.
-
SHardtraxx Newbie
- 47 posts member since 2014
- last seen Jul 2025
Je staat bij de main gewoon aan het water?wrote:Goed punt, maar nu mis je wel echt de HELE waterbeleving... das wel zondewrote:Praktisch over mooiheid x100000 idd.
Vorig jaar waaide je over het hele terrein uit je kleren, dus zeker blij met deze opstelling!
Als het mooi weer was geweest was dat zonde inderdaad, nu is het niet zo'n probleem imo.wrote:Goed punt, maar nu mis je wel echt de HELE waterbeleving... das wel zondewrote:Praktisch over mooiheid x100000 idd.

Area 2 op Xxlerator Raw. Lijkt me een beetje vaag dit. Hopelijk blijft het droog vandaag.
Is de stage ook gejat van een andere site?
Ziet er vet uit!
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Toevallig vanuit de bus gezien dat een van de grote tenten al staat.wrote:Iemand al een foto van de eerste paal die de grond in is geslagen op Intents?