https://www.facebook.com/PartyOpbouwFot ... =3&theater
De main
Is wel een oudere foto van begin van de week denk ik
De main
Is wel een oudere foto van begin van de week denk ik
Hoe weet je al waar ze staan op de freindcamp dan?wrote:We staan 'verplicht' op veld 2, op de party-vervoer friends camping, nog meer van Hardtraxx die ik hier kan verwachten trouwens.
Werd is tijd. Slaat werkelijk nergens op dat ze zoveel stages hergebruikenwrote:Er is mij verteld door iemand die mee opbouwt, dat de Opera stage dit jaar voor het laatst word gebruikt .
volgend jaar zou dit dus een andere stage moeten zijn .
Heeft allemaal te maken met de niet-uitverkochte Amerikaanse editieswrote: Werd is tijd. Slaat werkelijk nergens op dat ze zoveel stages hergebruiken

Niet verkeerd, maar heb toch al mooiere stages gezien van dreamfieldswrote:Niet echt spannende spot maar deze staat in de Gelderlander: Dreamfields House mainstage
De house vond ik vorig jaar ook minder dan die van de Hardstyle. Dat orgel was wel erg gaaf om te zien. Helaas niet geweest toen, maar dit jaar ben ik er wel weer bij. De Hardstyle lijkt een trein te worden als ik de app plattegrond bekijk.wrote:Niet verkeerd, maar heb toch al mooiere stages gezien van dreamfieldswrote:Niet echt spannende spot maar deze staat in de Gelderlander: Dreamfields House mainstage