Zal betekenen dat vrijdag hetzelfde gedeelte open is als zondag denk ik. Begreep wel dat ze het dit jaar echt anders gaan doen dan andere jaren.wrote:Wel vreemd dat de black en blue zo ver uit elkaar liggen ivm the gathering.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
De black heeft de blue tent van vorig jaar, de blue heeft een nog groterewrote:dus de blue is nu in een lagere tent (black van vorig jaar)?
Last edited by Miwer on 21 Jun 2016 19:51, edited 1 time in total.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Zou toch ook zomaar kunnen dat ze op vrijdag de UV als Black gebruiken.
Nopes. Vergunningen voor geluid (indoor mag na 23:00). Black is black.wrote:Zou toch ook zomaar kunnen dat ze op vrijdag de UV als Black gebruiken.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Aha tuurlijk, dan valt dat inderdaad ook afwrote:Nopes. Vergunningen voor geluid (indoor mag na 23:00). Black is black.wrote:Zou toch ook zomaar kunnen dat ze op vrijdag de UV als Black gebruiken.

Black.. misschien gold daar achter?

Silver en Yellow zijn toch meestal ook buiten...?wrote:Hoop dat de gold buiten is, is er tenminste iets van hardcore buitenwrote:
Zie maar drie tenten. Ben toch benieuwd hoe de rest van de area's verdeeld wordt
Nope, lijkt lager omdat hij langer is. (setje extra masten)wrote:dus de blue is nu in een lagere tent (black van vorig jaar)?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Tot nu toe altijd in biddinghuizen. Maar dat is me toch wat te zeg maarwrote:Silver en Yellow zijn toch meestal ook buiten...?wrote:Hoop dat de gold buiten is, is er tenminste iets van hardcore buitenwrote:
Zie maar drie tenten. Ben toch benieuwd hoe de rest van de area's verdeeld wordt
Ja snap ik, maar ik doelde op deze opmerking
wrote: Hoop dat de gold buiten is, is er tenminste iets van hardcore buiten
Last edited by The Skribbler on 22 Jun 2016 15:51, edited 1 time in total.
Denk dat het vooral aan de breedte van deze tent ligt dat hij "lager" lijkt, achja komende vrijdag zien we het hoe groot hij iswrote:Nope, lijkt lager omdat hij langer is. (setje extra masten)wrote:dus de blue is nu in een lagere tent (black van vorig jaar)?

Nog niet veel te zien, maar vandaag langs het Wish terrein gekomen.
Geen updates van wish vanuit mijn kant. Te weinig tijd om op te gaan bouwen helaas... ben wel erg benieuwd
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
edit: nevermind floorplan zegt wat anders

camping

q-cafe is weer zo'n spiegel tent

camping

q-cafe is weer zo'n spiegel tent
Is de indigo nou buiten of niet? Kan het niet goed zien op de foto's
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ze te zien hangt er een zeil boven maar is het verder wel buitenwrote:Is de indigo nou buiten of niet? Kan het niet goed zien op de foto's
Is het vanaf campsite 4 ver lopen naar de kluisjes? En welke campsite raden jullie aan?
Indien je naar Campsite 2 gaat ben je toch wel 5 min onderweg of net iets langer hangt af van de drukte.wrote:Is het vanaf campsite 4 ver lopen naar de kluisjes? En welke campsite raden jullie aan?
Maar in jou geval zou ik gewoon de lockers over de brug nemen .
Daar ben je in no-time ( als ze de tussen brug campsite 4-5) weer plaatsen allesinds.
Voor de gezelligheid 1/2/3, voor de rust 5/6, voor een beetje van beide 4
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ziet er niet naar uit dat er een 2e brug komt dit jaar.wrote:Indien je naar Campsite 2 gaat ben je toch wel 5 min onderweg of net iets langer hangt af van de drukte.wrote:Is het vanaf campsite 4 ver lopen naar de kluisjes? En welke campsite raden jullie aan?
Maar in jou geval zou ik gewoon de lockers over de brug nemen .
Daar ben je in no-time ( als ze de tussen brug campsite 4-5) weer plaatsen allesinds.
Q cafe dit jaar dus OP de camping, wel beter!