Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
De black in indoor. Heeft q-dance al vermeld.
Dus lijkt me dat het de UV is.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
UV is ook altijd lekker vol op de zondag, dus best prima :thumbsup:
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Die tent is volgensmij dezelfde tent als de indoor mainstage van Intents.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Casey wrote:Die tent is volgensmij dezelfde tent als de indoor mainstage van Intents.
De indoor main van Intents is veel minder hoog.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Casey wrote:Die tent is volgensmij dezelfde tent als de indoor mainstage van Intents.
Die fout maken wel meer mensen. Ja even veel palen maar deze staan in de lengte en breedte verder uit elkaar. Verder zijn ze ook hoger.

Gewoon een totaal ander model tent.
K
Hardtraxxer
266 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Exterkate wrote:Ik mis altijd een duidelijke link tussen het thema en de stage bij Defqon.
No Time To Waste?
Veel duidelijker kan het niet volgensmij xd

Nee ik snap je wel.
D
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2015
last seen Dec 2020
Wish Outdoor zijn ze ook weer begonnen :thumbsup:
Image
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
kriek4 wrote:
Exterkate wrote:Ik mis altijd een duidelijke link tussen het thema en de stage bij Defqon.
No Time To Waste?

Nee ik snap je wel.
Vorig jaar in het anthem "SPARTANS, PREPARE FOR GLORY" en de stage was een romeins/griekse soldaat...
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
The Skribbler wrote:
kriek4 wrote:
No Time To Waste?

Nee ik snap je wel.
Vorig jaar in het anthem "SPARTANS, PREPARE FOR GLORY" en de stage was een romeins/griekse soldaat...
Het was no guts no glory en dat was niet speciaal duidelijk terug te zien in de stage. Al helemaal niet na het logo van dat jaar.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
No Guts, No Glory wordt ook gezegd in de film 300 (of het tweede deel, weet ik even niet meer) en sinds Ran-D altijd zijn eigen vocalen gebruikt of die van skits vicious zat het er dik in dat het niet direct uit de film 300 geplukt zou worden.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Broken Balance wrote:No Guts, No Glory wordt ook gezegd in de film 300 (of het tweede deel, weet ik even niet meer) en sinds Ran-D altijd zijn eigen vocalen gebruikt of die van skits vicious zat het er dik in dat het niet direct uit de film 300 geplukt zou worden.
En uiteindelijk is het gewoon maar een uitspraak :P
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Broken Balance wrote:No Guts, No Glory wordt ook gezegd in de film 300 (of het tweede deel, weet ik even niet meer) en sinds Ran-D altijd zijn eigen vocalen gebruikt of die van skits vicious zat het er dik in dat het niet direct uit de film 300 geplukt zou worden.
En uiteindelijk is het gewoon maar een uitspraak :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Yo guys, ik herhaal gewoon even mijn laatste post omdat ik vind dat daarin het thema ontzettend goed terugkwam... en als je dat niet ziet, tja, dan ben je in mijn ogen gewoon een mongool :P
The Skribbler wrote:
kriek4 wrote:
No Time To Waste?

Nee ik snap je wel.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Of te wel als je die film niet gezien hebt en alleen een hoofd met een ski bril ziet in de trailer met een uitspraak die al weet ik het hoe oud is ben je een mongool? xD
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Nee kut, die zin zit in het anthem! En het anthem was al ver voor het feest gereleased. Dit ik zou zeggen: als je wil wetene, luister dan even goed naar het anthem en je hebt misschien wel een dikke vette hint over het thema en de mainstage ;)
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 9 days ago
The Skribbler wrote:Nee kut, die zin zit in het anthem! En het anthem was al ver voor het feest gereleased. Dit ik zou zeggen: als je wil wetene, luister dan even goed naar het anthem en je hebt misschien wel een dikke vette hint over het thema en de mainstage ;)
Die tekst zat volgens mij niet in het anthem hoor.. wel in de eindshow in die Endymion remix van Sparta.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Als dat zo is neem ik mijn woorden terug en heb ik een nieuw statement: het boeit me geen flikker hoe de mainstage er uit ziet zolang het maar mooi is xD
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Miwer wrote:Of te wel als je die film niet gezien hebt en alleen een hoofd met een ski bril ziet in de trailer met een uitspraak die al weet ik het hoe oud is ben je een mongool? xD
Eveneens moet je onder een steen hebben geleefd, wil je die uitspraken niet kennen.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Broken Balance wrote:
Miwer wrote:Of te wel als je die film niet gezien hebt en alleen een hoofd met een ski bril ziet in de trailer met een uitspraak die al weet ik het hoe oud is ben je een mongool? xD
Eveneens moet je onder een steen hebben geleefd, wil je die uitspraken niet kennen.
Klopt
Maar die uitspraak heeft op zich niks met gladiatoren te maken.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Verder iemand nog een fotootje? :cool:
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Alles wat er tot nu toe te vinden is staat hier(ja heb lang lopen zoeken :P )

https://www.facebook.com/PartyOpbouwFot ... =bookmarks
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Miwer wrote:
Broken Balance wrote:
Klopt
Maar die uitspraak heeft op zich niks met gladiatoren te maken.
Wie zegt dat het een gladiator was dan? Kon net zo goed een spartaan wezen.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Image

En toch blijf ik er bij dat dit de Black wordt. Ik geloof niet dat de Black op dat andere veld wordt geplaatst en Q dus twee velden open gaat gooien voor alleen de Pre Party. Daarnaast is de Black buiten misschien ook wel de reden dat op de after (op zaterdag) de Black niet open is net als vorig jaar.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Basshunterzz wrote:Image

En toch blijf ik er bij dat dit de Black wordt. Ik geloof niet dat de Black op dat andere veld wordt geplaatst en Q dus twee velden open gaat gooien voor alleen de Pre Party. Daarnaast is de Black buiten misschien ook wel de reden dat op de after (op zaterdag) de Black niet open is net als vorig jaar.
Dit komt van de defqon.1 website
want in deze gigantische tent ga je alle typen hardcore geweld om je oren krijgen
Dus hij is echt indoor.
Er gaan ook geruchten dat de festival ingang niet meer op camping veld 1(bij de blue) is maar bij camping veld 2(tussen de 2 grote velden in)
B
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Miwer wrote:
Basshunterzz wrote:Image

Dit komt van de defqon.1 website
want in deze gigantische tent ga je alle typen hardcore geweld om je oren krijgen
Dus hij is echt indoor.
Er gaan ook geruchten dat de festival ingang niet meer op camping veld 1(bij de blue) is maar bij camping veld 2(tussen de 2 grote velden in)
Hmm oke... Nou dat verklaart dan misschien ook weer waarom ze op zaterdag alleen de Blue doen, zodat ze maar 1 veld kunnen gebruiken. :P