Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 20:51 
 
Hardtraxx Addict

De black in indoor. Heeft q-dance al vermeld.
Dus lijkt me dat het de UV is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UV is ook altijd lekker vol op de zondag, dus best prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 21:44 
 
Hardtraxxer

Die tent is volgensmij dezelfde tent als de indoor mainstage van Intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Casey schreef:
Die tent is volgensmij dezelfde tent als de indoor mainstage van Intents.


De indoor main van Intents is veel minder hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 22:18 
 
Hardtraxx Addict

Casey schreef:
Die tent is volgensmij dezelfde tent als de indoor mainstage van Intents.

Die fout maken wel meer mensen. Ja even veel palen maar deze staan in de lengte en breedte verder uit elkaar. Verder zijn ze ook hoger.

Gewoon een totaal ander model tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 18:09 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Ik mis altijd een duidelijke link tussen het thema en de stage bij Defqon.


No Time To Waste?
Veel duidelijker kan het niet volgensmij xd

Nee ik snap je wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 18:50 
 
Hardtraxx Newbie

Wish Outdoor zijn ze ook weer begonnen :thumbsup:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kriek4 schreef:
Exterkate schreef:
Ik mis altijd een duidelijke link tussen het thema en de stage bij Defqon.


No Time To Waste?
Veel duidelijker kan het niet volgensmij xd

Nee ik snap je wel.

Vorig jaar in het anthem "SPARTANS, PREPARE FOR GLORY" en de stage was een romeins/griekse soldaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 23:12 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
kriek4 schreef:
Exterkate schreef:
Ik mis altijd een duidelijke link tussen het thema en de stage bij Defqon.


No Time To Waste?
Veel duidelijker kan het niet volgensmij xd

Nee ik snap je wel.

Vorig jaar in het anthem "SPARTANS, PREPARE FOR GLORY" en de stage was een romeins/griekse soldaat...

Het was no guts no glory en dat was niet speciaal duidelijk terug te zien in de stage. Al helemaal niet na het logo van dat jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 23:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

No Guts, No Glory wordt ook gezegd in de film 300 (of het tweede deel, weet ik even niet meer) en sinds Ran-D altijd zijn eigen vocalen gebruikt of die van skits vicious zat het er dik in dat het niet direct uit de film 300 geplukt zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 23:23 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
No Guts, No Glory wordt ook gezegd in de film 300 (of het tweede deel, weet ik even niet meer) en sinds Ran-D altijd zijn eigen vocalen gebruikt of die van skits vicious zat het er dik in dat het niet direct uit de film 300 geplukt zou worden.

En uiteindelijk is het gewoon maar een uitspraak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 23:23 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
No Guts, No Glory wordt ook gezegd in de film 300 (of het tweede deel, weet ik even niet meer) en sinds Ran-D altijd zijn eigen vocalen gebruikt of die van skits vicious zat het er dik in dat het niet direct uit de film 300 geplukt zou worden.

En uiteindelijk is het gewoon maar een uitspraak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yo guys, ik herhaal gewoon even mijn laatste post omdat ik vind dat daarin het thema ontzettend goed terugkwam... en als je dat niet ziet, tja, dan ben je in mijn ogen gewoon een mongool :P
The Skribbler schreef:
kriek4 schreef:
Exterkate schreef:
Ik mis altijd een duidelijke link tussen het thema en de stage bij Defqon.


No Time To Waste?
Veel duidelijker kan het niet volgensmij xd

Nee ik snap je wel.

Vorig jaar in het anthem "SPARTANS, PREPARE FOR GLORY" en de stage was een romeins/griekse soldaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 00:02 
 
Hardtraxx Addict

Of te wel als je die film niet gezien hebt en alleen een hoofd met een ski bril ziet in de trailer met een uitspraak die al weet ik het hoe oud is ben je een mongool? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee kut, die zin zit in het anthem! En het anthem was al ver voor het feest gereleased. Dit ik zou zeggen: als je wil wetene, luister dan even goed naar het anthem en je hebt misschien wel een dikke vette hint over het thema en de mainstage ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Nee kut, die zin zit in het anthem! En het anthem was al ver voor het feest gereleased. Dit ik zou zeggen: als je wil wetene, luister dan even goed naar het anthem en je hebt misschien wel een dikke vette hint over het thema en de mainstage ;)


Die tekst zat volgens mij niet in het anthem hoor.. wel in de eindshow in die Endymion remix van Sparta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat zo is neem ik mijn woorden terug en heb ik een nieuw statement: het boeit me geen flikker hoe de mainstage er uit ziet zolang het maar mooi is xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 01:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Of te wel als je die film niet gezien hebt en alleen een hoofd met een ski bril ziet in de trailer met een uitspraak die al weet ik het hoe oud is ben je een mongool? xD


Eveneens moet je onder een steen hebben geleefd, wil je die uitspraken niet kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 09:40 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Miwer schreef:
Of te wel als je die film niet gezien hebt en alleen een hoofd met een ski bril ziet in de trailer met een uitspraak die al weet ik het hoe oud is ben je een mongool? xD


Eveneens moet je onder een steen hebben geleefd, wil je die uitspraken niet kennen.

Klopt
Maar die uitspraak heeft op zich niks met gladiatoren te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verder iemand nog een fotootje? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 10:36 
 
Hardtraxx Addict

Alles wat er tot nu toe te vinden is staat hier(ja heb lang lopen zoeken :P )

https://www.facebook.com/PartyOpbouwFot ... =bookmarks
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 10:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Broken Balance schreef:
Miwer schreef:
Of te wel als je die film niet gezien hebt en alleen een hoofd met een ski bril ziet in de trailer met een uitspraak die al weet ik het hoe oud is ben je een mongool? xD


Eveneens moet je onder een steen hebben geleefd, wil je die uitspraken niet kennen.

Klopt
Maar die uitspraak heeft op zich niks met gladiatoren te maken.


Wie zegt dat het een gladiator was dan? Kon net zo goed een spartaan wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

En toch blijf ik er bij dat dit de Black wordt. Ik geloof niet dat de Black op dat andere veld wordt geplaatst en Q dus twee velden open gaat gooien voor alleen de Pre Party. Daarnaast is de Black buiten misschien ook wel de reden dat op de after (op zaterdag) de Black niet open is net als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 17:07 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Afbeelding

En toch blijf ik er bij dat dit de Black wordt. Ik geloof niet dat de Black op dat andere veld wordt geplaatst en Q dus twee velden open gaat gooien voor alleen de Pre Party. Daarnaast is de Black buiten misschien ook wel de reden dat op de after (op zaterdag) de Black niet open is net als vorig jaar.


Dit komt van de defqon.1 website

Citaat:
want in deze gigantische tent ga je alle typen hardcore geweld om je oren krijgen


Dus hij is echt indoor.
Er gaan ook geruchten dat de festival ingang niet meer op camping veld 1(bij de blue) is maar bij camping veld 2(tussen de 2 grote velden in)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Basshunterzz schreef:
Afbeelding

En toch blijf ik er bij dat dit de Black wordt. Ik geloof niet dat de Black op dat andere veld wordt geplaatst en Q dus twee velden open gaat gooien voor alleen de Pre Party. Daarnaast is de Black buiten misschien ook wel de reden dat op de after (op zaterdag) de Black niet open is net als vorig jaar.


Dit komt van de defqon.1 website

Citaat:
want in deze gigantische tent ga je alle typen hardcore geweld om je oren krijgen


Dus hij is echt indoor.
Er gaan ook geruchten dat de festival ingang niet meer op camping veld 1(bij de blue) is maar bij camping veld 2(tussen de 2 grote velden in)


Hmm oke... Nou dat verklaart dan misschien ook weer waarom ze op zaterdag alleen de Blue doen, zodat ze maar 1 veld kunnen gebruiken. :P
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen