Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Om de herrie 's nachts, denk ik. En het is in juni hier in NL nou niet echt tropisch 's nachts dus op zich zou ik het niet eens zo heel erg vinden. Overdag is 't wel jammer ja.
8 posts member since 2015
last seen Jun 2015
jammer, vind dat wel altijd magisch, snachts buiten, bom licht in de stage en gaan.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja en als het regent de helft alsnog de blue in. :P
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Ze hadden een paar jaar geleden de gathering al verplaatst van de main naar de blue, vanwege het geluid

Jammer is het wel idd
TiMOTHYb wrote:Ja en als het regent de helft alsnog de blue in. :P
Grote kans dat het in de blue dan ook gaat regenen :x xd alleen dan geen normaal regenwater
8 posts member since 2015
last seen Jun 2015
Grote shelter voor t podium, moet kunnen toch.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Hardnation wrote:
Voor zoveel man? Dan heb je echt een gigantische shelter nodig...bedekt ruim de helft van het terrein. Dat gaat ook niet werken.

Maar het juiste antwoord is domweg overlast voor de omgeving. Dit is de enige manier waarop het geluid voor het publiek op voldoende volume kan worden gedraaid (tenzij je de orange vorig jaar gaat nemen...daar kon je vooraan gewoon een theekransje houden), zonder de omgeving te veel te belasten met het geluid
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Steffnov wrote:
Hardnation wrote:
Voor zoveel man? Dan heb je echt een gigantische shelter nodig...bedekt ruim de helft van het terrein. Dat gaat ook niet werken.

Maar het juiste antwoord is domweg overlast voor de omgeving. Dit is de enige manier waarop het geluid voor het publiek op voldoende volume kan worden gedraaid (tenzij je de orange vorig jaar gaat nemen...daar kon je vooraan gewoon een theekransje houden), zonder de omgeving te veel te belasten met het geluid
Dat had inderdaad meer weg van een silent disco.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Ben benieuwd wat ze dit jaar voor stage design hebben! Vermoed niet zo'n kop zoals t logo.. wat jullie?
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
tommeh wrote:Ben benieuwd wat ze dit jaar voor stage design hebben! Vermoed niet zo'n kop zoals t logo.. wat jullie?
de afgelopen jaren doen ze niets met de stage wat ook maar een beetje op het logo van dat jaar lijkt :P
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ik hoop dat ze nog steeds de led-schermen weg laten
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
MeneerEend wrote:Ik hoop dat ze nog steeds de led-schermen weg laten
Dat dus.
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
MeneerEend wrote:Ik hoop dat ze nog steeds de led-schermen weg laten
Klein beetje led mag best :D vond het bij intents stage ook wel gaaf
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Steffnov wrote:
Hardnation wrote:

Was dat met de Orange niet meer omdat het geluid daar eigenlijk ook rechtstreeks op de camping staat? Kan me voorstellen dat ze het dan wat zachter zetten, zodat je nog enigszins rustig in je tentje kan liggen.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Svennn wrote: Was dat met de Orange niet meer omdat het geluid daar eigenlijk ook rechtstreeks op de camping staat? Kan me voorstellen dat ze het dan wat zachter zetten, zodat je nog enigszins rustig in je tentje kan liggen.
Dan moet je niet op een Defqon camping gaan staan als je rustig in je tent wil liggen.
Die after van de after was echt toppunt van droevigheid. Het ging zover dat Frontliner besloot die speakers naast hem (weet de naam er even niet voor) op de DJ booth te zetten om een harder geluid in de zaal te krijgen.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Basshunterzz wrote:
Svennn wrote: Was dat met de Orange niet meer omdat het geluid daar eigenlijk ook rechtstreeks op de camping staat? Kan me voorstellen dat ze het dan wat zachter zetten, zodat je nog enigszins rustig in je tentje kan liggen.
Dan moet je niet op een Defqon camping gaan staan als je rustig in je tent wil liggen.
Die after van de after was echt toppunt van droevigheid. Het ging zover dat Frontliner besloot die speakers naast hem (weet de naam er even niet voor) op de DJ booth te zetten om een harder geluid in de zaal te krijgen.
Ze willen volgens mij de camping nog relatief rustig houden zodat mensen wel kunnen slapen als ze dat willen. Dat het grootste deel van de mensen daar nou anders over denkt haha :P
B
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Miwer wrote:
Basshunterzz wrote:
Ze willen volgens mij de camping nog relatief rustig houden zodat mensen wel kunnen slapen als ze dat willen. Dat het grootste deel van de mensen daar nou anders over denkt haha :P
Nou ik denk dat de mensen op Defqon nog blij mogen zijn met het lawaai vergeleken met Decibel, daar gaat het gewoon 24/7 door. Sowieso, je hoeft niet vol te gaan pompen. Maar dit was echt gewoon om te janken. Daarnaast was het geluid tijdens de pre en after (zaterdag) ook gewoon zo slecht.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Heb op decibel anders totaal niets gehoord
Misschien geluk met de camping plaats
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Het Feest/stage opbouw topic.

Black heeft dus de plek van de UV ingenomen, zo lijkt het.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Ben wel benieuwd welke dan open air wordt ipv black. Gold misschien?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Basshunterzz wrote:Ben wel benieuwd welke dan open air wordt ipv black. Gold misschien?
Ik hoop het wel, zou vooral op zondag erg chill zijn. Maar denk dat het de UV gaat worden.

Aan de andere kant, op Defqon zijn veel area's toch al outdoor, ze kunnen ook "gewoon" de lay-out veranderen zodat beide open air kunnen worden, beide zijn toch een stukje kleiner dan de Black.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Tot nu toe heb ik maar 3 tenten kunnen vinden op alle foto's
Laten we hopen dat het daar bij blijft :P
B
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Miwer wrote:Tot nu toe heb ik maar 3 tenten kunnen vinden op alle foto's
Als ik kijk naar het DQ weer, dan is dat altijd nog maar de vraag of je daar blij mee moet zijn.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Basshunterzz wrote:
Miwer wrote:Tot nu toe heb ik maar 3 tenten kunnen vinden op alle foto's
Als ik kijk naar het DQ weer, dan is dat altijd nog maar de vraag of je daar blij mee moet zijn.
ja hoor, dat eene korte buitje per dag is niet zo erg. Waar haalt iedereen toch vandaan dat het zowat heel de tijd regent?
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Mocht er ineens een plensbui vallen, en ik sta toevallig al in bijvoorbeeld de black, dan hoop ik niet dat heel defqon daar gaat schuilen, blijft er errug weinig ruimte over om los te gaan :x xd
Dusja iets meer tenten mag wel :P
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Het Feest/stage opbouw topic.

Main..

valt nog weinig van te maken zo xd