Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 220  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 09:29 

Donateur

Om de herrie 's nachts, denk ik. En het is in juni hier in NL nou niet echt tropisch 's nachts dus op zich zou ik het niet eens zo heel erg vinden. Overdag is 't wel jammer ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 09:48 

Hardtraxx Newbie

jammer, vind dat wel altijd magisch, snachts buiten, bom licht in de stage en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 09:54 

Donateur

Ja en als het regent de helft alsnog de blue in. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 09:57 

Hardtraxx Veteran

Ze hadden een paar jaar geleden de gathering al verplaatst van de main naar de blue, vanwege het geluid

Jammer is het wel idd

TiMOTHYb schreef:

Grote kans dat het in de blue dan ook gaat regenen :x xd alleen dan geen normaal regenwater
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 10:06 

Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:

Grote shelter voor t podium, moet kunnen toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 10:31 

Hardtraxx Veteran

Hardnation schreef:
TiMOTHYb schreef:

Voor zoveel man? Dan heb je echt een gigantische shelter nodig...bedekt ruim de helft van het terrein. Dat gaat ook niet werken.

Maar het juiste antwoord is domweg overlast voor de omgeving. Dit is de enige manier waarop het geluid voor het publiek op voldoende volume kan worden gedraaid (tenzij je de orange vorig jaar gaat nemen...daar kon je vooraan gewoon een theekransje houden), zonder de omgeving te veel te belasten met het geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 10:57 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Hardnation schreef:
TiMOTHYb schreef:

Voor zoveel man? Dan heb je echt een gigantische shelter nodig...bedekt ruim de helft van het terrein. Dat gaat ook niet werken.

Maar het juiste antwoord is domweg overlast voor de omgeving. Dit is de enige manier waarop het geluid voor het publiek op voldoende volume kan worden gedraaid (tenzij je de orange vorig jaar gaat nemen...daar kon je vooraan gewoon een theekransje houden), zonder de omgeving te veel te belasten met het geluid

Dat had inderdaad meer weg van een silent disco.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 16:00 

Hardtraxx Addict

Ben benieuwd wat ze dit jaar voor stage design hebben! Vermoed niet zo'n kop zoals t logo.. wat jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 16:03 

Hardtraxx Addict

tommeh schreef:
Ben benieuwd wat ze dit jaar voor stage design hebben! Vermoed niet zo'n kop zoals t logo.. wat jullie?

de afgelopen jaren doen ze niets met de stage wat ook maar een beetje op het logo van dat jaar lijkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 19:19 

Hardtraxx Elite

Ik hoop dat ze nog steeds de led-schermen weg laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 19:32 

Hardtraxx Addict

MeneerEend schreef:

Dat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 19:33 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:

Klein beetje led mag best :D vond het bij intents stage ook wel gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 22:13 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Hardnation schreef:
TiMOTHYb schreef:

Was dat met de Orange niet meer omdat het geluid daar eigenlijk ook rechtstreeks op de camping staat? Kan me voorstellen dat ze het dan wat zachter zetten, zodat je nog enigszins rustig in je tentje kan liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 22:26 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Was dat met de Orange niet meer omdat het geluid daar eigenlijk ook rechtstreeks op de camping staat? Kan me voorstellen dat ze het dan wat zachter zetten, zodat je nog enigszins rustig in je tentje kan liggen.

Dan moet je niet op een Defqon camping gaan staan als je rustig in je tent wil liggen.
Die after van de after was echt toppunt van droevigheid. Het ging zover dat Frontliner besloot die speakers naast hem (weet de naam er even niet voor) op de DJ booth te zetten om een harder geluid in de zaal te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:04 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Svennn schreef:

Dan moet je niet op een Defqon camping gaan staan als je rustig in je tent wil liggen.
Die after van de after was echt toppunt van droevigheid. Het ging zover dat Frontliner besloot die speakers naast hem (weet de naam er even niet voor) op de DJ booth te zetten om een harder geluid in de zaal te krijgen.

Ze willen volgens mij de camping nog relatief rustig houden zodat mensen wel kunnen slapen als ze dat willen. Dat het grootste deel van de mensen daar nou anders over denkt haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:08 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Basshunterzz schreef:
Svennn schreef:

Ze willen volgens mij de camping nog relatief rustig houden zodat mensen wel kunnen slapen als ze dat willen. Dat het grootste deel van de mensen daar nou anders over denkt haha :P

Nou ik denk dat de mensen op Defqon nog blij mogen zijn met het lawaai vergeleken met Decibel, daar gaat het gewoon 24/7 door. Sowieso, je hoeft niet vol te gaan pompen. Maar dit was echt gewoon om te janken. Daarnaast was het geluid tijdens de pre en after (zaterdag) ook gewoon zo slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 23:20 

Hardtraxx Addict

Heb op decibel anders totaal niets gehoord
Misschien geluk met de camping plaats
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 00:46 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Black heeft dus de plek van de UV ingenomen, zo lijkt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 10:03 

Hardtraxx Veteran

Ben wel benieuwd welke dan open air wordt ipv black. Gold misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 10:07 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Ben wel benieuwd welke dan open air wordt ipv black. Gold misschien?

Ik hoop het wel, zou vooral op zondag erg chill zijn. Maar denk dat het de UV gaat worden.

Aan de andere kant, op Defqon zijn veel area's toch al outdoor, ze kunnen ook "gewoon" de lay-out veranderen zodat beide open air kunnen worden, beide zijn toch een stukje kleiner dan de Black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 10:42 

Hardtraxx Addict

Tot nu toe heb ik maar 3 tenten kunnen vinden op alle foto's
Laten we hopen dat het daar bij blijft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 11:22 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:

Als ik kijk naar het DQ weer, dan is dat altijd nog maar de vraag of je daar blij mee moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 11:24 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Miwer schreef:

Als ik kijk naar het DQ weer, dan is dat altijd nog maar de vraag of je daar blij mee moet zijn.

ja hoor, dat eene korte buitje per dag is niet zo erg. Waar haalt iedereen toch vandaan dat het zowat heel de tijd regent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 11:27 

Hardtraxx Veteran

Mocht er ineens een plensbui vallen, en ik sta toevallig al in bijvoorbeeld de black, dan hoop ik niet dat heel defqon daar gaat schuilen, blijft er errug weinig ruimte over om los te gaan :x xd
Dusja iets meer tenten mag wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 11:31 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

Main..

valt nog weinig van te maken zo xd
Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 220  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen