Met een paar man gruwelijk hard op de wand van de container slaan is ook best leukwrote:Die boombox is juist geniaal!
Daar kom je echt alleen als er n leuke act staat te draaien, of als het bekenden van je zijn. En de sfeer die er hangt is daardoor echt prachtig, alleen maar mensen die er echt willen zijn! Zie het niet als een stage die mensen moet trekken, maar als een hele leuke aanvulling op de rest.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
-
EHardtraxxer
- 147 posts member since 2014
- last seen Mar 2024
Intents festival (ik vind hem supervet)

geniale stage, verschrikkelijk origineel kan niet wachten tot morgen 
ben ik dan de enigste die hem niet mooi vind? 
-
EHardtraxxer
- last seen Mar 2024
Ik vond hem bij de eerste opbouw foto's echt raar lijken, maar nu hij volledig afgewerkt is vind ik hem echt leuk.wrote:ben ik dan de enigste die hem niet mooi vind?
Een keer iets wat je niet verwacht en iets wat nog niet gedaan is op een festival (qua thema enzo)
-
EHardtraxxer
- last seen Mar 2024
Tblijft natuurlijk een questie van smaak en ik begrijp je wel als je zegt dat je hem niet mooi vind.wrote:ben ik dan de enigste die hem niet mooi vind?
T'is een apparte design stijl van stage.
Ik vind hem er ook netjes uit zien.
Ik heb er niet veel bij gestaan, maar main zag er goed uit!
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
DEF-QON-1

Ziet eruit als de zelfde tent van de Blue van vorig jaar qua dimensies.
Edit: Is inderdaad de zelfde tent.

-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Lijkt er wel op inderdaad, was buiten de pre en after toch eigenlijk te groot en nu de black ook open is betwijfel ik of dit nodig is.wrote:Ziet eruit als de zelfde tent van de Blue van vorig jaar qua dimensies.
Vergeet niet dat er dit jaar een absolute toename in weekendtickets is. Ik denk dat je dit formaat wel nodig gaat hebben.
Vanwaar de streepjes gr.wrote:DEF-QON-1
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Huh, waar staan die tenten dan?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Bij Minus Militia LIVE was die tent afgeladen vol. En wat heerlijk rustig naar de WC kunnen gaan op de camping. 
Heb sowieso weinig last gehad van drukte bij de WCs. Vooral die achter de Blue was standaard meer dan genoeg plek om je behoefte te doen.
Net zoals al die mensen die staan aan te schuiven bij die watervulling standen. Als je naar de WC's ging om bij te vullen via de kraantjes was je binnen de minuut terug. 
Blue staat op zelfde plek volgens mij aan dat kleine boompje te zien. Als die ander de black is dan staat die op de plek van de uv vorig jaarwrote:Huh, waar staan die tenten dan?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
defqon.1 Dit staat op het veld waar vorig jaar onder andere de black stond volgens de maker van de foto's

Hoe kom jij bij een mainstage?
Als dit inderdaad het veld van de black van vorig jaar is, dan staat de achterkant van het frame van die stage richting de parking van de bussen volgens mij? Waar vorig jaar de muntloketten stonden.
Die paars/blauwe kleinere tent staat dan op de plek van de black van vorig jaar en daarnaast is het pad wat tussen de black en silver lag geloof ik.
Als dit inderdaad het veld van de black van vorig jaar is, dan staat de achterkant van het frame van die stage richting de parking van de bussen volgens mij? Waar vorig jaar de muntloketten stonden.
Die paars/blauwe kleinere tent staat dan op de plek van de black van vorig jaar en daarnaast is het pad wat tussen de black en silver lag geloof ik.
Last edited by Joey on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Zonder dat ik de foto's zelf gemaakt heb kan ik 100% zeker zeggen dat de main hier niet op te zien iswrote:@miwer,
met Defqon.1 bedoel je de main stage?
Brainfart I guess.
Weet iemand toevallig waarom de black voor de gatering en nightparty niet outdoor gehouden wordt? Dat was echt dik geweest.