Wow, dat ding van Armin van Buuren is vet!
Dit zou tijdens een set van B-front echt dik zijn, al zijn bewegingen uitvergroot op een scherm achterwrote:Zoiets?
View on YouTube
Dit zou tijdens een set van B-front echt dik zijn, al zijn bewegingen uitvergroot op een scherm achterwrote:Zoiets?
View on YouTube
wrote:Heeft iemand nog leuke foto's van het Gelredome van de afgelopen paar dagen? Waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is.
Deze is 3 dagen geleden geupload volgens googlewrote:Heeft iemand nog leuke foto's van het Gelredome van de afgelopen paar dagen? Waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is.

wrote: EDIT: Titel aangepast, dit topic kan ook gebruikt worden om over de stages te praten ipv. enkel foto's te posten... Dan blijft dat ook weer uit het Wist Je Dat topic.
Hahaha gvdwrote:Deze is 3 dagen geleden geupload volgens googlewrote:Heeft iemand nog leuke foto's van het Gelredome van de afgelopen paar dagen? Waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is.
Ik geef toe, ik moest er om lachen!wrote:Hahaha gvdwrote:Deze is 3 dagen geleden geupload volgens googlewrote:Heeft iemand nog leuke foto's van het Gelredome van de afgelopen paar dagen? Waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is.
Die driehoek met HB erop heeft lekker veel nut, volgens mij valt die helemaal niet op morgenavond.wrote:-foto's-
Wie zegt dat het er een is? Er hangen aardig wat lichten aan, dus hij zal best opvallen.wrote:Die driehoek met HB erop heeft lekker veel nut, volgens mij valt die helemaal niet op morgenavond.wrote:-foto's-

-Laat maar. Zal toch niet zo veel meer uitmaken.-wrote:Ik heb een foto van ver genomen uit de radio studio van hardbass, zal ik hem hier uploaden
ik zal er zelf niet zijn op hardbass aangezien ik uit belgië kom, maar ben wel naar qlimax geweest dit jaar.wrote:Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..
Was dit jaar met Qlimax ook al, hoorde iets over een nieuwe norm in het gelredome qua max decibellenwrote:Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..
Was dit jaar met Qlimax ook al, hoorde iets over een nieuwe norm in het gelredome qua max decibellenwrote:Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..
Maar ze lijken wel veel lager te hangen of niet?wrote:Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..
Ik vind die van Qlimax 2014 wel wat groter, maar dat kan ook door de fotos van hardbass komen.wrote:Was dit jaar met Qlimax ook al, hoorde iets over een nieuwe norm in het gelredome qua max decibellenwrote:Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..