Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, dat ding van Armin van Buuren is vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Zoiets?


Dit zou tijdens een set van B-front echt dik zijn, al zijn bewegingen uitvergroot op een scherm achter :love:

:corn: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DamageD schreef:
Heeft iemand nog leuke foto's van het Gelredome van de afgelopen paar dagen? Waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DamageD schreef:
Heeft iemand nog leuke foto's van het Gelredome van de afgelopen paar dagen? Waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is.

Deze is 3 dagen geleden geupload volgens google :)
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
EDIT: Titel aangepast, dit topic kan ook gebruikt worden om over de stages te praten ipv. enkel foto's te posten... Dan blijft dat ook weer uit het Wist Je Dat topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
DamageD schreef:
Heeft iemand nog leuke foto's van het Gelredome van de afgelopen paar dagen? Waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is.

Deze is 3 dagen geleden geupload volgens google :)
Afbeelding


Hahaha gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 13:53 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
-foto's-


Die driehoek met HB erop heeft lekker veel nut, volgens mij valt die helemaal niet op morgenavond. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:
Basxt schreef:
-foto's-


Die driehoek met HB erop heeft lekker veel nut, volgens mij valt die helemaal niet op morgenavond. :lol:


Wie zegt dat het er een is? Er hangen aardig wat lichten aan, dus hij zal best opvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 14:09 
 
Hardtraxxer

Ik heb een foto van ver genomen uit de radio studio van hardbass, zal ik hem hier uploaden of word dit gevaarlijk voor boetes en dergelijke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 14:30 
 
Hardtraxx Elite

Kan gewoon hier hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/officialb2s/po ... 1468316747

Citaat:
Hard Bass
The ‪#‎HB15‬ ‪#‎buildup‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:07 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb deze foto's trouwens niet gemaakt. even dit ter verduidelijking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:10 
 
Hardtraxx Elite

Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

eigenaar2 schreef:
Ik heb een foto van ver genomen uit de radio studio van hardbass, zal ik hem hier uploaden

-Laat maar. Zal toch niet zo veel meer uitmaken.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:13 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..

ik zal er zelf niet zijn op hardbass aangezien ik uit belgië kom, maar ben wel naar qlimax geweest dit jaar.
Denk wel dat ze met al die kleine led schermpjes iets leuk kunnen doen, en misschien zit er wel iets bewegend achter, bvb bij reverze 2014 verwachte niemand dat er iets bewegend in de stage zat tot ineens het moment... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:19 
 
Hardtraxx Elite

Wie weet, misschien dat al die kleine LED schermpjes gaan schuiven naar 1 groot scherm
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:28 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..

Was dit jaar met Qlimax ook al, hoorde iets over een nieuwe norm in het gelredome qua max decibellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:28 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..

Was dit jaar met Qlimax ook al, hoorde iets over een nieuwe norm in het gelredome qua max decibellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..

Maar ze lijken wel veel lager te hangen of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:31 
 
Hardtraxx Elite

Miwer schreef:
hotymoty schreef:
Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..

Was dit jaar met Qlimax ook al, hoorde iets over een nieuwe norm in het gelredome qua max decibellen

Ik vind die van Qlimax 2014 wel wat groter, maar dat kan ook door de fotos van hardbass komen.Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boven de decks hangen weer geen boxen als ik die foto's bekijk? Zou jammer zijn zeg.
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen