Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wow, dat ding van Armin van Buuren is vet!
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Nijidik wrote:Zoiets?
View on YouTube
Dit zou tijdens een set van B-front echt dik zijn, al zijn bewegingen uitvergroot op een scherm achter :love:

:corn: :P
D
Heeft iemand nog leuke foto's van het Gelredome van de afgelopen paar dagen? Waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
DamageD wrote:Heeft iemand nog leuke foto's van het Gelredome van de afgelopen paar dagen? Waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
DamageD wrote:Heeft iemand nog leuke foto's van het Gelredome van de afgelopen paar dagen? Waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is.
Deze is 3 dagen geleden geupload volgens google :)
Het Feest/stage opbouw topic.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Spablauw wrote: EDIT: Titel aangepast, dit topic kan ook gebruikt worden om over de stages te praten ipv. enkel foto's te posten... Dan blijft dat ook weer uit het Wist Je Dat topic.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Raven wrote:
Hahaha gvd
D
chas1n wrote:
Raven wrote:
Hahaha gvd
Ik geef toe, ik moest er om lachen!
B
:lol:
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014

Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Basxt wrote:-foto's-
Die driehoek met HB erop heeft lekker veel nut, volgens mij valt die helemaal niet op morgenavond. :lol:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
MDesiqn wrote:
Basxt wrote:-foto's-
Die driehoek met HB erop heeft lekker veel nut, volgens mij valt die helemaal niet op morgenavond. :lol:
Wie zegt dat het er een is? Er hangen aardig wat lichten aan, dus hij zal best opvallen.
E
Hardtraxxer
147 posts member since 2014
last seen Mar 2024
Ik heb een foto van ver genomen uit de radio studio van hardbass, zal ik hem hier uploaden of word dit gevaarlijk voor boetes en dergelijke?
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Kan gewoon hier hoor.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 21 hours ago
https://www.facebook.com/officialb2s/po ... 1468316747
Hard Bass
The ‪#‎HB15‬ ‪#‎buildup‬
E
Hardtraxxer
last seen Mar 2024

Ik heb deze foto's trouwens niet gemaakt. even dit ter verduidelijking.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..
Hardtraxx Addict
eigenaar2 wrote:Ik heb een foto van ver genomen uit de radio studio van hardbass, zal ik hem hier uploaden
-Laat maar. Zal toch niet zo veel meer uitmaken.-
Last edited by Railion on , edited 5 times in total.
E
Hardtraxxer
last seen Mar 2024
hotymoty wrote:Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..
ik zal er zelf niet zijn op hardbass aangezien ik uit belgië kom, maar ben wel naar qlimax geweest dit jaar.
Denk wel dat ze met al die kleine led schermpjes iets leuk kunnen doen, en misschien zit er wel iets bewegend achter, bvb bij reverze 2014 verwachte niemand dat er iets bewegend in de stage zat tot ineens het moment... ;)
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Wie weet, misschien dat al die kleine LED schermpjes gaan schuiven naar 1 groot scherm
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
hotymoty wrote:Thanks! Ziet er goedkoop uit. Vorig jaar was het echt een brute stage. Deze vind ik erg goedkoop uitzien na 1ste indruk. Als je kijkt naar de boxen zie je ook dat ze stuk kleiner zijn..
Was dit jaar met Qlimax ook al, hoorde iets over een nieuwe norm in het gelredome qua max decibellen
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Was dit jaar met Qlimax ook al, hoorde iets over een nieuwe norm in het gelredome qua max decibellen
Hardtraxx Addict
Maar ze lijken wel veel lager te hangen of niet?
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Miwer wrote:
Ik vind die van Qlimax 2014 wel wat groter, maar dat kan ook door de fotos van hardbass komen.Het Feest/stage opbouw topic.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Boven de decks hangen weer geen boxen als ik die foto's bekijk? Zou jammer zijn zeg.