Was beetje slecht onderbouwt van mij.wrote:Denk je?wrote: Zal wel veel LED worden, aangezien die foto die ik eerder posten met die 9 external DP8000 and 2 internal DP8000's, volgends mij voor de aansturing van led panelen zijn.
Vind mij eens een Hard Bass stage vanaf 2009 die niet uit een grote LED muur bestaat?
T is je eerste keer Hard Bass en eerste keer Gelredome (zei je in het Hard Bass topic).wrote:Was beetje slecht onderbouwt van mij.wrote:Denk je?wrote: Zal wel veel LED worden, aangezien die foto die ik eerder posten met die 9 external DP8000 and 2 internal DP8000's, volgends mij voor de aansturing van led panelen zijn.
Vind mij eens een Hard Bass stage vanaf 2009 die niet uit een grote LED muur bestaat?
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat er waarschijnlijk hele zware en VEEL visuals komen, die een krachtige aansturing nodig hebben.
Natuurlijk geldt dan wel, hoe meer LED, hoe meer kracht nodig. Dus vandaar die aannamen.
Maar goed, we zullen het zien! Ik weet het ook niet 100% zeker.
Komt denk ik door al die B100 dingen die ze hebben staan!!wrote: T is je eerste keer Hard Bass en eerste keer Gelredome (zei je in het Hard Bass topic).
Hoe kun je het dan vergelijken met stages van afgelopen jaren die je alleen op fotos hebt gezien?
wrote:Zul jij opkijken als ze zaterdag een stage van vrachtwagens hebben en de LED panelen op de parkeerplaats hebben gelegd.
Of tussen de pauzes een kisscam.wrote:Ik hoop dat ze met een camera op mensen die vdk zijn in gaan zoomen en die dan groots op de ledschermen projecterenwrote:Ik verwacht heel veel beveiliging. Beveiligers are watching you...
wrote:Of tussen de pauzes een kisscam.wrote:Ik hoop dat ze met een camera op mensen die vdk zijn in gaan zoomen en die dan groots op de ledschermen projecterenwrote:Ik verwacht heel veel beveiliging. Beveiligers are watching you...
Telefoons hacken kan, maar dan in de vorm van PIXMOB (het maken van een pixelveld via smartphoneschermen) Moeten ze wel binnen nu en 48 een app uitbrengen die dat kan en dat naar alle bezoekers communiceren.Ik verwacht ook minstens dat iedereens telefoon gehackt wordt en dat daar de livestream wordt uitgezonden, zodat je het feest ook tijdens een toiletbezoek kunt volgen.
In het kastje boven de wasbakwrote:waar zijn de tijden van telefoons zonder camera
Beter sta ik dan naast Deetox.wrote:Of tussen de pauzes een kisscam.wrote:Ik hoop dat ze met een camera op mensen die vdk zijn in gaan zoomen en die dan groots op de ledschermen projecterenwrote:Ik verwacht heel veel beveiliging. Beveiligers are watching you...
Bedankt! Is dat ook duidelijkwrote:Ik werk zelf bij een LED-Wall bedrijf en kan vertellen dat er een offerte-aanvraag is binnengekomen voor gigantisch veel led, kan en mag helaas niets zeggen wat voor led en prijzen.
Ik zou zeggen, geen vierkante meter zonder LED.wrote:Ik werk zelf bij een LED-Wall bedrijf en kan vertellen dat er een offerte-aanvraag is binnengekomen voor gigantisch veel led, kan en mag helaas niets zeggen wat voor led en prijzen.
wrote:lolololol, bedankt weer voor deze reacties. Komt er ooit iemand op deze site met wel zinnige info?
Hoe de fuq is dat gemaakt?wrote:Dan moeten de bezoekers ook een LED-kostuum te huur krijgen hoor! En alle stoeltjes moeten vervangen worden door een constructie van LED-panelen.
En dit moet er dan ook zijn.
View on Facebook
heel simpel, het is gewoon een led scherm. In dit geval met 2.1 miljoen leds. Het scherm is plat maar als je op de juiste plaats er naar kijkt, is het net 3D. Het is gewoon gezichtsbedrog. Heel slim gedaan. Maar voor een dance feest niet echt praktisch omdat het effect maar voor een deel van het publiek zichtbaar is. De rest ziet gewoon een raar misvormd beeldwrote:Hoe de fuq is dat gemaakt?wrote:Dan moeten de bezoekers ook een LED-kostuum te huur krijgen hoor! En alle stoeltjes moeten vervangen worden door een constructie van LED-panelen.
En dit moet er dan ook zijn.
View on Facebook