Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Het Feest/stage opbouw topic.
Hardtraxx Addict
TiMOTHYb wrote:
Basxt wrote: Zal wel veel LED worden, aangezien die foto die ik eerder posten met die 9 external DP8000 and 2 internal DP8000's, volgends mij voor de aansturing van led panelen zijn.
Denk je?

Vind mij eens een Hard Bass stage vanaf 2009 die niet uit een grote LED muur bestaat?
Was beetje slecht onderbouwt van mij.

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat er waarschijnlijk hele zware en VEEL visuals komen, die een krachtige aansturing nodig hebben.
Natuurlijk geldt dan wel, hoe meer LED, hoe meer kracht nodig. Dus vandaar die aannamen.

Maar goed, we zullen het zien! Ik weet het ook niet 100% zeker. :thumbsup:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja, maar da's toch in principe altijd op HB?
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Basxt wrote:
TiMOTHYb wrote:
Basxt wrote: Zal wel veel LED worden, aangezien die foto die ik eerder posten met die 9 external DP8000 and 2 internal DP8000's, volgends mij voor de aansturing van led panelen zijn.
Denk je?

Vind mij eens een Hard Bass stage vanaf 2009 die niet uit een grote LED muur bestaat?
Was beetje slecht onderbouwt van mij.

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat er waarschijnlijk hele zware en VEEL visuals komen, die een krachtige aansturing nodig hebben.
Natuurlijk geldt dan wel, hoe meer LED, hoe meer kracht nodig. Dus vandaar die aannamen.

Maar goed, we zullen het zien! Ik weet het ook niet 100% zeker. :thumbsup:
T is je eerste keer Hard Bass en eerste keer Gelredome (zei je in het Hard Bass topic).
Hoe kun je het dan vergelijken met stages van afgelopen jaren die je alleen op fotos hebt gezien? xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
pecola-tje wrote: T is je eerste keer Hard Bass en eerste keer Gelredome (zei je in het Hard Bass topic).
Hoe kun je het dan vergelijken met stages van afgelopen jaren die je alleen op fotos hebt gezien? xd
Komt denk ik door al die B100 dingen die ze hebben staan!!
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
TiMOTHYb wrote:Zul jij opkijken als ze zaterdag een stage van vrachtwagens hebben en de LED panelen op de parkeerplaats hebben gelegd.
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Youri! wrote:
J oey wrote:Ik verwacht heel veel beveiliging. Beveiligers are watching you...
Ik hoop dat ze met een camera op mensen die vdk zijn in gaan zoomen en die dan groots op de ledschermen projecteren :corn:
Of tussen de pauzes een kisscam.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
MDesiqn wrote:
Youri! wrote:
Ik hoop dat ze met een camera op mensen die vdk zijn in gaan zoomen en die dan groots op de ledschermen projecteren :corn:

Ik verwacht ook minstens dat iedereens telefoon gehackt wordt en dat daar de livestream wordt uitgezonden, zodat je het feest ook tijdens een toiletbezoek kunt volgen.
D
Ik verwacht ook minstens dat iedereens telefoon gehackt wordt en dat daar de livestream wordt uitgezonden, zodat je het feest ook tijdens een toiletbezoek kunt volgen.
Telefoons hacken kan, maar dan in de vorm van PIXMOB (het maken van een pixelveld via smartphoneschermen) Moeten ze wel binnen nu en 48 een app uitbrengen die dat kan en dat naar alle bezoekers communiceren.

Voorbeeld PIXMOB http://pixmob.com/experience/
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Ja of ze zetten er een oostblok bende neer die al jullie telefoons jat zodat je er niet op kan kijken.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
waar zijn de tijden van telefoons zonder camera :cry:
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
AniThing wrote:waar zijn de tijden van telefoons zonder camera :cry:
In het kastje boven de wasbak
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
MDesiqn wrote:
Youri! wrote:
Beter sta ik dan naast Deetox. :lol:
S
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2010
last seen Mar 2016
Ik werk zelf bij een LED-Wall bedrijf en kan vertellen dat er een offerte-aanvraag is binnengekomen voor gigantisch veel led, kan en mag helaas niets zeggen wat voor led en prijzen.
Hardtraxx Addict
Saleke wrote:Ik werk zelf bij een LED-Wall bedrijf en kan vertellen dat er een offerte-aanvraag is binnengekomen voor gigantisch veel led, kan en mag helaas niets zeggen wat voor led en prijzen.
Bedankt! Is dat ook duidelijk :)

Maar of we hier nou blij mee moeten zijn.. :huh:
Lampen altijd +1 voor mij.
S
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2010
last seen Mar 2016
Vind het allebei mooi ;) maar als het goed samenwerkt is het prachtig. maar dat is vaak een probleem.
Hardtraxx Addict
Het Feest/stage opbouw topic.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Saleke wrote:Ik werk zelf bij een LED-Wall bedrijf en kan vertellen dat er een offerte-aanvraag is binnengekomen voor gigantisch veel led, kan en mag helaas niets zeggen wat voor led en prijzen.
Ik zou zeggen, geen vierkante meter zonder LED.
LED-vloer, LED-podium, LED-kraampjes en boven het publiek ook nog eens LED.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dan moeten de bezoekers ook een LED-kostuum te huur krijgen hoor! En alle stoeltjes moeten vervangen worden door een constructie van LED-panelen.

En dit moet er dan ook zijn.
View on Facebook
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
lolololol, bedankt weer voor deze reacties. Komt er ooit iemand op deze site met wel zinnige info?
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
teupie wrote:lolololol, bedankt weer voor deze reacties. Komt er ooit iemand op deze site met wel zinnige info?
xd
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
LED is supervet! heel dynamisch is het. Kan leuke dingen mee gedaan worden.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
J oey wrote:Dan moeten de bezoekers ook een LED-kostuum te huur krijgen hoor! En alle stoeltjes moeten vervangen worden door een constructie van LED-panelen.

View on Facebook
Hoe de fuq is dat gemaakt?
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
MDesiqn wrote:
J oey wrote:Dan moeten de bezoekers ook een LED-kostuum te huur krijgen hoor! En alle stoeltjes moeten vervangen worden door een constructie van LED-panelen.

View on Facebook
Hoe de fuq is dat gemaakt?
heel simpel, het is gewoon een led scherm. In dit geval met 2.1 miljoen leds. Het scherm is plat maar als je op de juiste plaats er naar kijkt, is het net 3D. Het is gewoon gezichtsbedrog. Heel slim gedaan. Maar voor een dance feest niet echt praktisch omdat het effect maar voor een deel van het publiek zichtbaar is. De rest ziet gewoon een raar misvormd beeld ;)
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Ben weer erg benieuwd! Hoop dat ze me net zo aangenaam verrassen als Q-Dance met Qlimax afgelopen jaar :) Al zal het meevallen, gezien het vast weer een vierkant systeem-achtig iets zal worden