Opgegetenwrote:Wat ik me ook nog afvroeg was waar die reusachtige pil was die aan die hijskraan zou hangen op CRAFT
Volgens mij had ik daarover iets gelezen aantal weken terug op facebook.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Nog nooit van Photoshop gehoordwrote:Budget was zeker allemaal uitgegeven aan de line up.. prima, maar volgende keer wel beter geluid aub!
Wat ik me ook nog afvroeg was waar die reusachtige pil was die aan die hijskraan zou hangen op CRAFT
Volgens mij had ik daarover iets gelezen aantal weken terug op facebook.
-
VHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2010
- last seen Feb 2017
Die witte speaker van penoze 2 jaar terug?
https://www.facebook.com/djadaro/posts/ ... ream_ref=5
https://www.facebook.com/djadaro/posts/ ... ream_ref=5
-
SHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2010
- last seen Mar 2016
Opbouw van decibel en eventueel Mysteryland begint toch volgende week?
Decibel is al een tijdje bezig. Dat deck op het water (waar vorig jaar de Euphoria was) is al voor een behoorlijk deel aangelegd.wrote:Opbouw van decibel en eventueel Mysteryland begint toch volgende week?
Moet ook wel, dat deck aanleggen kost alleen al 3-4 dagen, dan die enorme nishut erop (3 dagen geraamte en 2 dagen wanden) en dan nog aankleden..wrote:Decibel is al een tijdje bezig. Dat deck op het water (waar vorig jaar de Euphoria was) is al voor een behoorlijk deel aangelegd.wrote:Opbouw van decibel en eventueel Mysteryland begint toch volgende week?
En ik heb er nog nooit langer dan 3 minuten gestaan..wrote:Moet ook wel, dat deck aanleggen kost alleen al 3-4 dagen, dan die enorme nishut erop (3 dagen geraamte en 2 dagen wanden) en dan nog aankleden..wrote:Decibel is al een tijdje bezig. Dat deck op het water (waar vorig jaar de Euphoria was) is al voor een behoorlijk deel aangelegd.wrote:Opbouw van decibel en eventueel Mysteryland begint toch volgende week?
Prima stage moet ik zeggen. Geluid, lichteffecten en sfeer was prima vorig jaar. Bij Crypsis denk ik wel weer een kijkje nemen.wrote:En ik heb er nog nooit langer dan 3 minuten gestaan..wrote:Moet ook wel, dat deck aanleggen kost alleen al 3-4 dagen, dan die enorme nishut erop (3 dagen geraamte en 2 dagen wanden) en dan nog aankleden..wrote: Decibel is al een tijdje bezig. Dat deck op het water (waar vorig jaar de Euphoria was) is al voor een behoorlijk deel aangelegd.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
En hoe weet je welke stage er dit jaar op het water staat? 
Oh ja goed punt, ging er eigenlijk vanuit dat de Euphoria weer op het water zou staan.wrote:En hoe weet je welke stage er dit jaar op het water staat?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
door b2s op facebook gezet
Decibel 2014

Decibel 2014

Toch staan zowel de Euphoria als de Loudness dit jaar 'op het water'wrote:Oh ja goed punt, ging er eigenlijk vanuit dat de Euphoria weer op het water zou staan.wrote:En hoe weet je welke stage er dit jaar op het water staat?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Maar dat wisten we toen nog niet hewrote:Toch staan zowel de Euphoria als de Loudness dit jaar 'op het water'wrote:Oh ja goed punt, ging er eigenlijk vanuit dat de Euphoria weer op het water zou staan.wrote:En hoe weet je welke stage er dit jaar op het water staat?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Mooie opbouw van de stage, zzzzzzzz.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ga dan zelf foto's makenwrote:Mooie opbouw van de stage, zzzzzzzz.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ja ik ga 200+ km rijden voor wat foto's, goed man.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
zeur dan nietwrote:Ja ik ga 200+ km rijden voor wat foto's, goed man.
Het gaat Qlown toch om de post van hardstylerzzzz.....
Het is een foto van de indeling en niet van de opbouw dus weinig toevoeging aan dit topic
Het is een foto van de indeling en niet van de opbouw dus weinig toevoeging aan dit topic
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Hmm my badwrote:Het gaat Qlown toch om de post van hardstylerzzzz.....
-
NHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2011
- last seen Dec 2017
Decibel

Misschien dat ik komend weekend wel even op de fiets stap om n paar foto's te maken. Is toch maar n paar minuutjes van mijn huis vandaan dus is wel te doen 
Moet do. in Tilburg zijn, dus zal ook ff kijken voor foto's
Laatste foto lijkt me VIP-deck
Laatste foto lijkt me VIP-deck
-
H
- 7 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
Denk eerder 1992 is you