Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Omdat niemand hem post.

Dominator Main

Het Feest/stage opbouw topic.

Dominator hardstyle stage

M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Die werd denk ik niet gepost omdat die toch duidelijk niet in opbouw is
Donateur
last seen Oct 2023
Miwer wrote:Die werd denk ik niet gepost omdat die toch duidelijk niet in opbouw is
Niet te bijdehand he :P
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
haha wat dom, ze hebben m in het water gezet...
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Parvuz wrote:haha wat dom, ze hebben m in het water gezet...
Juist super slim!! Was heerlijk met dat hete weer en de sfeer was mega goed daardoor :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Was een grapje Erik. :$ Is elk jaar zo toch?
Donateur
last seen Oct 2023
:lol:
Donateur
last seen Oct 2023
Hardstylerzzzz wrote:Hoe hebben ze het gedaan met al de elektriciteit in het water?
Aan de achterkant had je een groot rad wat bewoog door de stroming van het water en dat wekte elektrischiteit op.
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Kevin-Raw wrote:
Hardstylerzzzz wrote:Hoe hebben ze het gedaan met al de elektriciteit in het water?
Aan de achterkant had je een groot rad wat bewoog door de stroming van het water en dat wekte elektrischiteit op.
Nee hoor, iedereen weet toch dat al die DJ's niks live mixen. Ze hoefden er alleen te staan. Licht was ook nep daar
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
En Titan moesten ze eerst verdoven voor ze hem in het bootje kregen naar de stage toe. Zo bang voor water die man. Soort van BA maar dan met water ipv lucht.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Warface kreeg zwembandjes mee, omdat ze bang waren dat hij niet kon lopen in het water.
N
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2011
last seen Dec 2017
C.R.A.F.T. Festival

Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
De Crystal buiten dus.. Hopen dat de Tijdmachine dat ook is..

Edit: als ik zo de plattegrond bekijk denk ik dat die kleine tent The Future stage is, en daarachter de Tijdmachine.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Ben niet echt onder de indruk eigenlijk.
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2011
last seen Nov 2015
Miwer wrote:Ben niet echt onder de indruk eigenlijk.
als er maar een goeie geluidsinstallatie opgehangen wordt. De line up is namelijk te lekker!
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Vind het er wel vet uit ziet. Dat het redelijk simplistisch is hoort wel een beetje bij de industriële uitstraling van dat terrein. :)
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
gekkaa wrote:
Miwer wrote:Ben niet echt onder de indruk eigenlijk.
als er maar een goeie geluidsinstallatie opgehangen wordt. De line up is namelijk te lekker!
Dat is wel waar natuurlijk.
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Waarschijnlijk niet op de juiste plek om dit te plaatsen excuses hiervoor al ;)

Soms zie ik mensen klagen hier wanneer er een foto van een "afgewerkt" stage, hier hebben ze natuurlijk gelijk in aangezien het "Het Feest/stage opbouw topic." is.
Enkele topics hieronder (momenteel op de 2de pagina) vind je dan het "DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's! ".
Is het dan niet interessanter om bijvoorbeeld van dit topic "Het stage / feest topic " te maken?
Dus voor zowel sfeerfoto's als opbouw :)

Het is maar een suggestie :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Hard Invasion wrote:Waarschijnlijk niet op de juiste plek om dit te plaatsen excuses hiervoor al ;)

Soms zie ik mensen klagen hier wanneer er een foto van een "afgewerkt" stage, hier hebben ze natuurlijk gelijk in aangezien het "Het Feest/stage opbouw topic." is.
Enkele topics hieronder (momenteel op de 2de pagina) vind je dan het "DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's! ".
Is het dan niet interessanter om bijvoorbeeld van dit topic "Het stage / feest topic " te maken?

Dit topic is voor de dingen vooraf, die mensen kunnen ontwijken als ze niet gespoiled willen worden wanneer ze naar het feest gaan. Het andere topic is voor de mooiste fotootjes achteraf ;)
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Steffnov wrote:
Hard Invasion wrote:Waarschijnlijk niet op de juiste plek om dit te plaatsen excuses hiervoor al ;)

Dit topic is voor de dingen vooraf, die mensen kunnen ontwijken als ze niet gespoiled willen worden wanneer ze naar het feest gaan. Het andere topic is voor de mooiste fotootjes achteraf ;)
Dat begrijp ik :D Maar op zich is het andere topic toch overbodig omdat je achteraf naar de foto's kijkt , dus het kan net zo goed allemaal in deze topic gepost worden.
(Oké je kan dan gespoiled worden voor een ander event maar die kans is toch miniem aangezien die events dan kort bij elkaar moeten liggen van datum en de meeste mensen gaan niet om de week naar een event, er zullen natuurlijk altijd uitzonderingen zijn)
Ikzelf volg dit topic ook meer uit algemeen interesse voor stages ,en dus ook meestal van events waar ik zelf niet aanwezig ben/was , ik ga er vanuit dat sommigen zich hier ook wel in kunnen vinden.

Ik denk dat het voor wat meer samenhang zou zorgen (opbouw tot resultaat). :)
Het was maar een suggestie :D
Hardtraxxer
729 posts member since 2009
AniThing wrote:die messen gaan al bijna 10 jaar mee met q-dance feesten :D
Klopt, ik herinner mij ze al sinds 2008.
A
Parvuz wrote:haha wat dom, ze hebben m in het water gezet...
:lol: :worship:
O
3 posts member since 2013
last seen Jul 2014
Hardstylerzzzz wrote:Is dat TomorrowLand 2014 op Google Maps?

https://www.google.nl/maps/place/Tomorrowland
Nee, ik zie ze nog niet werken aan de nieuwe brug. Die werken waren al lang gestart voor ze aan de mainstage begonnen waren. Ook de opera-stage en een tent stonden er al voor ze nog maar aan de mainstage begonnen waren dit jaar. Zal dus van 2013 zijn.
N
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2011
last seen Dec 2017
C.R.A.F.T. Festival

De Tijdmachine Stage

Penoze Stage

Fundamental & Aftermotherfuckers Stage

Reckless Stage
Future Stage

World of HardCore Stage
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Budget was zeker allemaal uitgegeven aan de line up.. prima, maar volgende keer wel beter geluid aub!

Wat ik me ook nog afvroeg was waar die reusachtige pil was die aan die hijskraan zou hangen op CRAFT
Volgens mij had ik daarover iets gelezen aantal weken terug op facebook.