Omdat niemand hem post.
Dominator Main

Dominator hardstyle stage

Dominator Main

Dominator hardstyle stage

Niet te bijdehand hewrote:Die werd denk ik niet gepost omdat die toch duidelijk niet in opbouw is
Juist super slim!! Was heerlijk met dat hete weer en de sfeer was mega goed daardoorwrote:haha wat dom, ze hebben m in het water gezet...
Aan de achterkant had je een groot rad wat bewoog door de stroming van het water en dat wekte elektrischiteit op.wrote:Hoe hebben ze het gedaan met al de elektriciteit in het water?
Nee hoor, iedereen weet toch dat al die DJ's niks live mixen. Ze hoefden er alleen te staan. Licht was ook nep daarwrote:Aan de achterkant had je een groot rad wat bewoog door de stroming van het water en dat wekte elektrischiteit op.wrote:Hoe hebben ze het gedaan met al de elektriciteit in het water?

als er maar een goeie geluidsinstallatie opgehangen wordt. De line up is namelijk te lekker!wrote:Ben niet echt onder de indruk eigenlijk.
Dat is wel waar natuurlijk.wrote:als er maar een goeie geluidsinstallatie opgehangen wordt. De line up is namelijk te lekker!wrote:Ben niet echt onder de indruk eigenlijk.
Dit topic is voor de dingen vooraf, die mensen kunnen ontwijken als ze niet gespoiled willen worden wanneer ze naar het feest gaan. Het andere topic is voor de mooiste fotootjes achterafwrote:Waarschijnlijk niet op de juiste plek om dit te plaatsen excuses hiervoor al![]()
Soms zie ik mensen klagen hier wanneer er een foto van een "afgewerkt" stage, hier hebben ze natuurlijk gelijk in aangezien het "Het Feest/stage opbouw topic." is.
Enkele topics hieronder (momenteel op de 2de pagina) vind je dan het "DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's! ".
Is het dan niet interessanter om bijvoorbeeld van dit topic "Het stage / feest topic " te maken?
Dus voor zowel sfeerfoto's als opbouw![]()
Het is maar een suggestie
Dat begrijp ikwrote:Dit topic is voor de dingen vooraf, die mensen kunnen ontwijken als ze niet gespoiled willen worden wanneer ze naar het feest gaan. Het andere topic is voor de mooiste fotootjes achterafwrote:Waarschijnlijk niet op de juiste plek om dit te plaatsen excuses hiervoor al![]()
Soms zie ik mensen klagen hier wanneer er een foto van een "afgewerkt" stage, hier hebben ze natuurlijk gelijk in aangezien het "Het Feest/stage opbouw topic." is.
Enkele topics hieronder (momenteel op de 2de pagina) vind je dan het "DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's! ".
Is het dan niet interessanter om bijvoorbeeld van dit topic "Het stage / feest topic " te maken?
Dus voor zowel sfeerfoto's als opbouw![]()
Het is maar een suggestie![]()
Klopt, ik herinner mij ze al sinds 2008.wrote:die messen gaan al bijna 10 jaar mee met q-dance feesten
wrote:haha wat dom, ze hebben m in het water gezet...
Nee, ik zie ze nog niet werken aan de nieuwe brug. Die werken waren al lang gestart voor ze aan de mainstage begonnen waren. Ook de opera-stage en een tent stonden er al voor ze nog maar aan de mainstage begonnen waren dit jaar. Zal dus van 2013 zijn.